Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Hårstrikk79 skrev:

Syns Oscar virker som en utrolig fin fyr. Så god og snill:) 

Jeg har faktisk fått et litt motsatt syn. Syntes han var ganske frekk mot Julie hele uka.

Anonymkode: 3a8a2...8d8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja altså jeg skjønner meg ikke på Julie. I situasjoner hvor andre blir lei seg, eller hvor man skulle tro hun blir lei seg, så viser hun ingen følelser. Og så griner hun så mye pga dette? Nesten så jeg ikke tror henne. Merkelig at hun løper rundt naken og har sex på TV uten å blunke, men å skulle opptre er helt forferdelig. Hun virker ganske umoden. Skriver ikke dette for å være stygg, men synes hun har en selvmotsigende oppførsel.

Anonymkode: 65aeb...2db

Du kan tydeligvis ikke mye om angst!

Anonymkode: c46e0...71c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja altså jeg skjønner meg ikke på Julie. I situasjoner hvor andre blir lei seg, eller hvor man skulle tro hun blir lei seg, så viser hun ingen følelser. Og så griner hun så mye pga dette? Nesten så jeg ikke tror henne. Merkelig at hun løper rundt naken og har sex på TV uten å blunke, men å skulle opptre er helt forferdelig. Hun virker ganske umoden. Skriver ikke dette for å være stygg, men synes hun har en selvmotsigende oppførsel.

Anonymkode: 65aeb...2db

Det er jo ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. Å løpe naken rundt, eller å ha sex, er jo noe hun velger selv. Å ha kontroll og selv ta initiativ til ting, kan ikke sammenlignes med å bli påtvunget noe. Som feks å synge foran et publikum.  Finnes ikke selvmotsigende:) 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG røyk Mathias og AM. Hva er egentlig greia med de to? Oppfører seg som et kjærestepar der inne. Nusser, koser, han driver å bærer hun rundt i bassenget, barberer leggene hennes osv. Hun snakker noen ganger til han som han skulle vært en unge "har du husket å vaske tissen din?"

Fornøyd med Kristian René og Charlotte vant 👍 Fikk dere se sveisen til Erik da Triana skulle avsløre resultatene? Han så ikke ut :hoho:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått den på hjernen jeg også. "Du og jeg, i Mexico."

Anonymkode: 8cee4...6e6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan tydeligvis ikke mye om angst!

Anonymkode: c46e0...71c

 

11 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Det er jo ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. Å løpe naken rundt, eller å ha sex, er jo noe hun velger selv. Å ha kontroll og selv ta initiativ til ting, kan ikke sammenlignes med å bli påtvunget noe. Som feks å synge foran et publikum.  Finnes ikke selvmotsigende:) 

Poenget er at det er ganske sykt å løpe rundt naken og ha sex på TV uten å tenke seg om to ganger, men å skulle synge, det er til å få angst av!

Hun gjør et verre og verre inntrykk for min del.

Anonymkode: 65aeb...2db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Poenget er at det er ganske sykt å løpe rundt naken og ha sex på TV uten å tenke seg om to ganger, men å skulle synge, det er til å få angst av!

Hun gjør et verre og verre inntrykk for min del.

Anonymkode: 65aeb...2db

Hun tør sikkert mer når hun drikker. Ikke uvanlig at alkohol roer nervene og man tør å slippe seg mer løs. Blir noe helt annet å stå ufrivillig på scene edru. Du virker dømmende 

Anonymkode: 203af...6e2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Syns Oscar virker som en utrolig fin fyr. Så god og snill:) 

Hvorfor er synes du han virker så god og snill?

Anonymkode: 203af...6e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Syns Oscar virker som en utrolig fin fyr. Så god og snill:) 

Virkelig? Synes det motsatte. Han virker rett og slett ekkel. 

Anonymkode: ba1c0...d93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så kjipt at AM og Mathias røk. Ja, de var utrolig merkelige i denne sesongen, og kjente de ikke igjen, men altså, tror KR blir slitsom fremover som den eneste legenden..

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så på pærra preik nå og må si at jeg syns KR har forandret seg veldig siden de forrige sesongene!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan tydeligvis ikke mye om angst!

Anonymkode: c46e0...71c

Jeg merker også at jeg er litt enig. Jeg sier ikke at hun ikke har prestasjonsangst, men jeg stusser over at hun er med i et TV-program da som gjør at hun blir fremstilt og vist på alle mulige måter. Fremkaller ikke dette også angst da? 

Anonymkode: 825d3...be8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Poenget er at det er ganske sykt å løpe rundt naken og ha sex på TV uten å tenke seg om to ganger, men å skulle synge, det er til å få angst av!

Hun gjør et verre og verre inntrykk for min del.

Anonymkode: 65aeb...2db

Ja, prestasjonsangst går mye ut på å være redd for å bli sett, evaluert og dømt. Det gjør hun jo når hun er med på programmet. Hun blir dømt fra hodet til ræva. 

Anonymkode: 825d3...be8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, prestasjonsangst går mye ut på å være redd for å bli sett, evaluert og dømt. Det gjør hun jo når hun er med på programmet. Hun blir dømt fra hodet til ræva. 

Anonymkode: 825d3...be8

Det finnes da flere former for presentasjonsangst. Sceneskrekk er en av dem. Presentasjonsangsten kan være knytt til en helt spesifikk utløsende faktor. Om man ikke kan synge, så synest jeg ikke det er et spor rart at presentasjonsangst blir utløst av akkurat dette og man blir dømt på ting man føler man ikke har kontroll over. Man kan forsåvidt være flink til å synge også men være redd for å ikke synge pent og prestere når an skal, men selv om man kan det. Altså, jeg er ikke spesielt sky, men fy søren gjett om jeg har hatt sceneskrekk. Plutselig begynner du å få tanker om at du ikke klarer å treffe strengene på gitaren eller at det faktisk kommer ut rene toner når du åpner munnen. Man er faktisk ekstremt avhengig av å ha kroppskontroll og at nervøsiteten ikke ødelegger for deg. Det blir noe helt annet å være deg selv bak et kamera i et realityprogram. Du vet jo at du blir filmet og kan bli dømt senere, men det er jo ikke sånn at kroppen går i stå for det nødvendigvis. Mange sier jo at de glemmer at kamera er der, så det er nok lettere å slappe av enn det er på scene der du vet at utfallet på konkurransen kan være avhengig av din presentasjon og du blir dømt der og da, og særlig når du skal gjøre noe du ikke kan eller har særlig erfaring med.

Så jeg synes ikke det er pussig overhodet. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun tør sikkert mer når hun drikker. Ikke uvanlig at alkohol roer nervene og man tør å slippe seg mer løs. Blir noe helt annet å stå ufrivillig på scene edru. Du virker dømmende 

Anonymkode: 203af...6e2

Det er sikkert riktig. Men som jeg nok en gang prøver å poengtere, så må det være en feilkobling et sted når hun ikke reflekterer over at all den intime utleveringen hun gjør på TV faktisk blir vist over hele landet, men at det å skulle synge (som for de aller fleste normale folk er en ufarlig utdriting) det er helt emosjonell krise! Hun må ha endel personlige problemer, og det er synd for henne.

Men føler at Julie er en hellig ku her inne, ingen får lov til å si noe kritisk om hennes oppførsel uten å bli fullstendig latterliggjort eller utskjelt.

Anonymkode: 65aeb...2db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Det er jo ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. Å løpe naken rundt, eller å ha sex, er jo noe hun velger selv. Å ha kontroll og selv ta initiativ til ting, kan ikke sammenlignes med å bli påtvunget noe. Som feks å synge foran et publikum.  Finnes ikke selvmotsigende:) 

Jo, fordi hun hadde jo ikke så mye angst på tirsdag da hun skulle synge på scenen. Det var like mye folk som skulle se da og på torsdag. Hun ble nok heller veldig skuffet over at «the masterplan» med å få alle til å gi dem 4 poeng ikke gikk så bra som hun hadde sett for seg. Og hun vet jo selv at hun ikke kan synge, og dermed trodde hun at hun kom til å ryke i går. Da ble hun lei seg og fikk «angst» for å ryke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert riktig. Men som jeg nok en gang prøver å poengtere, så må det være en feilkobling et sted når hun ikke reflekterer over at all den intime utleveringen hun gjør på TV faktisk blir vist over hele landet, men at det å skulle synge (som for de aller fleste normale folk er en ufarlig utdriting) det er helt emosjonell krise! Hun må ha endel personlige problemer, og det er synd for henne.

Men føler at Julie er en hellig ku her inne, ingen får lov til å si noe kritisk om hennes oppførsel uten å bli fullstendig latterliggjort eller utskjelt.

Anonymkode: 65aeb...2db

Jeg misliker Julie og kunne nesten ønske at hun aldri sjekket inn på paradise :fnise: Men jeg forstår angst og dermed forstår jeg henne.

Anonymkode: 3a8a2...8d8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Rosarose- skrev:

Jo, fordi hun hadde jo ikke så mye angst på tirsdag da hun skulle synge på scenen. Det var like mye folk som skulle se da og på torsdag. Hun ble nok heller veldig skuffet over at «the masterplan» med å få alle til å gi dem 4 poeng ikke gikk så bra som hun hadde sett for seg. Og hun vet jo selv at hun ikke kan synge, og dermed trodde hun at hun kom til å ryke i går. Da ble hun lei seg og fikk «angst» for å ryke. 

Det tenkte jeg også på. Hun hadde ikke angst da hun fremførte tidligere i uken. Lurer på hvorfor. 

Anonymkode: 825d3...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg også på. Hun hadde ikke angst da hun fremførte tidligere i uken. Lurer på hvorfor. 

Anonymkode: 825d3...be8

Det tenkte jeg og. Merker et mønster her, det blir masse grining og dramatikk når ting ikke går hennes vei.

Anonymkode: 65aeb...2db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...