Gjest fruktfest Skrevet 12. mars 2018 #241 Del Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, plastfolien skrev: Hurra! Så deilig Kan jeg spørre hvilken termingruppe du er med i? Jeg er med i 2 stk, men syns det er dårlig med aktivitet der Har bestilt en TUL når jeg er 14+2 for å se at alt er bra og forhåpentligvis kanskje se kjønn «Termin juli/august/september 2018 <3» heter den som det er mest aktivitet i av de to gruppene jeg er med i. Så spennende! Alle de som har lagt ut hvilket kjønn de venter har vært sånn 14+2 til 14+4 ish😄 Det viktige er jo at alt er bra, men det er jo så spennende og😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 12. mars 2018 #242 Del Skrevet 12. mars 2018 Vi var på tidlig UL i dag . 13+1. Var hos en spesialist på fosterdiagnostikk (privat). Vi gjør det for å få en pekepinn på at alt er bra, og med det mener jeg å faktisk se et intakt foster. Da blir graviditeten med en gang litt virkelig (jeg har mistet svært sent i første trimester tidligere, og har nok av det blitt litt ødelagt og ikke helt klart å glede meg over en graviditet før jeg har fått indikasjon på at alt er bra). Han vi var hos viser også nakkefold, neseben, blodomløp i hjertet, også var det noe han kunne se etter ryggmarksbrokk også, men det husker jeg ikke hva var. Hos oss var alt bra, og selv om ting selvfølgelig fortsatt kan skje, så er det betryggende for oss nå å vite at for øyeblikket er alt som det skal være. En ekstra bonus er at han vi var hos faktisk er ganske god på å se kjønn så tidlig. Det er jo ikke så viktig i det store og hele, men det er som sagt en bonus. Og så er det er jo egentlig ganske utrolig, men jammen viser diverse googlesøk at han som oftest har helt rett. Han hadde hvertfall rett på forrige baby, og den ULen var også på ca samme tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 12. mars 2018 #243 Del Skrevet 12. mars 2018 (endret) 45 minutter siden, SmileyLovise skrev: «Termin juli/august/september 2018 <3» heter den som det er mest aktivitet i av de to gruppene jeg er med i. Så spennende! Alle de som har lagt ut hvilket kjønn de venter har vært sånn 14+2 til 14+4 ish😄 Det viktige er jo at alt er bra, men det er jo så spennende og😊 Den er jeg også med i! Men syns det er ganske lite aktivitet der? Eller kanskje folk kommenterer under spørsmålene. Hadde håpa på mer 😅 oooops, Sorry, jeg er med i aug.sept.okt, gikk litt fort i svingene😂 Endret 12. mars 2018 av plastfolien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. mars 2018 #244 Del Skrevet 12. mars 2018 Jeg skal på første legekontroll på onsdag, og siden jeg er så gamel at jeg regnes som "eldre gravid", kommer jeg til å takke ja til ekstra oppfølging (duotest?) for å sjekke at alt er ok. Dette blir gjennomført i uke 10-12. Ellers har vi bestemt oss for at vi denne gangen ikke vil vite kjønn! Siden det blir mitt siste svangerskap, har jeg et ønske om å bli overrasket på fødestuen. Så får vi se om det blir jente nummer tre eller gutt nummer en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 13. mars 2018 #245 Del Skrevet 13. mars 2018 10 timer siden, Marimba skrev: Vi var på tidlig UL i dag . 13+1. Var hos en spesialist på fosterdiagnostikk (privat). Vi gjør det for å få en pekepinn på at alt er bra, og med det mener jeg å faktisk se et intakt foster. Da blir graviditeten med en gang litt virkelig (jeg har mistet svært sent i første trimester tidligere, og har nok av det blitt litt ødelagt og ikke helt klart å glede meg over en graviditet før jeg har fått indikasjon på at alt er bra). Han vi var hos viser også nakkefold, neseben, blodomløp i hjertet, også var det noe han kunne se etter ryggmarksbrokk også, men det husker jeg ikke hva var. Hos oss var alt bra, og selv om ting selvfølgelig fortsatt kan skje, så er det betryggende for oss nå å vite at for øyeblikket er alt som det skal være. En ekstra bonus er at han vi var hos faktisk er ganske god på å se kjønn så tidlig. Det er jo ikke så viktig i det store og hele, men det er som sagt en bonus. Og så er det er jo egentlig ganske utrolig, men jammen viser diverse googlesøk at han som oftest har helt rett. Han hadde hvertfall rett på forrige baby, og den ULen var også på ca samme tidspunkt. Så bra at alt var bra 😊 blir spennende å se om kjønnet stemmer denne gangen også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollolita Skrevet 13. mars 2018 #246 Del Skrevet 13. mars 2018 12 timer siden, Marimba skrev: Vi var på tidlig UL i dag . 13+1. Var hos en spesialist på fosterdiagnostikk (privat). Vi gjør det for å få en pekepinn på at alt er bra, og med det mener jeg å faktisk se et intakt foster. Da blir graviditeten med en gang litt virkelig (jeg har mistet svært sent i første trimester tidligere, og har nok av det blitt litt ødelagt og ikke helt klart å glede meg over en graviditet før jeg har fått indikasjon på at alt er bra). Han vi var hos viser også nakkefold, neseben, blodomløp i hjertet, også var det noe han kunne se etter ryggmarksbrokk også, men det husker jeg ikke hva var. Hos oss var alt bra, og selv om ting selvfølgelig fortsatt kan skje, så er det betryggende for oss nå å vite at for øyeblikket er alt som det skal være. En ekstra bonus er at han vi var hos faktisk er ganske god på å se kjønn så tidlig. Det er jo ikke så viktig i det store og hele, men det er som sagt en bonus. Og så er det er jo egentlig ganske utrolig, men jammen viser diverse googlesøk at han som oftest har helt rett. Han hadde hvertfall rett på forrige baby, og den ULen var også på ca samme tidspunkt. Da tipper jeg du var på Jessheim?;) Alle jeg kjenner som har vært hos han har fått tippet riktig kjønn etter uke 12! Han er kjempe dyktig på fosterdiagnostikk, og jeg har ikke hørt ett negativt ord om han! Gleder meg til vi skal til han i uke 13 og forhåpentligvis får vite at alt er bra med den lille🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 13. mars 2018 #247 Del Skrevet 13. mars 2018 1 time siden, Lollolita skrev: Da tipper jeg du var på Jessheim?;) Alle jeg kjenner som har vært hos han har fått tippet riktig kjønn etter uke 12! Han er kjempe dyktig på fosterdiagnostikk, og jeg har ikke hørt ett negativt ord om han! Gleder meg til vi skal til han i uke 13 og forhåpentligvis får vite at alt er bra med den lille🤞🏼 Stemmer Han er flink ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 13. mars 2018 Forfatter #248 Del Skrevet 13. mars 2018 14 uker om 2 dager! 😄 må si jeg er glad for å snart være offisielt være ferdig med første trimester! Jeg håper inderlig at former blir bedre. Jeg har fått en liten kul på magen, og faktisk (!) For å få litt ro i sjela har jeg faktisk kjøpt Doppler som jeg bruker svært sjeldent, og hørt det lille hjertet, syns jeg hørte lille bevege seg og! Uansett, jeg savner ØL! Røyk (jada 😑) og spekemat ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 14. mars 2018 #249 Del Skrevet 14. mars 2018 På 13.3.2018 den 18.57, Gakkepus skrev: 14 uker om 2 dager! 😄 må si jeg er glad for å snart være offisielt være ferdig med første trimester! Jeg håper inderlig at former blir bedre. Jeg har fått en liten kul på magen, og faktisk (!) For å få litt ro i sjela har jeg faktisk kjøpt Doppler som jeg bruker svært sjeldent, og hørt det lille hjertet, syns jeg hørte lille bevege seg og! Uansett, jeg savner ØL! Røyk (jada 😑) og spekemat ... Å, jeg savner spekemat selv! Sånn skikkelig. Drømmer om spekeskinke, eggerøre og rundstykke Eggerøre er liksom ikke det samme uten spekeskinke syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 14. mars 2018 #250 Del Skrevet 14. mars 2018 11 minutter siden, plastfolien skrev: Å, jeg savner spekemat selv! Sånn skikkelig. Drømmer om spekeskinke, eggerøre og rundstykke Eggerøre er liksom ikke det samme uten spekeskinke syns jeg. Åh... Når du sier det på den måten... Nå fikk jeg også lyst på spekeskinke! Kanskje jeg skal lage pizza med spekeskinke i helga. Er jo ikke helt det samme med varm spekeskinke, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 14. mars 2018 #251 Del Skrevet 14. mars 2018 2 minutter siden, sullå skrev: Åh... Når du sier det på den måten... Nå fikk jeg også lyst på spekeskinke! Kanskje jeg skal lage pizza med spekeskinke i helga. Er jo ikke helt det samme med varm spekeskinke, da... Namnam, hvit pizza med spekeskinke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 14. mars 2018 #252 Del Skrevet 14. mars 2018 6 minutter siden, sullå skrev: Åh... Når du sier det på den måten... Nå fikk jeg også lyst på spekeskinke! Kanskje jeg skal lage pizza med spekeskinke i helga. Er jo ikke helt det samme med varm spekeskinke, da... Men varm spekeskinke er en god nummer to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 18. mars 2018 Forfatter #253 Del Skrevet 18. mars 2018 II trimester! På torsdag -håper jeg- at vi får bekreftet eller avkreftet om det blir gutt eller ei. 😊 gleder med veldig, og imorgen skal vi endelig kjøpe vogn. Jada, fortsatt tidlig, men jeg ser for meg at vogna kommer til å stå på soverommet 🤣😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 18. mars 2018 #254 Del Skrevet 18. mars 2018 15 minutter siden, Gakkepus skrev: II trimester! På torsdag -håper jeg- at vi får bekreftet eller avkreftet om det blir gutt eller ei. 😊 gleder med veldig, og imorgen skal vi endelig kjøpe vogn. Jada, fortsatt tidlig, men jeg ser for meg at vogna kommer til å stå på soverommet 🤣😂 Jippi, gøy med vogn! Hvilken vogn skal dere ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 18. mars 2018 #255 Del Skrevet 18. mars 2018 54 minutter siden, Gakkepus skrev: II trimester! På torsdag -håper jeg- at vi får bekreftet eller avkreftet om det blir gutt eller ei. 😊 gleder med veldig, og imorgen skal vi endelig kjøpe vogn. Jada, fortsatt tidlig, men jeg ser for meg at vogna kommer til å stå på soverommet 🤣😂 Lurt å bestille nå da egentlig 😊 vi skal bestille etter OUL. Sia det ofte er opp til6 ukers leveringstid og sommerstid tar gjerne fabrikken ferie 😆 I alle fall hos Emmaljunga. I følge de i butikken da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 18. mars 2018 Forfatter #256 Del Skrevet 18. mars 2018 1 hour ago, plastfolien said: Jippi, gøy med vogn! Hvilken vogn skal dere ha? Quinny buzz xtra 2017 💓 52 minutter siden, Meley said: Lurt å bestille nå da egentlig 😊 vi skal bestille etter OUL. Sia det ofte er opp til6 ukers leveringstid og sommerstid tar gjerne fabrikken ferie 😆 I alle fall hos Emmaljunga. I følge de i butikken da 😉 Jeg hater å vente og 6 uker er ekstremt! Skulle gjerne hatt vogna for en time sia 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 19. mars 2018 #257 Del Skrevet 19. mars 2018 10 timer siden, Gakkepus skrev: Jeg hater å vente og 6 uker er ekstremt! Skulle gjerne hatt vogna for en time sia 😂 Hihi jeg også 😆 noe av det jeg gleder meg mest til å kjøpe ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fruktfest Skrevet 19. mars 2018 #258 Del Skrevet 19. mars 2018 Har Emmaljunga Super Nitro (2017) til datteren min som er 1,5 og er så fornøyd med den at vi kommer til å bruke den til babyen og. Husker at vogn var en av de aller morsomste tingene å få i hus😍 Må nok skaffe oss søskenvogn da. Mini begynner i barnehagen i august, jeg har ikke lappen og det tar cirka 20 min å gå. Kikket på Donkey 2, men 17000(!!) for en vogn som skal brukes i maks et år synes vi ble litt drøyt, så kanskje like greit å kjøpe brukt. Det er ikke like moro da. Ny vogn for meg uten lappen er sikkert som ny bil for de med🙊 - - - Har dere handlet inn noe til babyen enda?😄 Usikker på om jeg har spurt tidligere, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. mars 2018 #259 Del Skrevet 19. mars 2018 Her har vi Stokke Trailz, Bugaboo Donkey og Babyzen Yoyo fra de to eldste, så blir nok ikke ny vogn på oss. Er forøvrig veldig fornøyde med de vi har altså, men det å kjøpe vogn var jo veldig kjekt, så kommer nok til å savne det! Ellers er det eneste jeg har dristet meg til å kjøpe et par kremhvite ullbodyer og en ullpysj. I og med at vi ikke vil vite kjønnet denne gangen, blir det litt begrenset på kjøpefronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fruktfest Skrevet 19. mars 2018 #260 Del Skrevet 19. mars 2018 42 minutter siden, Rosenrød skrev: Her har vi Stokke Trailz, Bugaboo Donkey og Babyzen Yoyo fra de to eldste, så blir nok ikke ny vogn på oss. Er forøvrig veldig fornøyde med de vi har altså, men det å kjøpe vogn var jo veldig kjekt, så kommer nok til å savne det! Ellers er det eneste jeg har dristet meg til å kjøpe et par kremhvite ullbodyer og en ullpysj. I og med at vi ikke vil vite kjønnet denne gangen, blir det litt begrenset på kjøpefronten. Ja, da har dere jo noen vogner å velge imellom da, er jo kjekt å allerede ha vogn også😄 Er ikke alltid barebare å finne gode vogner heller, vi hadde noen bomkjøp før super nitroen.. Å herlighet, så spennende! Har tenkt litt på det hvor utrolig moro det må være å ikke vite kjønnet før barnet faktisk er født, men tror ikke jeg (eller pappaen) hadde holdt ut så lenge😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå