Gå til innhold

September/oktober skravlebøtter


Gakkepus

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, plastfolien skrev:

Ja, hvordan gikk det @Gakkepus ?? Tenkt masse på deg i dag :ninuskapus:

 

27 minutter siden, SmileyLovise skrev:

Hvordan gikk det?❤️

Å, så hyggelig! Dere er så gode! ❤😍

Jeg venter spent. Har UL om en time (!!)  Så jeg bare tripper rundt 😢. Oppdaterer så fort jeg kan idag 😊😊

10 minutter siden, sullå skrev:

Takk! Har allerede lest en del her inne, sån i tilfelle 😄

Takk for det! 😊

Flott! 😊🤞 helt utrolig at du var så tålmodig og ventet til ikm! Hadde jeg gjort det hadde jeg spart mye penger...😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Gakkepus skrev:

 

Å, så hyggelig! Dere er så gode! ❤😍

Jeg venter spent. Har UL om en time (!!)  Så jeg bare tripper rundt 😢. Oppdaterer så fort jeg kan idag 😊😊

Flott! 😊🤞 helt utrolig at du var så tålmodig og ventet til ikm! Hadde jeg gjort det hadde jeg spart mye penger...😢

Å, det blir spennende å høre! Kjedelig å ha UL så sent, da går liksom hele dagen med på å tenke på det bare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest
9 minutter siden, Gakkepus skrev:

 

Å, så hyggelig! Dere er så gode! ❤😍

Jeg venter spent. Har UL om en time (!!)  Så jeg bare tripper rundt 😢. Oppdaterer så fort jeg kan idag 😊😊

Flott! 😊🤞 helt utrolig at du var så tålmodig og ventet til ikm! Hadde jeg gjort det hadde jeg spart mye penger...😢

Åå så spennende! Ikke lenge igjen da😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SmileyLovise skrev:

Åå så spennende! Ikke lenge igjen da😄😄

Jaa! 😄🤞 

1 minutt siden, plastfolien skrev:

Å, det blir spennende å høre! Kjedelig å ha UL så sent, da går liksom hele dagen med på å tenke på det bare :fnise:

Nettopp! 🤔 

Skal prøve å få noe mot kvalmen i samme slengen. 🤢

 

Ok, nå reiser vi straks! Vi snakkes! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest

Jeg fikk vært hos legen i dag da, ettersom jeg hadde en bitteliten blødning to uker etter mens hadde jeg regnet ut ifra den, men legen sa det hørtes mer ut som blødning ved eggløsning, så istedenfor å være 8+1 i dag er jeg plutselig 10+0, og det gjør jo ingenting!🙊 Får likevel holdt meg i tråden her da, da termin ble 2. Sep😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gakkepus skrev:

 

Å, så hyggelig! Dere er så gode! ❤😍

Jeg venter spent. Har UL om en time (!!)  Så jeg bare tripper rundt 😢. Oppdaterer så fort jeg kan idag 😊😊

Flott! 😊🤞 helt utrolig at du var så tålmodig og ventet til ikm! Hadde jeg gjort det hadde jeg spart mye penger...😢

Så spennende med UL! Forstår at du bare tripper rundt! 

Ja, etter å ha sett for mange blendahvite tester her på forumet, hvor eieren av testne lurte så voldsomt på om det var to streker der, bestemte jeg meg. Jeg vil ikke lure på om det er to streker eller ei! Jeg tok en test til nå, for moroskyld. 2 timer siden jeg tisset sist. Og testen var positiv i kveld også, gitt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, SmileyLovise skrev:

Jeg fikk vært hos legen i dag da, ettersom jeg hadde en bitteliten blødning to uker etter mens hadde jeg regnet ut ifra den, men legen sa det hørtes mer ut som blødning ved eggløsning, så istedenfor å være 8+1 i dag er jeg plutselig 10+0, og det gjør jo ingenting!🙊 Får likevel holdt meg i tråden her da, da termin ble 2. Sep😋

Deilig å bli satt litt frem da, det er ikke feil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest
1 time siden, plastfolien skrev:

Deilig å bli satt litt frem da, det er ikke feil :nigo:

Haha, nei det er absolutt ikke feil! Blir spennende å se hva en ultralyd viser etterhvert da derimot, ble i alle fall henvist til TUL, så skulle det visst ikke ta lang tid før jeg fikk time sa han😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, plastfolien skrev:

Jippi @Gakkepus :ninuskapus: Var alt bra? Så koselig med bilde!! 

Alt var bra! 😊 det lille hjertet slo. Veldig fornøyd nå, men må innrømme at jeg var stressa 😂 uansett neste UL har jeg 8 mars.  Nå venter jeg spent på deres. 🤞💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gakkepus skrev:

Alt var bra! 😊 det lille hjertet slo. Veldig fornøyd nå, men må innrømme at jeg var stressa 😂 uansett neste UL har jeg 8 mars.  Nå venter jeg spent på deres. 🤞💕

Sååå bra :ninuskapus: 

Jeg har faktisk bestilt en ul den 8 mars selv, for da er jeg i uke 12 :nigo: men først: UL på lørdag! 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, plastfolien skrev:

Sååå bra :ninuskapus: 

Jeg har faktisk bestilt en ul den 8 mars selv, for da er jeg i uke 12 :nigo: men først: UL på lørdag! 🤞

Så gøy, da! 😃 ja, venter spent sammen med deg 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere damer har jo sikkert gode råd! 😊 Jeg har begynt å tenke på kontroll hos lege og jordmor, og tidlig ultralyd. Foreløpig kjenner jeg graviditeten på kroppen, og har ingen behov for en kontroll i morgen. Jeg vil få noe ut av det, om det gir mening? Samtidig klarer jeg ikke å vente til uke 18 med ultralyd, det er for lenge!

Hvordan gjør dere det? Hva bør jeg gjøre?

Et forslag er tidlig ul i uke 9-10, lege i uke 12, jordmor en gang mellom lege og oul? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, sullå skrev:

Dere damer har jo sikkert gode råd! 😊 Jeg har begynt å tenke på kontroll hos lege og jordmor, og tidlig ultralyd. Foreløpig kjenner jeg graviditeten på kroppen, og har ingen behov for en kontroll i morgen. Jeg vil få noe ut av det, om det gir mening? Samtidig klarer jeg ikke å vente til uke 18 med ultralyd, det er for lenge!

Hvordan gjør dere det? Hva bør jeg gjøre?

Et forslag er tidlig ul i uke 9-10, lege i uke 12, jordmor en gang mellom lege og oul? 

Jeg hadde ikke klart å vente så lenge, dessverre. Det ble TUL i uke 5 samt uke 8 for min del, neste har jeg i uke 13 (som er helt ok).  Det er jo greit å være på den sikre siden, dempe nysgjerrigheten samt se den lille. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått mellom uke 9 og 10. :)

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gakkepus skrev:

Jeg hadde ikke klart å vente så lenge, dessverre. Det ble TUL i uke 5 samt uke 8 for min del, neste har jeg i uke 13 (som er helt ok).  Det er jo greit å være på den sikre siden, dempe nysgjerrigheten samt se den lille. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått mellom uke 9 og 10. :)

Ja, jeg ser at mange går både tidlig og ofte. Heldigvis (?) har jeg ingen behov for det :) Er overraskende avslappet til det hele, og det er herlig! Vil selvsagt se underet der inne, men vil helst at "det" ser ut som et lite menneske, og at de ikke må lete lenge etter hjertet. Hvis jeg plutselig mister symptomer, eller får blødninger, vil jeg jo inn så fort som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, sullå skrev:

Ja, jeg ser at mange går både tidlig og ofte. Heldigvis (?) har jeg ingen behov for det :) Er overraskende avslappet til det hele, og det er herlig! Vil selvsagt se underet der inne, men vil helst at "det" ser ut som et lite menneske, og at de ikke må lete lenge etter hjertet. Hvis jeg plutselig mister symptomer, eller får blødninger, vil jeg jo inn så fort som mulig!

Jeg har heller ikke behov for å gå ofte, og derfor syns jeg det er greit at neste UL er om en måned, selv om legen spurte om jeg ville komme inn om allerede 2 uker. Uansett, hadde du gått i uke 8 eller 9 så er det ikke sånn at legen leter etter hjerte. Det ser man med en eneste gang :) Allerede i uke 8 vil du kunne se et lite menneske med et hjerte som slår ca 180 ganger i minuttet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gakkepus skrev:

Jeg har heller ikke behov for å gå ofte, og derfor syns jeg det er greit at neste UL er om en måned, selv om legen spurte om jeg ville komme inn om allerede 2 uker. Uansett, hadde du gått i uke 8 eller 9 så er det ikke sånn at legen leter etter hjerte. Det ser man med en eneste gang :) Allerede i uke 8 vil du kunne se et lite menneske med et hjerte som slår ca 180 ganger i minuttet.

 

Tenk at man kan se så mye så tidlig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sullå skrev:

Tenk at man kan se så mye så tidlig ❤

Det er veldig fascinerede, og jeg strever fortsatt med å forstå det fulllstendig :) Jeg anbefaler veldig en tur i uke 8 eller 9 da det er virkelig en opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...