Gå til innhold

90 days fiancè: Before the 90 days på TLC


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

1 time siden, Duff skrev:

Prøvde den og får varsel om trojanske virus

Brukt den i åresvis,uten problemer.. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De første sesongene går på kanal fem på dagtid,tror det starter sånn i tre tia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Sånn helt seriøst så får jeg vondt langt inn i sjela mi mtp hvordan Jesse behandler Darcey. Han er tvers igjennom manipulerende og tulling! Minner meg fryktelig om en jeg kjenner. Blir så provosert over at han får lov til å holde på sånn....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4.2.2019 den 22.00, Nettejea skrev:

Sånn helt seriøst så får jeg vondt langt inn i sjela mi mtp hvordan Jesse behandler Darcey. Han er tvers igjennom manipulerende og tulling! Minner meg fryktelig om en jeg kjenner. Blir så provosert over at han får lov til å holde på sånn....

Varsellampene lyser på giftig forhold her, spesielt når han sier at han håper hun greier å forbedre seg slik at forholdet fungerer! Han er veldig manipulerende.

Anonymkode: db492...13f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest amaryllish
På 4.2.2019 den 22.00, Nettejea skrev:

Sånn helt seriøst så får jeg vondt langt inn i sjela mi mtp hvordan Jesse behandler Darcey. Han er tvers igjennom manipulerende og tulling! Minner meg fryktelig om en jeg kjenner. Blir så provosert over at han får lov til å holde på sånn....

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Varsellampene lyser på giftig forhold her, spesielt når han sier at han håper hun greier å forbedre seg slik at forholdet fungerer! Han er veldig manipulerende.

Anonymkode: db492...13f

Enig!! Får så vondt av henne😔 han må jo være psycho.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesse er ikke god nei, skikkelig kontrollerende. Men Darcy er ikke helt god hun heller. Hun finner seg en 20 år yngre fyr, en gutt som faktisk bare er noen få år eldre enn døtrene hennes. Og hun oppfører seg som en usikker tenåringsjente! Jeg blir flau av hvordan hun ter seg. Men hun har tydelig problemer med selvbildet o.l da. Sjekk ut instaen hennes. I sesongen som går nå er hun slank og ser godt trent ut. På bildene fra nåtiden har hun blitt kjempe stor!

Karine (hun i Brasil) og den gærne amerikaneren er like sprø begge to. Han i den forstand at han faktisk er sprø. Han er sånn typisk gærning som plutselig kan drepe deg. Hun er billig og umoden (hun flørter åpenbart med andre). 

Han som er på Filippinene syntes jeg litt synd på. Hun jenta bryr seg kun om å få komme til USA. Men hun er iallefall åpen om det. 

Han i Columbia leste jeg noe om:

Spoiler

Han er (var) åpenbart gift, men meldte seg på fordi han ville bli kjendis. Hun jenta han egentlig dro ned for ghostet han etter første date. Han møtte en annen der nede, som ble skikkelig forelsket i han. Hun føler seg nå lurt fordi han var gift og i tillegg dro ned for å møte en annen!

 

Anonymkode: ad3b0...975

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesse er ikke god nei, skikkelig kontrollerende. Men Darcy er ikke helt god hun heller. Hun finner seg en 20 år yngre fyr, en gutt som faktisk bare er noen få år eldre enn døtrene hennes. Og hun oppfører seg som en usikker tenåringsjente! Jeg blir flau av hvordan hun ter seg. Men hun har tydelig problemer med selvbildet o.l da. Sjekk ut instaen hennes. I sesongen som går nå er hun slank og ser godt trent ut. På bildene fra nåtiden har hun blitt kjempe stor!

Karine (hun i Brasil) og den gærne amerikaneren er like sprø begge to. Han i den forstand at han faktisk er sprø. Han er sånn typisk gærning som plutselig kan drepe deg. Hun er billig og umoden (hun flørter åpenbart med andre). 

Han som er på Filippinene syntes jeg litt synd på. Hun jenta bryr seg kun om å få komme til USA. Men hun er iallefall åpen om det. 

Han i Columbia leste jeg noe om:

  Skjul innhold

Han er (var) åpenbart gift, men meldte seg på fordi han ville bli kjendis. Hun jenta han egentlig dro ned for ghostet han etter første date. Han møtte en annen der nede, som ble skikkelig forelsket i han. Hun føler seg nå lurt fordi han var gift og i tillegg dro ned for å møte en annen!

 

Anonymkode: ad3b0...975

Hun fra Filippinene virker som ei søt jente da. Ærlig om situasjonen og oppriktig mtp å være en så god kjæreste som hun kan. Jeg håper hun får ekte følelser for han etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Duff skrev:

Hun fra Filippinene virker som ei søt jente da. Ærlig om situasjonen og oppriktig mtp å være en så god kjæreste som hun kan. Jeg håper hun får ekte følelser for han etter hvert. 

Ja, håper det. 

For all del, jeg har full forståelse for at hun vil bort fra det enkle livet hun har i dag. Det tror jeg de fleste hadde ønsket. Men for hans del håper jeg som du sier hun får følelser. Samtidig kan det hende hun er en sånn som holder sammen med han for alltid, selv om følelsene uteblir. 

Anonymkode: ad3b0...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jesse er ikke god nei, skikkelig kontrollerende. Men Darcy er ikke helt god hun heller. Hun finner seg en 20 år yngre fyr, en gutt som faktisk bare er noen få år eldre enn døtrene hennes. Og hun oppfører seg som en usikker tenåringsjente! Jeg blir flau av hvordan hun ter seg. Men hun har tydelig problemer med selvbildet o.l da. Sjekk ut instaen hennes. I sesongen som går nå er hun slank og ser godt trent ut. På bildene fra nåtiden har hun blitt kjempe stor!

Karine (hun i Brasil) og den gærne amerikaneren er like sprø begge to. Han i den forstand at han faktisk er sprø. Han er sånn typisk gærning som plutselig kan drepe deg. Hun er billig og umoden (hun flørter åpenbart med andre). 

Han som er på Filippinene syntes jeg litt synd på. Hun jenta bryr seg kun om å få komme til USA. Men hun er iallefall åpen om det. 

Han i Columbia leste jeg noe om:

  Vis skjult innhold

Han er (var) åpenbart gift, men meldte seg på fordi han ville bli kjendis. Hun jenta han egentlig dro ned for ghostet han etter første date. Han møtte en annen der nede, som ble skikkelig forelsket i han. Hun føler seg nå lurt fordi han var gift og i tillegg dro ned for å møte en annen!

 

Anonymkode: ad3b0...975

Enig i at darcey ikke er helt god hun heller, fortsatt fjortis i hodet. Men jeg ser ikke at hun er spesielt mye større nå enn før?

Hvem er han fra Columbia, og hun fra Filippinene? 

Anonymkode: ecf12...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om Jesse og Darcey er sammen i dag? Har aldri opplevd makan til de der to altså 😱 Hun trenger seriøst hjelp med seg selv, og Jesse er alt annet enn medisinen hennes.. 

Anonymkode: 2cc9f...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jesse er ikke god nei, skikkelig kontrollerende. Men Darcy er ikke helt god hun heller. Hun finner seg en 20 år yngre fyr, en gutt som faktisk bare er noen få år eldre enn døtrene hennes. Og hun oppfører seg som en usikker tenåringsjente! Jeg blir flau av hvordan hun ter seg. Men hun har tydelig problemer med selvbildet o.l da. Sjekk ut instaen hennes. I sesongen som går nå er hun slank og ser godt trent ut. På bildene fra nåtiden har hun blitt kjempe stor!

  Skjul innhold

 

 

Anonymkode: ad3b0...975

What?? Er da ikke noe stort med henne på nyere bilder. Hjelpes meg. 

Anonymkode: 5309c...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet noen om Jesse og Darcey er sammen i dag? Har aldri opplevd makan til de der to altså 😱 Hun trenger seriøst hjelp med seg selv, og Jesse er alt annet enn medisinen hennes.. 

Anonymkode: 2cc9f...ff6

De er ikke sammen idag etter hva jeg har forstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet noen om Jesse og Darcey er sammen i dag? Har aldri opplevd makan til de der to altså 😱 Hun trenger seriøst hjelp med seg selv, og Jesse er alt annet enn medisinen hennes.. 

Anonymkode: 2cc9f...ff6

Det går ikke mange timene uten at de krangler! Hun er så barnslig! Og han er så manipulerende! Toxic! 

 

Anonymkode: c4e07...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke mange timene uten at de krangler! Hun er så barnslig! Og han er så manipulerende! Toxic! 

 

Anonymkode: c4e07...502

Og mellom hver krangel, når det er litt ro, tror hun frieriet skal komme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.2.2019 den 0.57, AnonymBruker skrev:

Vet noen om Jesse og Darcey er sammen i dag? Har aldri opplevd makan til de der to altså 😱 Hun trenger seriøst hjelp med seg selv, og Jesse er alt annet enn medisinen hennes.. 

Anonymkode: 2cc9f...ff6

Det er veldig skummelt å se hvordan Jesse holder på, han er jo en stor narsissist og sannsynligvis vaskeekte psykopat også.
Veldig giftig og farlig for henne, og han har nok bidratt mye til at Darcey er så emosjonelt vrak som hun er. 
Jeg syns det er veldig ubehagelig at de sender sånne personer på TV for det kan være traumetriggende for kvinner som har levd med psykopater og fått livet og psyken sin ødelagt av det.

Jeg syntes Luis i en annen sesong var ILLE, med manipulasjonen og de psykopatiske trekkene sine, men Jesse er virkelig SKUMMEL og FARLIG.

Stakkars Darcey! Håper virkelig hun har kommet seg vekk fra han!

Anonymkode: caa83...d92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at Jesse har funnet seg en på sin egen alder. Kan se om jeg finner link.

 

Det er sykt hvor disiplinert og høflig han snakker til alle andre enn Darcy. Hun får jo bare kritikk, alt hun gjør er jo galt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, The Kitten skrev:

Leste et sted at Jesse har funnet seg en på sin egen alder. Kan se om jeg finner link.

 

Det er sykt hvor disiplinert og høflig han snakker til alle andre enn Darcy. Hun får jo bare kritikk, alt hun gjør er jo galt. 

Og han virket litt begeistret for tvillingsøsteren til Darcy, det var vel mest fordi hun var kritisk til mye av det Darcy sa og gjorde. Skummelt. 

Han Luis var egentlig bare ett forvokst barn. Hverken mere eller mindre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amaryllish
4 minutter siden, Duff skrev:

Og han virket litt begeistret for tvillingsøsteren til Darcy, det var vel mest fordi hun var kritisk til mye av det Darcy sa og gjorde. Skummelt. 

Han Luis var egentlig bare ett forvokst barn. Hverken mere eller mindre. 

Enig.

Synd at Luis plutselig ble så fæl, for jeg liker faktisk molly og syns hun virker både varm og oppegående.

Han var jo en helt annen person i starten når han kom så ble han bare helt jævlig tilslutt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...