Gå til innhold

90 days fiancè: Before the 90 days på TLC


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er seg selv. Han har mest sannsynlig aldri bedt om at hun skal komme å bo hos han i ukesvis. Tenk deg selv da, om du hadde flørtet med noen på nett. Også hadde de plutselig kommet på besøk og nærmest trodd dere skulle gifte dere! Oppført seg som om personen eide deg. Hadde ikke likt det selv iallefall.

Anonymkode: ad3b0...975

Men hvor plutselig kan det være? De har da snakket om det før de drar. Og i tillegg med et kamerateam, det kommer jo heller ikke som noen overraskelse. Så plutselig tror jeg ikke dette er. 

Anonymkode: 68868...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvor plutselig kan det være? De har da snakket om det før de drar. Og i tillegg med et kamerateam, det kommer jo heller ikke som noen overraskelse. Så plutselig tror jeg ikke dette er. 

Anonymkode: 68868...0f7

Hvis hun derimot har dratt uten at han visste om det blir saken en annen. Men det kan unulig være tilfellet. 

Anonymkode: 68868...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun derimot har dratt uten at han visste om det blir saken en annen. Men det kan unulig være tilfellet. 

Anonymkode: 68868...0f7

Han visste garantert at hun kom, for all del. Meeen, virker ikke som om han var klar over at hun hadde tenkt å bo hos han. Da hun klagde over at hun var sliten, sa han noe som "du kan jo dra til hotellet ditt om du er sliten". Men dama hadde jo ikke noe hotell. Hun forventet bare å bo hos internettflørten sin. Jeg tenker at man avklarer på forhånd dersom man har tenkt å bo hos noen :P

Anonymkode: ad3b0...975

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en utrolig bra serie! Er jo morsomme episoder hele tiden!

Sean og Abby har ingen fremtid. Tror Sean skjønner det innerst inne selv. Var jo bare å se hvordan Abby strålte når Chris var i nærheten. Ganske åpenbart alt hun virkelig liker Chris, hun klarer ikke å skjule det engang!

 

Han Larry som er i Filippinene er morsom. Virker som det er helt tomt inne i hodet hans, men tror han er ganske snill. Bare utrolig naiv. Skjønner at hun jenta reagerte på oppførselen hans under middagen. 

 

Stakkars Karine som ble ranet foran åpent kamera...etter å ha løpt etter han gærne amerikaneren. ... 

 

Courtney og han spanske er utrolig gøy å følge med på. Tror han er homofil og bare leker med henne dessverre. Hun er nok litt for naiv. 

Anonymkode: 0c92b...cc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ferdig hele sesong 2 etter å ha lest første side..

Dere har mye weird i vente,foråsidetsånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, J.. skrev:

Sett ferdig hele sesong 2 etter å ha lest første side..

Dere har mye weird i vente,foråsidetsånn..

Hvor kan man se resten av sesongen?

Anonymkode: dfd67...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får man følge disse parene videre, om noen av dem kommer seg til Usa? Eller er det nye man møter i for eksempel 90 days to wed.. 

Anonymkode: 274e0...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man se resten av sesongen?

Anonymkode: dfd67...96a

Putlockers.fm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man følge disse parene videre, om noen av dem kommer seg til Usa? Eller er det nye man møter i for eksempel 90 days to wed.. 

Anonymkode: 274e0...0b5

Siste episode er bare recap,behind the scenes og intervju med de av typen "hva skjer nå?".

Endret av J..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en utrolig bra serie! Er jo morsomme episoder hele tiden!

Sean og Abby har ingen fremtid. Tror Sean skjønner det innerst inne selv. Var jo bare å se hvordan Abby strålte når Chris var i nærheten. Ganske åpenbart alt hun virkelig liker Chris, hun klarer ikke å skjule det engang!

 

Han Larry som er i Filippinene er morsom. Virker som det er helt tomt inne i hodet hans, men tror han er ganske snill. Bare utrolig naiv. Skjønner at hun jenta reagerte på oppførselen hans under middagen. 

 

Stakkars Karine som ble ranet foran åpent kamera...etter å ha løpt etter han gærne amerikaneren. ... 

 

Courtney og han spanske er utrolig gøy å følge med på. Tror han er homofil og bare leker med henne dessverre. Hun er nok litt for naiv. 

Anonymkode: 0c92b...cc9

Tror også Antonio er homofil!

Darcy har vært med på million dollar matchmaker..

Anonymkode: 92d5f...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror også Antonio er homofil!

Darcy har vært med på million dollar matchmaker..

Anonymkode: 92d5f...f14

Har hun? Så hun er stinn av gryn? 

Hva er det egentlig hun driver med?

Anonymkode: dfd67...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hun? Så hun er stinn av gryn? 

Hva er det egentlig hun driver med?

Anonymkode: dfd67...96a

Nei nei, hun ville gifte seg med en riking

Anonymkode: 92d5f...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/6/2018 at 9:21 PM, MissPierce said:

Har maraton med denne serien nå. Er på 90 Day's to Wed sesong 2. Å det er mye rart for å si det sånn. 

Men det er jo noen søte par også da, som tydelig er forelsket. Sånn som Paola og Russ i sesong 1 😊

Har sett de aller siste episodene som er lagt ut på Dplay nå, og OMG... Der er det mye galskap 😂😂

Neeeei, Russ viste jo seg å være skikkelig kontrollerende.

 

Anonymkode: 96f25...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neeeei, Russ viste jo seg å være skikkelig kontrollerende.

 

Anonymkode: 96f25...d61

Ikke i sesong 1. Der er se jo kjempe søte sammen 😊 

Er kun på sesong 2 nå. 

Hvilken sesong er han det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nocole (sesong)..

Å hjelpe meg for ett intenst,irriterende og innpåslitent menneske...

Anonymkode: 83fff...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nocole (sesong)..

Å hjelpe meg for ett intenst,irriterende og innpåslitent menneske...

Anonymkode: 83fff...ffd

(Sesong 4*)

Anonymkode: 83fff...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nocole (sesong)..

Å hjelpe meg for ett intenst,irriterende og innpåslitent menneske...

Anonymkode: 83fff...ffd

Nicole ja. Jeg kan godt forstå at han trenger en time-out, bare synd han ikke kan si det i stede for å bare stikke av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
1 time siden, Mkigjen skrev:

Syns han mørke i paris virker utrolig sympatisk og sjarmerende

Det syns jeg også. Han virker mest normal av alle mennene som er med i denne sesongen. Hun Myriam virker veldig spesiell og oppmerksomhetssyk, og jeg lurer på hva slags forhold hun og kjæresten har siden hun brukte masse tid med Patrick. Håper han finner seg en bra dame som er grei med han :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Det syns jeg også. Han virker mest normal av alle mennene som er med i denne sesongen. Hun Myriam virker veldig spesiell og oppmerksomhetssyk, og jeg lurer på hva slags forhold hun og kjæresten har siden hun brukte masse tid med Patrick. Håper han finner seg en bra dame som er grei med han :) 

Tipper det blir de to til slutt ❤️. Kanskje i neste sesong eller noe...

Anonymkode: 33089...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...