Gå til innhold

90 days fiancè: Before the 90 days på TLC


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser dere har funnet svaret🙈 men han løper vel opprinnelig inn i skogen fordi han mener han ikke er bra for henne :P deretter skjer dette med Karine som blir ranet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt! Stakkars Karine! :icon_frown:

Han Paul er en skikkelig weirdo! Hva var den store hemmeligheten hans?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Så sykt! Stakkars Karine! :icon_frown:

Han Paul er en skikkelig weirdo! Hva var den store hemmeligheten hans?

At han har sittet i fengsel og er dømt for en rekke forhold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne serien er så fascinerende, jeg fatter ikke hva disse folka tenker på som drar halve verden rundt for å møte noen de ikke kjenner, også han som har brukt pensjonspengene sine! 

Men de siste par episodene synes jeg de trekker ut handlingen så sykt mye, at det er utrolig kjedelig å se på. Alt bygger opp til drama hos alle parene, men det tar jo en hel episode å komme fram til en liten ting som skjer! 

Han fra Nederland er utrolig manipulerende ja, jeg håper hun ser det og kommer seg hjem. 

Anonymkode: 0be3c...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en manipulativ person han Jesse er! 

Men Darcey er visst arrestert for å ha banket opp søsteren sin. Like ille begge to. 

Anonymkode: dfd67...96a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for en manipulativ person han Jesse er! 

Men Darcey er visst arrestert for å ha banket opp søsteren sin. Like ille begge to. 

Anonymkode: dfd67...96a

Han er fæl rett og slett. Blikket hans er jo konstant sort, grøss. Og ærlig talt var hun jo ikke såååå full at hun ikke kunne ivareta seg selv. Ironisk at hun drakk sammen med moren hans, det ignorer han jo fullstendig. Jeg kan nesten se for meg at Darcy blir så sint når det er nok. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har maraton med denne serien nå. Er på 90 Day's to Wed sesong 2. Å det er mye rart for å si det sånn. 

Men det er jo noen søte par også da, som tydelig er forelsket. Sånn som Paola og Russ i sesong 1 😊

Har sett de aller siste episodene som er lagt ut på Dplay nå, og OMG... Der er det mye galskap 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han der Sean som dater Abby (Haiti) er så kreepy! FÅr helt frysninger av han.. og forresten tror jeg han der med hun fra Filipinene skal få slite med henne..

Anonymkode: 2cc9f...ff6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes han der Sean som dater Abby (Haiti) er så kreepy! FÅr helt frysninger av han.. og forresten tror jeg han der med hun fra Filipinene skal få slite med henne..

Anonymkode: 2cc9f...ff6

Enig. Jeg tror det kan bli mye drama mellom de to. 

Anonymkode: dfd67...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere dette  på nett? Er det samme programmet som 90 days to wed? 

Anonymkode: 68868...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere dette  på nett? Er det samme programmet som 90 days to wed? 

Anonymkode: 68868...0f7

TLC

Anonymkode: dfd67...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TLC

Anonymkode: dfd67...96a

På nett? Dplay? 

Anonymkode: 68868...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Courtney må være det dummeste mennesket på denne jord!

Først reiser hun til Spania for å møte en kar hun ikke en gang har snakket med, kun skrevet med. Så blir hun pottesur for alt han gjør. Hun skjønner ikke at fyren må jobbe. Hun har åpenbart ikke sagt at hun forventer å bo hos han, for Antonio blir litt overrasket over det. Hun tar sengen hans og forventer at han skal sove på verdens minste sofa. Så klikker hun for hver minste lille ting, mener han ser på rumpa til alle de går forbi (kanskje ikke alle da, men veldig mange). Hun klikker i vinkel når air conditionen blir ødelagt. Istedenfor å ta litt ansvar selv og feks ta inn på hotell, blir hun bare sur på Antonio. Hvorfor kunne ikke hun bestilt et hotellrom, og invitert han med?

Spesielt oppegående er ikke den jenta. Man ser at lyset er på, men det er ingen hjemme. Antonio kan garantert få jenter hundre ganger bedre enn henne, både når det kommer til personlighet og ikke minst utseende... 

Er heller ingen fan av Darcy, maken til desperat kvinnfolk! Men når Jesse setter seg på kne, tar opp en ring og sier det ikke er en forlovelsesring syntes jeg litt synd på henne. Eller, jeg syntes kanskje egentlig han var litt dum. Gi gjerne en ring, men han la det frem som et frieri. 

Dette er uansett så sykt gøy å se på. Gleder meg til neste uke! :nordvesta:

Anonymkode: ad3b0...975

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Courtney må være det dummeste mennesket på denne jord!

Først reiser hun til Spania for å møte en kar hun ikke en gang har snakket med, kun skrevet med. Så blir hun pottesur for alt han gjør. Hun skjønner ikke at fyren må jobbe. Hun har åpenbart ikke sagt at hun forventer å bo hos han, for Antonio blir litt overrasket over det. Hun tar sengen hans og forventer at han skal sove på verdens minste sofa. Så klikker hun for hver minste lille ting, mener han ser på rumpa til alle de går forbi (kanskje ikke alle da, men veldig mange). Hun klikker i vinkel når air conditionen blir ødelagt. Istedenfor å ta litt ansvar selv og feks ta inn på hotell, blir hun bare sur på Antonio. Hvorfor kunne ikke hun bestilt et hotellrom, og invitert han med?

Spesielt oppegående er ikke den jenta. Man ser at lyset er på, men det er ingen hjemme. Antonio kan garantert få jenter hundre ganger bedre enn henne, både når det kommer til personlighet og ikke minst utseende... 

Er heller ingen fan av Darcy, maken til desperat kvinnfolk! Men når Jesse setter seg på kne, tar opp en ring og sier det ikke er en forlovelsesring syntes jeg litt synd på henne. Eller, jeg syntes kanskje egentlig han var litt dum. Gi gjerne en ring, men han la det frem som et frieri. 

Dette er uansett så sykt gøy å se på. Gleder meg til neste uke! :nordvesta:

Anonymkode: ad3b0...975

Jeg syns han spanske fyren er skikkelig ekkel og hadde blitt skuffa selv om han jeg møtte oppførte seg slik. 

Visst er Courtney naiv, men altså han der Antonio fy faen!! 

Anonymkode: 68868...0f7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Courtney må være det dummeste mennesket på denne jord!

Først reiser hun til Spania for å møte en kar hun ikke en gang har snakket med, kun skrevet med. Så blir hun pottesur for alt han gjør. Hun skjønner ikke at fyren må jobbe. Hun har åpenbart ikke sagt at hun forventer å bo hos han, for Antonio blir litt overrasket over det. Hun tar sengen hans og forventer at han skal sove på verdens minste sofa. Så klikker hun for hver minste lille ting, mener han ser på rumpa til alle de går forbi (kanskje ikke alle da, men veldig mange). Hun klikker i vinkel når air conditionen blir ødelagt. Istedenfor å ta litt ansvar selv og feks ta inn på hotell, blir hun bare sur på Antonio. Hvorfor kunne ikke hun bestilt et hotellrom, og invitert han med?

Spesielt oppegående er ikke den jenta. Man ser at lyset er på, men det er ingen hjemme. Antonio kan garantert få jenter hundre ganger bedre enn henne, både når det kommer til personlighet og ikke minst utseende... 

Er heller ingen fan av Darcy, maken til desperat kvinnfolk! Men når Jesse setter seg på kne, tar opp en ring og sier det ikke er en forlovelsesring syntes jeg litt synd på henne. Eller, jeg syntes kanskje egentlig han var litt dum. Gi gjerne en ring, men han la det frem som et frieri. 

Dette er uansett så sykt gøy å se på. Gleder meg til neste uke! :nordvesta:

Anonymkode: ad3b0...975

Ja! Jeg blir irritert på Cortney selv. Tenk å bare høre på klagingen hennes hele tiden. Jeg hadde nok stukket av selv. 

Men hun filippinske jenta er en dramaqueen. Hadde null forståelse for han stakkars amerikaneren. 

Anonymkode: dfd67...96a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg og! Jeg håper virkelig at Sean og Abby ikke går videre i forholdet. Det hele er ganske ekkelt med tanke på den unge alderen hennes, selv om hun bare dater eldre (rike?!) menn... 

Og hva er greia med han umodne 40åringen som ser ut og oppfører seg som en forvokst 14iss? Kunne ikke spise grillmaten til familien, og var respektløse mot de.. Hva med å sette seg inn i kulturen til dama du liksom elsker og vil gifte deg med?! 

Åh, tror jeg må se neste episode allerede ikveld :P

Anonymkode: 274e0...0b5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syns han spanske fyren er skikkelig ekkel og hadde blitt skuffa selv om han jeg møtte oppførte seg slik. 

Visst er Courtney naiv, men altså han der Antonio fy faen!! 

Anonymkode: 68868...0f7

Han er seg selv. Han har mest sannsynlig aldri bedt om at hun skal komme å bo hos han i ukesvis. Tenk deg selv da, om du hadde flørtet med noen på nett. Også hadde de plutselig kommet på besøk og nærmest trodd dere skulle gifte dere! Oppført seg som om personen eide deg. Hadde ikke likt det selv iallefall.

Anonymkode: ad3b0...975

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...