Gå til innhold

90 days fiancè: Before the 90 days på TLC


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Noen som så dette programmet på TLC i går? :) Her var det mange store aldersforskjeller! Og de virker ikke mindre naive i denne sesongen heller :fnise: Han fyren som skulle dra langt inni Amazonas-jungelen for å møte ei jente som bodde i en fattig landsby! Virker jo helt sykt farlig :O Og han som var 47 år gammel og hadde funnet seg ei på 21 fra fattige Haiti. Og hun hadde i tillegg en eks på hele 68!!!!!!!!!!!! år.. ÆSJ. Og han hadde mistanke om at de fortsatt hadde et fysisk forhold...Og hun på 42 som var forelsket i en modell/fitness-dude på 24 fra Amsterdam... Haha jaja, dette kan bli spennende å følge med på :fnise::ler: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det fikl jeg ikke med meg. Har satt nye episoder på opptak, men er det noen som vet om denne sendes i reprise? 

Anonymkode: 274e0...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett hele sesongen, uten å spoile noe må jeg bare si at det er mye rart å se frem til :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Noen som så dette programmet på TLC i går? :) Her var det mange store aldersforskjeller! Og de virker ikke mindre naive i denne sesongen heller :fnise: Han fyren som skulle dra langt inni Amazonas-jungelen for å møte ei jente som bodde i en fattig landsby! Virker jo helt sykt farlig :O Og han som var 47 år gammel og hadde funnet seg ei på 21 fra fattige Haiti. Og hun hadde i tillegg en eks på hele 68!!!!!!!!!!!! år.. ÆSJ. Og han hadde mistanke om at de fortsatt hadde et fysisk forhold...Og hun på 42 som var forelsket i en modell/fitness-dude på 24 fra Amsterdam... Haha jaja, dette kan bli spennende å følge med på :fnise::ler: 

Huff ja, det er ille å se på... Han som reiste til Haiti virket jo så desperat at jeg hadde vært redd fyren! Og så hun som reiste fra sine barn (som gråt og tok det tungt) for å være borte i 6 uker.. Og det for å treffe en ung gutt som kunne vært sønnen hennes. Fatter ikke hva de tenker med..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Max B skrev:

Har sett hele sesongen, uten å spoile noe må jeg bare si at det er mye rart å se frem til :fnise:

Har sett hele jeg og! Må si jeg både gjemte meg bak puta, lo så tårene sprutet og kjefta vilt på padden jeg satt og så på😂. Det var faktisk så underholdende at mannen her i huset var helt med!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den episoden som gikk på onsdag. Men føler vi har gått glipp av noen episoder, pga det startet med:tidigere på 90 days....." og da viste de disse nye menneskene men det var ikke noe TLC har vist. Noen som skjønnet?

Anonymkode: 349f5...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff den aldersforskjellen var rett og slett ekkel, min tro hvor menn får slike ideer ifra. Men som vi lo av mora som gav bort håret fra hårbørsten :skratte:  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett hele sesongen på nett , gled dere!! :) beste castingen . Masse drama !! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Duff skrev:

Uff den aldersforskjellen var rett og slett ekkel, min tro hvor menn får slike ideer ifra. Men som vi lo av mora som gav bort håret fra hårbørsten :skratte:  

Ha sa i presentasjonen at han har veldig godt forhold til moren sin. Det forholdet kan ikke være så sunt for noen av dem😬 Stakkars mann. 

Jeg fikk litt vondt av han. 

Kan noen fortelle meg hvem det var som ble skutt? 

Anonymkode: dfd67...96a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er spent på om han modellen hun unge blonde reiser for å møte, er en Catfish eller ikke.. 

Fikk også veldig vondt av den amerikanske tobarnsmoren  da hun møtte "svigers" i Nederland og ble fortalt at hun var i en helt annen liga enn sønnen deres:fnise: Og det var ikke ligaen over for å si det sånn:fnise:

Anonymkode: 99f32...9be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er spent på om han modellen hun unge blonde reiser for å møte, er en Catfish eller ikke.. 

Fikk også veldig vondt av den amerikanske tobarnsmoren  da hun møtte "svigers" i Nederland og ble fortalt at hun var i en helt annen liga enn sønnen deres:fnise: Og det var ikke ligaen over for å si det sånn:fnise:

Anonymkode: 99f32...9be

Den har jeg ikke sett enda, men syns no at hun er mye penere enn han. 

Han bruker jo mer pudder i ansiktet enn henne. Det ser nesten ut som om han har sparkla seg. Tobarnsmora ligger langt over liga enn han.

 

Anonymkode: dfd67...96a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til hver onsdag! Det aller beste er at samboer elsker det like mye :fnise: Lurer på hvor de finner alle disse menneskene jeg?😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Nettejea skrev:

Jeg gleder meg til hver onsdag! Det aller beste er at samboer elsker det like mye :fnise: Lurer på hvor de finner alle disse menneskene jeg?😂

Her og. Både jeg og mannen sitter med hode på skakke i ren forundring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man se hele sesongen?

Anonymkode: 2587c...358

På dplay. Der ligger det flere sesonger :-)

Anonymkode: 99f32...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun som reiser til Antonio i Spania, har hun virkelig ikke googlet han engang? Siden vennene gjorde det igår og det var så ille og hun ante ingenting om bildene hans.. Det må jo være iscenesatt...... 

Anonymkode: 274e0...0b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Hun som reiser til Antonio i Spania, har hun virkelig ikke googlet han engang? Siden vennene gjorde det igår og det var så ille og hun ante ingenting om bildene hans.. Det må jo være iscenesatt...... 

Anonymkode: 274e0...0b5

Hun virket ganske naiv. Håper for hennes del at han er den han gir seg ut for å være.

 

Anonymkode: 85de1...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 4.1.2018 den 23.48, Sh999 skrev:

Huff ja, det er ille å se på... Han som reiste til Haiti virket jo så desperat at jeg hadde vært redd fyren! Og så hun som reiste fra sine barn (som gråt og tok det tungt) for å være borte i 6 uker.. Og det for å treffe en ung gutt som kunne vært sønnen hennes. Fatter ikke hva de tenker med..

 

På 5.1.2018 den 5.54, AnonymBruker skrev:

Ha sa i presentasjonen at han har veldig godt forhold til moren sin. Det forholdet kan ikke være så sunt for noen av dem😬 Stakkars mann. 

Jeg fikk litt vondt av han. 

Kan noen fortelle meg hvem det var som ble skutt? 

Anonymkode: dfd67...96a

Jo men åsså... han puttet jo hårlokker fra moren i bagen før han reiste. Det skulle bringe lykke.... 

:sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som dro til Haïti er creepy! Og hu jenta virker passe horete, sorry at jeg sier det, men jeg nekter å tro at hun var sammen med en på 64 år av kjærlighet. Og nå er han nye 47 år eller noe.. 

Jeg fikk en dårlig magefølelse av han fra Amsterdam, han virker så high maintenance. Som da de var på sykkeltur så virket han så stressa og competitive, syns det var litt ufint av han. Hun virket mer interessert i å ville se byen og ta det med ro, så han burde jo ha tilpasset seg litt. 

Fikk litt vondt av han som dro til Brazil.. han virker snill, sikkert lett å utnytte så jeg håper hun jenta oppfører seg. Må se flere episoder nå, det er så gøy :) 

Anonymkode: b6161...983

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...