Gå til innhold

Datingsider for kvinner og menn i 40 - 50 årene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en kjekk mann fra Oslo i slutten av førtiårene som er på utkikk etter en flott kjæreste. Er lei singellivet og forsøker å finne en datingside hvor jeg kan treffe en seriøs dame på omtrent samme alder. Det er så mye å velge i mellom i denne jungelen av nettsider, men ønsker ikke å melde meg inn på feil side. Er det noen som har erfaring med hvilken nettside som er best for min aldersgruppe? Takknemlig for tips og svar! :)

Anonymkode: 27cc0...0e3

Skrevet

Jeg fant kjærligheten på Match. Koster litt, men det betyr kanskje at folk er hakket mer seriøse enn om det er gratis..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant min 50 år gamle drømmemann på Tinder 😊 Vi var begge klare på at vi var seriøse.

Anonymkode: aa464...0ba

Skrevet

Jeg er 41 og fant kjærligheten på Tinder av alle steder. hadde ikke trodd det. Men det handler jo i bunn og grunn bare om å finne den ene rette, og vedkommende kan dukke opp nesten hvor som helst. En god profil på Tinder, der man er tydelig på hva man er ute etter m.m. kan absolutt funke bra.

Jeg har også prøvd sukker, match og Møteplassen. På alle er det mange i aldergruppen 40-50 år. Jeg likte sukker definitivt best av de 3, da man får sortert bort de som er uaktuelle (som man ikke har noe til felles med) på en effektiv måte uten at det koster flesk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ok, takk men har googlet litt og fant ut at brukergruppen på Tinder er fra 18 - 50 år, vil anta ikke så mange å finne på min alder der?

Gjest Melis123
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ok, takk men har googlet litt og fant ut at brukergruppen på Tinder er fra 18 - 50 år, vil anta ikke så mange å finne på min alder der?

Tinder er for alle det😊 nå ser jo ikke jeg alle damene på Tinder i den aldersgruppen du søker (regner med at du ser etter en kvinne mellom 40 og 50), men det er iallefall mange menn der i den aldersgruppen😊

koster ingenverdens ting om du ikke velger å være gullmedlem, og det trengs strengt tatt ikke.

kanskje vi sees på Tinder? Du må bare passe på å sveipe rett vei😊

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en kjekk mann fra Oslo i slutten av førtiårene som er på utkikk etter en flott kjæreste. Er lei singellivet og forsøker å finne en datingside hvor jeg kan treffe en seriøs dame på omtrent samme alder. Det er så mye å velge i mellom i denne jungelen av nettsider, men ønsker ikke å melde meg inn på feil side. Er det noen som har erfaring med hvilken nettside som er best for min aldersgruppe? Takknemlig for tips og svar! :)

Hvilken alder vil du ha på damene? Hva jobber du med?;)

Anonymkode: bc970...09e

Skrevet

Jeg hadde mitt søk etter menn fra 37 til 47 år, og det var maaaange i den aldersgruppen i alle fall. Har forstått det sånn at det er en god del damer i den aldersgruppen også der. Men ja, du må selv sortere bort de useriøse da.Tinder er jo gratis, så det skader jo ikke å prøve sånn sett. Ideelt så liker jeg nettsider hvor man får vite mer om personen bedre (altså hvis folk fyller ut profilen, det er ikke alle som gjør det), og skulle gjerne funnet drømmemannen der, men det ble altså full klaff på Tinder. møtte flere hyggelige menn via sukker også da, men full klaff ble det ikke.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja, så nå at du så etter ei på samme alder. Hva med damer i midten av 30-åra? For ungt?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann, jeg vil være komfortabel med en dame i alderspennet 40 - 54 tenker jeg. :)  Jeg er i etableringsfasen av et spennende firma siden du spør .... søker gjerne en flott kvinne som vil være med på denne reisen sammen med meg...:)  

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Melis123 skrev:

Tinder er for alle det😊 nå ser jo ikke jeg alle damene på Tinder i den aldersgruppen du søker (regner med at du ser etter en kvinne mellom 40 og 50), men det er iallefall mange menn der i den aldersgruppen😊

koster ingenverdens ting om du ikke velger å være gullmedlem, og det trengs strengt tatt ikke.

kanskje vi sees på Tinder? Du må bare passe på å sveipe rett vei😊

Ja da skal jeg sveipe riktig vei på deg.... :)  hvis jeg finner deg da :) 

AnonymBruker
Skrevet

Begynner på se ut som en kontaktannonse som får svar dette.  :nei: 

Anonymkode: 837d3...499

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heisann, jeg vil være komfortabel med en dame i alderspennet 40 - 54 tenker jeg. :)  Jeg er i etableringsfasen av et spennende firma siden du spør .... søker gjerne en flott kvinne som vil være med på denne reisen sammen med meg...:)  

Ok:) Så 35 er for ungt?;)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok:) Så 35 er for ungt?;)

Egentlig så er det hvordan man stemmer overens intellektuelt sett som betyr noe.... 35 kunne gått helt fint hvis kjemien stemte :) 

Skrevet
7 timer siden, Jentadi skrev:

Jeg fant kjærligheten på Match. Koster litt, men det betyr kanskje at folk er hakket mer seriøse enn om det er gratis..?

Samme her 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Sukker best, og Tinder er litt morsomt. På Match synes jeg at det var så mange menn som så slitne ut, synes de faktisk er mer attraktive på Sukker. Men det er meg og det kan hende det er helt tilfeldig. Er 48 år gammel kvinne.

Anonymkode: b8f93...81c

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Sukker best, og Tinder er litt morsomt. På Match synes jeg at det var så mange menn som så slitne ut, synes de faktisk er mer attraktive på Sukker. Men det er meg og det kan hende det er helt tilfeldig. Er 48 år gammel kvinne.

Anonymkode: b8f93...81c

Beklager, @smilo og jeg tok de to beste:nigo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av EMG
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på et utested på Frogner i Oslo for ikke lenge siden. Der krydde det av godt voksne kjærlighetssyke kvinner..

Anonymkode: 326bb...387

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant min kjæreste her inne. :nigo: Fra før prøvde jeg Tinder, OKCupid og en haug andre steder, men jeg fikk ofte respons på at jeg så for ung ut :raven:for de som var i min aldersgruppe. Fikk masse respons fra dem som var utenfor. :sukk:

Anonymkode: 8b63d...a97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...