Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2018


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

11 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

flere som føler hovedpersonene, og denne gangen derfor Tone, blir avbrutt av de andre deltakerne når de skal synge? Det er så sykt irriterende... Regner med det er Tv2 sin feil, men uansett..

Dette var irriterende. Som regel pleier de å dunke i glasset når hovedpersonen er ferdig med å fortelle.  Synes det var ufint

Anonymkode: 16e4e...070

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu Christel synger jo alle sangene like trøtt og kjedelig hver gang 🙈 

 

at de gråter hver gang blir så teit 🙈😂 

 

Anonymkode: 1400a...10f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke se på igår jeg. Jeg liker hverken dama eller musikken noe særlig og tenkte at det sikkert bare ville bli grining og unnskyldinger over at hun spiller på sex fordi hun er feminist og sånt bullshit om noen tok opp det. Leste et sted ang en video som hadde fått litt kritikk for å vise mye hud at hun hadde unnskyldt seg med at på stranda er det naturlig å ha på seg bikini og blablabla. Joda, men hadde stemmen og musikken vært bra nok hadde hun ikke trengt å deiliggjøre seg i bikini og spille på sex. Da kunne hun spilt inn video i felleskjøpetdress om hun ville og solgt like bra likevel. Fordi musikken hadde hatt kvalitet. Ja, hun er pen, hun er kjempepen, men MÅ hun spille på sex for det? Ikke om stemmen hadde vært bra nok, da hadde hun ikke trengt det. Stemmen hennes er forsåvidt ganske fin, men det går hundre av den på dusinet og det er ingen kraft i den. Og nei, jeg er ikke misunnelig om noen tror det, jeg hadde ikke likt dama eller musikken noe bedre om hun hadde vært mindre pen.

Hørtes forferdelig ut det bruddet med Axel Hennie da, nå være grusomt når sånt blir så offentlig. Leste om det igår. Jeg visste ikke så mye om det annet enn at det ble slutt i 2013 eller når det var og jeg unner ingen å bli forfulgt av journalister på den måten og bli utsatt for så mye press midt oppi et brudd. Stakkars jente. :( Men er det sant at hun var utro forstår jeg godt at Axel forlot henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Salka skrev:

 

Hørtes forferdelig ut det bruddet med Axel Hennie da, nå være grusomt når sånt blir så offentlig. Leste om det igår. Jeg visste ikke så mye om det annet enn at det ble slutt i 2013 eller når det var og jeg unner ingen å bli forfulgt av journalister på den måten og bli utsatt for så mye press midt oppi et brudd. Stakkars jente. :( Men er det sant at hun var utro forstår jeg godt at Axel forlot henne. 

Så fikk hun beskjed av Tv2 om å bare stille opp på Idol  (da hun var dommer) samme dagen som brudde da hun ringte de. Hun hadde en jobb å gjøre, men må ha vært beintøft å holde igjen tårene der hun satt på direkten. Kunne de ikke fått inn en gjestedommer? Sagt Tone var bortreist eller noe. Så var det journalist som fulgte etter henne hjem. Makan. Jeg liker henne egentlig ikke, men fikk vondt av henne når hun fortalte den historien.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Så fikk hun beskjed av Tv2 om å bare stille opp på Idol  (da hun var dommer) samme dagen som brudde da hun ringte de. Hun hadde en jobb å gjøre, men må ha vært beintøft å holde igjen tårene der hun satt på direkten. Kunne de ikke fått inn en gjestedommer? Sagt Tone var bortreist eller noe. Så var det journalist som fulgte etter henne hjem. Makan. Jeg liker henne egentlig ikke, men fikk vondt av henne når hun fortalte den historien.

Ja, det også. Helt forferdelig. Fikk vondt av henne da jeg leste det jeg også selv om jeg ikke liker henne så godt. Ingen fortjener det der. :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Bra du synes det. Hun er middelmådig. Ikke akkurat vakker. 

Anonymkode: 37a27...780

Enig! Så klart, Tone er jo ikke stygg, men jeg synes hun er veldig oppskrytt, utseendemessig.

Anonymkode: 378c8...620

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Salka skrev:

Ja, det også. Helt forferdelig. Fikk vondt av henne da jeg leste det jeg også selv om jeg ikke liker henne så godt. Ingen fortjener det der. :( 

Nå er det veldig fint mulig å leve mer privat dersom man er kjendis pga et yrke som musiker, artist, modell el, men når hun er kjent bare for å være kjent og fordi hun liker oppmerksomheten og oppsøker alt av røde løpere så må hun faktisk tåle baksiden av kjendismedaljen også. Dette dyrket hun frem selv, og elsket det, helt til det dukket opp noe kjipt i livet som også fikk oppmerksomhet. Man kan ikke velge når man vil ha oppmerksomhet når man lever av den. 

Det er ganske nådeløst å jobbe med teater, film, tv osv, for en må være omtrent døden nær for å ha fravær på jobb. Arbeidsgiveren betaler deg for å være deg, og det kan ikke uten videre skaffes erstattere.

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, Tone var jo bra i dag! 

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor Tone alltid lager pop og halvnakne ting når hun selv skal lage musikk, hun burde helt klart ha hatt et mer countrypreg på musikken sin, det kler henne så utrolig mye bedre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var lørdagsunderholdninga si. Er det mulig å være så trist hele tida? 

Anonymkode: 26551...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før programmet hadde jeg høyest forventninger til Tor, Claudia og Tone. Lavest til Tshawe.

Fikk noen overraskelser! Tshawe gjorde en nydelig, egen versjon. Tone en dempet og fin versjon, det er dette hun burde gjøre, ikke den plastikkpopberte-greia hun driver med!!! Og Tor! Lagde type Journey åttitalls stadionrock av en Alsoslåt, dødskult!

Silya var kjedelig. Hans Petter - jeg liker tanken bak det han prøvde å gjøre, men han har ikke stemmen. Mulig Magnus Grønneberg kunne pulled it off, men HP bare herpa låta. Claudia er bra og rutinert som vanlig.

Neste uke er det Claudias kveld. Tror Tone og Tor kommer til å komme best ut av det. Etter i kveld må jeg si Tshawe kan overraske! Ellers either way med de andre.

Elsker HGVM :hoppe: 

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Tone virker til å være en koselig person. Jeg har vært på konsert og sett henne synge. Nå er det ikke Tone som er favoritten min musikkmessig blant deltakerne men jeg synes at hun er veldig flink. En herlig jente. Og jeg hører mye på musikken hennes selv om hun ikke er min nr1 favoritt i programmet :). Hun er en skjønn og virker til å være en god snill jente. 

Endret av Melissasolstråle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramla av etter første programmet (som var bra). Ikke så artig å høre nye versjoner av sanger man aldri har hørt før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Tantadi skrev:

Ramla av etter første programmet (som var bra). Ikke så artig å høre nye versjoner av sanger man aldri har hørt før..

Enig. Har kun sett 2 episoder så langt. Har ramlet av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Melissasolstråle skrev:

Jeg synes programmet er veldig bra i år :)

Har du sett tidligere sesonger?

Anonymkode: 5f072...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2018 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Har du sett tidligere sesonger?

Anonymkode: 5f072...a2f

Ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...