Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2018


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir nesten flau over hvor mye dritt folk klarer å lire av seg om Tone. Det er så enkelt å sitte som anonym over nettet og si det ene og det andre. Jeg tror uansett hvordan Tonje gjør det her så vil det alltid være noe å pirke på. Skjerp dere!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jealhk94 skrev:

Jeg blir nesten flau over hvor mye dritt folk klarer å lire av seg om Tone. Det er så enkelt å sitte som anonym over nettet og si det ene og det andre. Jeg tror uansett hvordan Tonje gjør det her så vil det alltid være noe å pirke på. Skjerp dere!

 

Det er ikke så merkelig, hun kan jo ikke synge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tones bidrag var ikke direkte dårlig, men det er som det alltid er. Platt og veldig forutsigbart. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Tone vil gjøre det mye bedre på Tor Endresens dag. Stemmen hennes kledde ikke Kursiv i det hele tatt og hun sang den på en platt og kjedelig måte. Stemmen er jo ikke dårlig, men det er ikke noe kraft i den og lite særpreg. Det har ingenting med å lire av seg dritt om Tone å gjøre og har ingenting med henne som person å gjøre. Dagbladet var ikke så veldig imponerte de heller ser jeg. Jeg håper hun vil overraske senere i programmet. Er jo det som er så genialt med hver gang vi møtes, man blir ofte veldig overrasket over artister man enten har hørt lite av eller ikke har noe særlig til overs for. Der var Elg et prakteksempel for min del. Jeg har aldri likt musikken til Dance With A Stranger, men De Lillos' "Hjernen er alene" sang han helt fantastisk. Det var gåsehudfaktor! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Nuna skrev:

Det er ikke så merkelig, hun kan jo ikke synge. 

Sikkert derfor hun kom på 2.plass i Idol.. fordi hun ikke kan synge!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, jealhk94 skrev:

Sikkert derfor hun kom på 2.plass i Idol.. fordi hun ikke kan synge!

 

Nå var det ikke så veldig høyt nivå i Idol den gangen Tone var med heller da.

Men uansett, hennes versjon av Kursiv var heller dårlig. Både arrangementet og vokalen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone var kjedelig og det nå folk få lov til å mene.

Silya var rå som hun alltid er :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Salka skrev:

Så nydelig Christel sang. Der snakker vi særpreg! Jeg fikk tårer i øynene. 

Kontrasten til Tones rosapopversjon er slående. Er her man ser forskjellen på syngedame og genuin artist. (Tone kom på andre plass i Idol ja - ETTER Jorun! Det sier sitt.)

Silya, Tshawe og Tor shower som vanlig, helt greit. Claudia tilfører en deilig dybde i lydbildet med country’en, men i dag var det egentlig bare Christel som var i nærheten av å lage noe ekstra av originalen.

Tone kan kanskje redde noen få stumper i Claudias univers med en dempet countryballade eller noe, det er stort sett der hennes stemme kan brukes. Hadde vært gøy å se Tshawe tolke noe med litt alvor, men det er vel ikke nettopp hans greie. Silya er allsidig nok til å gjøre noe dempet, håper vi får de det! Også nysgjerrig på tolkningene av Alsos’ låter, hun har mye bra.

Ellers må jeg si at jeg heller ikke i år får den massive godfølelsen som har vært i noen av sesongene, når Kurt, Lene, Jørn, Halvdan etc har vært med, men kjemi får man ikke tvunget frem I guess. Likevel helt ålreit program.

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk her føler behov for å trekke ned Tone heller enn å løfte frem andre er en veldig forutsigbar mekanisme.

Anonymkode: 9057b...abc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At folk her føler behov for å trekke ned Tone heller enn å løfte frem andre er en veldig forutsigbar mekanisme.

Anonymkode: 9057b...abc

Dette er jo bare tull, Christel og flere løftes jo frem... så her er det noen som leter etter problemer, tror jeg.

Æres den som æres bør. Hittil har ikke programmet hatt, med unntak av Christel i dag, så mange av de wow-øyeblikkene som tidligere sesonger har hatt. Det er vel nokså tilfeldig og har ingenting med enkeltdeltakere å gjøre, rosen kommer når rosen er fortjent, også til Tone. Fortsatt mange programmer igjen.

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claudia Scott er en nydelig dame. Jeg klarer ikke å tro at hun er 60! 

Anonymkode: 881b8...17e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en eneste betraktning rundt Silyas kveld? 

Jeg så det først i kveld pga gjester i går. Liker Silya, misunnelig på livsgleden :ler: herlig dame!

Samme fordeling blant tolkningene, de gamle er eldst holdt jeg på å si. Det er gøy når en låt endrer helt drakt, og artisten klarer å tilføre eget uttrykk! Må si Endresen gjorde det bra.

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Silya er skikkelig kul. Digger henne. Husker henne godt fra Multicyde, men har ikke hørt så mye annet av henne. Tor Endresen var helt klart best igår. For en stemme han har! Og Christel synger bare utrolig vakkert, men syns ikke hun var fullt så bra igår som de to første gangene. Hun er sikkert like fantastisk igjen neste gang. Tone var litt bedre igår enn de to første gangene syns jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang vi møtes mister helt underholdningsverdien når det er med artister som ikke har hitlåter. Gårdagens program var kanskje det kjedeligste totalt sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns gårsdagens program var like interessant som noen av de andre, for hun har levd et interessant liv med både opp- og nedturer både som artist og som menneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes programmet er kjedelig i år. Bare Thsawe som har hatt hits å snakke om. Tor Endresen er totalt uinteressant. Claudia Scott er en has- been 30 -40 år tilbake. Silya har jeg aldri hørt  hits av. Han fra Trang Fødsel har vel hatt noen hits opp gjennom årene., så kan kanskje forsvare hans deltakelse. Tone er ikke kjent som artist, men som en kjendis.. Christel Alsos er veldig flink, men jeg kan ikke huske en eneste hit av henne heller. Tydeligvis gått tom for artister som gidder å være med.  Kanskje en idé å legge ned programmet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...