Gå til innhold

Hvem har gjort kosmetiske inngrep?


Dolly1982

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, KillerKitty said:

Miley Cyrus har vel ikke fikset på noe, eller tar jeg feil nå?

Nesen hvertfal

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, The ceiling lamp said:

Jeg er virkelig dårlig på å se hvordan folk har endret utseende. Finnes det noen før/etter-bildeserier? Noen som har noen linker?

Bare ta en person du vil sjekke og skriv feks: Ivana trump before and after plastic surgery, så kommer det opp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si?

gal-agebad-vanark.thumb.jpg.38aee99639d4a3450d0e937c2587d7f3.jpg

Så har vi jo Heidi Montage som hadde 10 operasjoner på en dag! Men hun har fjernet melonene og ser mer naturlig ut i dag :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, smalls skrev:

Hva skal man si?

gal-agebad-vanark.thumb.jpg.38aee99639d4a3450d0e937c2587d7f3.jpg

Så har vi jo Heidi Montage som hadde 10 operasjoner på en dag! Men hun har fjernet melonene og ser mer naturlig ut i dag :)

Hvem er dette?

Heidi M ser bare litt stiv ut, men har unngått de verste overdrivelsene. Foreløpig. Og hun som var perfekt fra før 😕

http://starcasm.net/archives/120547/heidi_montag_plastic_surgery_before_and_after

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, orfeus skrev:

Hvem er dette?

Heidi M ser bare litt stiv ut, men har unngått de verste overdrivelsene. Foreløpig. 

http://starcasm.net/archives/120547/heidi_montag_plastic_surgery_before_and_after

Aner ikke. En eller annen E kjendis som det tilfeldigvis dukket opp :P 

Edit: Hun heter Joan Van Ark 

Heidi er ikke helt naturlig, men bedre enn det hun var før

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså ALLE har gjort noe, sjekk Angelina jolie, blanke lively, Britney spears, Jennifer Lopez, scarlet johanson, gwen stefani, Jennifer anistion, Ivanka trump, OSV OSV Google before and after bilder av dem. Alle disse  har eksempelvis operert nesen. Mange opererte seg før de ble kjente. Mange har gjort små endringer med nesen. Jeg forstår dem, de blir filmet og tatt bilder av fra alle vinkler og alle døgnet tider så det e nok vanskelig å se seg selv fra alle vinkler hele tiden. Er også mange som opererer haken feks.

Og alle disse Hollywood damene som er 50 år og ikke har en eneste rynke, men påstår de aldri har gjort noe. Drikk mye vann og spise sunt sier de er hemmeligheten deres, men tror dere virkelig ei 50 år gammel dame ikke har en eneste rynke? Mange av de bor i varme land med mye sol eksponering,de bruker mye sminke på film og TV - det er faktorer som eldrer huden.  Det er feks vanlig med smilerynker i den alderen. Det er også vanlig at man mister volum i ansiktet.  Først og fremst tar de enormt mange dyre behandlinger, laser, vampyr facelift, etc. Så har du botox og fillers for å glatte ut og få volumet tilbake, deretter har du mini facelift og hengende øyenlokk operasjon. 

Alle har gjort noe, om det ikke er kirurgi så er det injeksjoner. 

I Norge blant kjendiser er det mest vanlig med botox, silikon og leppe injeksjoner. Nese plastik har også blitt vanligere,det samme med brazilianbutlift.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 18.02, jentefranorge skrev:

Nesen hvertfal

Synes nesen ser ut som den alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Bottega skrev:

Synes nesen ser ut som den alltid har gjort.

Jeg og. Synes hun ser veldig naturlig ut egentlig, til og med leppene ser jo urørt ut? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KillerKitty skrev:

Jeg og. Synes hun ser veldig naturlig ut egentlig, til og med leppene ser jo urørt ut? 

Tror ikke Miley har gjort så mye med ansiktet. :) Samme med Natalie Portman 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIley Cyrus har definert gjort noe med nesen, den er mindre "klumpete" og mer markert. Det kan godt være det bare er fillers (vanlig å bruke det på nesen), men er mange kjendiser som gjør minimale endringer. De er besatt av perfeksjonisme når det kommer til utseende. Eller at en opererer seg  flere ganger, jeg har feks hørt/lest  at Kim, bella Hadid og ivanka trump har operert nesen flere ganger. Ikke helt fornøyd første gang,små gjør de små justeringer... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så lett å se hvem som har fillers kombinert med botox, i ansiktet. De får det samme, stive, rare og oppblåste utseendet, som om de er syke. Har de fylt i leppene er det veldig, veldig sjeldent at det ikke ser ut som om leppene ligger utenpå ansiktet, som en ekstra del som ikke henger helt fast. Ettersom de selv syns de er fine, må det være noe som går galt underveis i den prosessen, at evnen til å se seg selv blir forstyrret. De norske toppbloggerne som er aldeles ødelagte av kosmetiske inngrep og operasjoner er jo strålende fornøyde. Eller er de det? 

Jeg lurer alltid på om man blir litt mentalt forstyrret av å møte en fremmed i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor pene jenter skal ødelegge sitt naturlige utseende å sprøyte gift- og likstoffer inn i ansiktet i den tro at de blir penere. Det er meg en gåte.

Og det verste er når de selv mener de blir penere. Det er langt fra sannheten som det går an å komme.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over de nyeste endringene til Kendall. Hun var jo den desidert peneste av søstrene. Hun var så naturlig pen. Trist.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Lambigirl skrev:

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor pene jenter skal ødelegge sitt naturlige utseende å sprøyte gift- og likstoffer inn i ansiktet i den tro at de blir penere. Det er meg en gåte.

Og det verste er når de selv mener de blir penere. Det er langt fra sannheten som det går an å komme.

Men mange av de som har fikset på noe har jo millioner av følgere og fans nettopp på grunn av utseendet? Hvorfor? Fordi utallige mennesker mener de er "goals", altså perfeksjon. Kan så mange mennesker ta feil? Det er mange som har dratt den alt for langt og ikke ser bra ut, men feks Kendall er ikke en av de. Hun var pen før fillers og hun er pen NÅ. Hun hadde ikke trengt det, men å si at hun "ikke ser ut" blir litt merkelig selv om smaken er som baken. Jeg er ikke en Kardashian fan, men å si Kendall har ødelagt seg selv blir for dumt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem betaler gildet? Kredittkort? Foreldre i full jobb. Silikon i konfirmasjonsgave. Man kan regne på hva hairextension, botox, fillere, kunstige negler, vipper og bryn koster årlig. Det er mer enn lommepengene hver uke gir vil jeg tro. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xstrella skrev:

Hvem betaler gildet? Kredittkort? Foreldre i full jobb. Silikon i konfirmasjonsgave. Man kan regne på hva hairextension, botox, fillere, kunstige negler, vipper og bryn koster årlig. Det er mer enn lommepengene hver uke gir vil jeg tro. 

Tror disse kjendisene har penger nok til å betale for slike operasjoner selv

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Arabella3 skrev:

Skuffet over de nyeste endringene til Kendall. Hun var jo den desidert peneste av søstrene. Hun var så naturlig pen. Trist.

Trodde ikke hun som modell for store klassiske motehus hadde lov til å kødde med utseende sitt.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...