Gå til innhold

Hvem har gjort kosmetiske inngrep?


Dolly1982

Anbefalte innlegg

Triana Iglesias har tatt BBL, rart mange andre får pes for det men ikke Triana tydeligvis..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Triana Iglesias har tatt BBL, rart mange andre får pes for det men ikke Triana tydeligvis..

Så sier hun at hun bare har lagt på seg :klaske:yeah right. Men hun var så naturlig vakker før, så har hun tatt av med botox og fillers. :( Samme med Linni meister 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aurora** skrev:

Så sier hun at hun bare har lagt på seg :klaske:yeah right. Men hun var så naturlig vakker før, så har hun tatt av med botox og fillers. :( Samme med Linni meister 

Ja SE har også "lagt på seg"... Jeg har ingenting(!!) i mot plastisk kirurgi men når man er en offentlig person bør man stå for det man har fikset på og ikke komme med løgner om at man har "trent" seg til kardashian ræv.. Eller "lagt på seg". 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Ja SE har også "lagt på seg"... Jeg har ingenting(!!) i mot plastisk kirurgi men når man er en offentlig person bør man stå for det man har fikset på og ikke komme med løgner om at man har "trent" seg til kardashian ræv.. Eller "lagt på seg". 

Enig. Folk er jo ikke dumme heller. Man får ikke en slik rumpe av å trene liksom. Veldig lett å spotte en falsk rumpe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Aurora** skrev:

Enig. Folk er jo ikke dumme heller. Man får ikke en slik rumpe av å trene liksom. Veldig lett å spotte en falsk rumpe

Begge to har jo BBL arr.. Folk flest er ikke dumme, men dessverre finnes det mange "dumme" ungjenter som giver etter en kropp som er umulig å oppnå uten å utføre et inngrep, og det blir feil.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder ute av Kendall på golden globe. Så oppblåst og full av fillers og restylane i leppene. Fine og naturlige jenta. Så trist resten av familien påvirket henne. Hun kledde det virkelig ikke. Jeg ser ingen som er fine med dette. Finnes de? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Xstrella skrev:

Bilder ute av Kendall på golden globe. Så oppblåst og full av fillers og restylane i leppene. Fine og naturlige jenta. Så trist resten av familien påvirket henne. Hun kledde det virkelig ikke. Jeg ser ingen som er fine med dette. Finnes de? 

Eneste jeg synes har fine flasker lepper (ser ut som leppene er litt mindre enn det de var før?) er Angelina Jolie faktisk  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 16.15, Xstrella skrev:

Siste av Kris Jenner. Som en 30 åring? Eh, nei. 

Elin i god morgen Norge. Linni Meister, Carina Dahl, Jan Thomas, cbe, villapaprika. Kan ramse opp mange. Spm er heller hvem har ikke.

Hva har Elin gjort da? Synes hun ser naturlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cerruti skrev:

Hva har Elin gjort da? Synes hun ser naturlig ut.

Fillers i kinn. Påfyll lepper. Botox i sinnarynken. Nei du ser det på lang avstand. De får det der oppblåste ansiktet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Christy89 skrev:

Eneste jeg synes har fine flasker lepper (ser ut som leppene er litt mindre enn det de var før?) er Angelina Jolie faktisk  

Angelina har alltid hatt så pene lepper

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Bottega skrev:

Angelina har alltid hatt så pene lepper

Hun har alltid hatt pene store lepper, men det en del lurer på er om hun faktisk i sin tid forminsket (!) dem litt.

Og sånn for øvrig må jeg si at Kendall Jenner var mye penere før. Jeg har alltid tenkt at hun var den flotteste av søstrene, men den leppeinjeksjonen (tydelig utifra siste bilder av henne) burde hun spart seg for.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Professor Orm skrev:

Hun har alltid hatt pene store lepper, men det en del lurer på er om hun faktisk i sin tid forminsket (!) dem litt.

Og sånn for øvrig må jeg si at Kendall Jenner var mye penere før. Jeg har alltid tenkt at hun var den flotteste av søstrene, men den leppeinjeksjonen (tydelig utifra siste bilder av henne) burde hun spart seg for.

Jaa, det kan godt hende! Fine er de hvertfall.

Kendall synes jeg ikke har forandret seg særlig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp

Jeg er virkelig dårlig på å se hvordan folk har endret utseende. Finnes det noen før/etter-bildeserier? Noen som har noen linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Bottega skrev:

Jaa, det kan godt hende! Fine er de hvertfall.

Kendall synes jeg ikke har forandret seg særlig mye.

Absolutt fine. Man ser det helst på gamle bilder, at underleppen virker litt større enn den er nå. Men man forandrer seg jo også ettersom man blir eldre, så jeg skal ikke påstå noe sikkert.

Ang. Kendall: Virkelig?? Har du sett bildene fra Golden globe, eller? http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-5245125/Kendall-Jenner-reveals-fuller-pout-Golden-Globe-Awards.html

Det kan for øvrig godt hende Kendall startet med leppefylling for en god stund siden, men tidligere har det vært pent gjort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Professor Orm skrev:

Absolutt fine. Man ser det helst på gamle bilder, at underleppen virker litt større enn den er nå. Men man forandrer seg jo også ettersom man blir eldre, så jeg skal ikke påstå noe sikkert.

Ang. Kendall: Virkelig?? Har du sett bildene fra Golden globe, eller? http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-5245125/Kendall-Jenner-reveals-fuller-pout-Golden-Globe-Awards.html

Det kan for øvrig godt hende Kendall startet med leppefylling for en god stund siden, men tidligere har det vært pent gjort.

Jeg synes hvertfall ikke det Kendall har gjort er overdrevet. Synes hun passer med leppene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle kjendiser har gjort kosmetiske inngrep. Jeg kommer ikke på en eneste veldig kjent person som ikke har fikset på noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søker man på celebrities before and after ser man at "alle" de meste kjente personene har fikset enten nesen, forstørret leppene, ansiktsløft eller noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kendall Jenner kunne selvsagt sett mye verre ut, men jeg synes hun var langt penere før. Det blir nå uansett smak og behag.

Endret av Professor Orm
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 22.11, Christy89 skrev:

Eneste jeg synes har fine flasker lepper (ser ut som leppene er litt mindre enn det de var før?) er Angelina Jolie faktisk  

De er ekte

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Bottega skrev:

Jeg synes hvertfall ikke det Kendall har gjort er overdrevet. Synes hun passer med leppene

Jepp, da er det helt like alle sammen..  Det var på ingen måte fint og SÅ overdrevet ut  og hun var selvfølgelig mye finere med normale lepper, det er alle.  Det som stakk seg virkelig ut var hvordan huden hennes så ut.  :hakeslepp:  Er det bare meg eller er det litt bizart at alle vil ligne søstra Kim?     Hun må jo begynne å lure på om søstrene er gærne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...