Gå til innhold

Prøve bli gravid for første gang!


Gravid2018

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Gravid2018 skrev:

+ kviser på ryggen og kløøøør som et uvær, men det er vel ikke symptom :fnise:

Har ei venninne som testa med e-bay tester fordi hun kjente seg så kvalm og dårlig. (Gikk på p-piller) Testet flere ganger da formen ikke bedret seg, negativt hver gang, gikk til slutt til legen og tok blodprøve: Hun var 10 uker på vei! :fnise: Men det må ha vært noe galt med akkurat de testene, er jo mange andre de funker fint på! 

Jeg bestilte også 10 test tidlig tester, kommer vel til å starte testingen alt for tidlig jeg også!! :alice:

Har hørt at kløe kan være et tegn!!! Lov å håpe da selv om det egentlig er litt tidlig å få symptomer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Ede skrev:

Har ei venninne som testa med e-bay tester fordi hun kjente seg så kvalm og dårlig. (Gikk på p-piller) Testet flere ganger da formen ikke bedret seg, negativt hver gang, gikk til slutt til legen og tok blodprøve: Hun var 10 uker på vei! :fnise: Men det må ha vært noe galt med akkurat de testene, er jo mange andre de funker fint på! 

Jeg bestilte også 10 test tidlig tester, kommer vel til å starte testingen alt for tidlig jeg også!! :alice:

Har hørt at kløe kan være et tegn!!! Lov å håpe da selv om det egentlig er litt tidlig å få symptomer. 

kløe hvor?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Fugleskremsel skrev:

man får da vel ikke svangerskapskløe før man får positiv test? 🤔

Jeg sier jo nettopp det, at det er litt tidlig å få symptomer! Vi prater løst og fast om prøvetiden og da er det naturlig å nevne at kløe kan følge med svangerskap om noen sier de plutselig klør veldig mye. Det er gøy å snakke om og tolke symptomer selv om det realistisk sett er liten sannsynlig å kjenne noe allerede 9dpo  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gravid2018 skrev:

Får vi svangerskapskløe har vi en god grunn til at mannen vår må klø oss. :edie:

Ha ha, der sa du noe! ingenting er så galt at det ikke er godt for noe!  :laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ede skrev:

Ha ha, der sa du noe! ingenting er så galt at det ikke er godt for noe!  :laugh::laugh::laugh:

 

har dagbok her. Har du noen dagbok? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gravid2018 skrev:

 

har dagbok her. Har du noen dagbok? 😁

Så gøy, jeg skal følge med på dagboken din! Jeg mente å lage egen dagbok men har ikke gjort det enda. Skal få gjort det etterhvert. :) 

Tok foresten EL test nå og den ser kanskje positiv ut! Men urinen var ganske konsentrert og synes teststreken er litt svakere! Håper ikke det blir EL nå, er på jobbreise og ikke hjemme før torsdag kveld! 😫 Får drikke vann og teste igjen litt senere tror jeg! 

Om deg betyr EL de nærmeste dagene så får jeg bare håpe at svømmerne fra i går kveld holder seg i live! 

IMG_1165.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ede skrev:

Så gøy, jeg skal følge med på dagboken din! Jeg mente å lage egen dagbok men har ikke gjort det enda. Skal få gjort det etterhvert. :) 

Tok foresten EL test nå og den ser kanskje positiv ut! Men urinen var ganske konsentrert og synes teststreken er litt svakere! Håper ikke det blir EL nå, er på jobbreise og ikke hjemme før torsdag kveld! 😫 Får drikke vann og teste igjen litt senere tror jeg! 

Om deg betyr EL de nærmeste dagene så får jeg bare håpe at svømmerne fra i går kveld holder seg i live! 

IMG_1165.JPG

Det skal jo i teorien holde. Tok tre gravidetstester nå og det er en liten strek på den ene:PMå se nøye, men den er der... forhåpninger i taket nå! Ble plutselig så svimmel, så bestemte meg for å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gravid2018 skrev:

Ser fra siden at det er litt farge samlet opp der og :klo:

15602D05-78B1-4CA4-83E4-91C6F0441313.jpeg

2090C500-D86A-446B-A31B-3A68A0742CAD.jpeg

Jeg ser en skygge jeg også!! Er dette vanlige tester eller "test tidlig"? Så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ede skrev:

Jeg sier jo nettopp det, at det er litt tidlig å få symptomer! Vi prater løst og fast om prøvetiden og da er det naturlig å nevne at kløe kan følge med svangerskap om noen sier de plutselig klør veldig mye. Det er gøy å snakke om og tolke symptomer selv om det realistisk sett er liten sannsynlig å kjenne noe allerede 9dpo  :) 

Jeg mener svangerskapskløe hovedsakelig dukker opp i siste trimester.

Anonymkode: 7113a...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ede skrev:

Jeg ser en skygge jeg også!! Er dette vanlige tester eller "test tidlig"? Så spennende!

Test tidlig, men fra eBay. Tok to til nå(alle er på utvannet urin), og er en svak rosa skygge der. Klarer ikke helt tro det er der, grugleder meg til å teste på morgenurin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gravid2018 skrev:

Test tidlig, men fra eBay. Tok to til nå(alle er på utvannet urin), og er en svak rosa skygge der. Klarer ikke helt tro det er der, grugleder meg til å teste på morgenurin!

Den er positiv :) Jeg er veldig sikker.

Anonymkode: 7113a...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er positiv :) Jeg er veldig sikker.

Anonymkode: 7113a...315

:danse: håper det!!

Tok en til nå som det ikke er noe på, men satser det er fordi jeg nettopp har tisset og drukket litt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gravid2018 skrev:

Denne nå. Godt synlig i virkeligheten, kjæresten så den og :yvonne: Utvannet kveldsurin så rart da.. :fnise:

B669727E-8932-4D5E-BC8D-0A554BE97DF2.jpeg

Du er gravid. Gratulerer :) 

Anonymkode: 7113a...315

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er gravid. Gratulerer :) 

Anonymkode: 7113a...315

Takk!!:bolledeig: Men jeg tror ikke helt på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...