Gå til innhold

Når rydder du ut jula?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg er en av de svært raske med å rydde ut jula, for nå er alle spor vekk. Nytt år, blanke ark :)

Anonymkode: cf0c5...683

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

Godt å lese at jeg ikke er helt alene om å stresse noe voldsomt om å få ryddet vekk julen når vi bikker over til nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å ha det stående et par uker til

Anonymkode: 19ea6...04d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Willow

Rydder bort i dag. Jeg elsker jula, men når januar kommer blir jeg med ett veldig ferdig med julemat, juleditt og juledatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet vekk i dag. Nå er julen slutt, og er kjipt å komme hjem fra jobb og bli minnet på det. Rydder alltid vekk før jobb begynner igjen.

Anonymkode: 6ef19...5d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar litt etter hvert, og er som regel ferdig til 13. dag jul (6. januar). De fleste andre i bygda lar pynten være framme til 20. dag. 

Anonymkode: 30c8a...21c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg pyntet ville jeg tatt den vekk om en uke eller to (må jo ha stæsjet stående en stund når jeg først har slitt det ned fra loftet), men siden jeg har vært bortreist fra den 22. desember så gadd jeg ikke ta ned noe pynt hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julepynt og juletre ble ryddet bort tidligere idag. Julekaker og julegodt ryddes smått ned i magen min de neste dagene🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sansol

Begynner å rydde i dag. Synes det er trist å ha julepynten oppe når hverdagen er her. Jula er over for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg jo syvende januar. På St. Knuts dag! Det er da man skal koste julen ut. Det vet da alle.

Anonymkode: a2702...915

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...