Gå til innhold

Liker du nyttårsaften?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, nyttår er ikke noe jeg gleder meg over 😔 Har vært alene flere år, ikke frivillig. Prøver å kose meg i eget selskap, men ender alltid opp lei meg og trist. 

Anonymkode: 9c36a...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes nyttårsaften er festlig. Vi holder alltid nyttårsfest hjemme hos oss, sammen med gode venner og barna. 

Svir av noen kroner på mat, fyrverkeri og alkohol. Mye stress i forkant, men så gøy når det står på. Ligger til lading foran TVen og venter på gjestene nå. Alt er klart men bena verker. 

Godt nyttår alle sammen 🎆

Anonymkode: 6703d...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fyrverkeri bør holdes på nyttårsaften. Uten fyrverkeri så kan nyttårsaften fjernes. 

Anonymkode: 8138a...fe7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i nyttårsaften, men i år var den bare vond. 😞 Var kjempemoro da jeg var liten, og siden tenårene har jeg alltid hatt en fest med venner, og eventuelle kjærester. Men gikk gjennom et vondt brudd i sommer, og savnet eksen spesielt mye i kveld. 😥 Tilbrakte kvelden med foreldrene mine, en rolig og hyggelig kveld altså. Men er sårt å gå inn i det nye året med kjærlighetssorg, ensomhet og depresjon.

Anonymkode: 3b989...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, tjaaa... hater smellene fra fyrverkeriene da. Synes synd på alle dyrene som blir skremt😔 

Ellers så kan det være både en hyggelig og litt melankolsk/litt trist aften. 

Anonymkode: 8dcfe...f38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns nyttårsaften er en hyggelig kveld. Hadde en rolig feiring m samboer. Tok inn på hotell i Gøteborg, spiste deilig nyttårssupé på restaurant og nøt utsikten til flott fyrverkeri fra hotellet. Snakket om 2019 og hva vi gleder oss til i 2020

Anonymkode: 574ea...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften markerer overgang for meg. Hverdag. Siste dag med stinn mage og godteri. Ingen spesielt forhold til det annet enn at det er dagen nissene og glitteret og lysene forsvinner og hverdagen ønskes hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker nyttårsaften. Blir rørt hvert år, når jeg ser fyrverkeriet og mine nærmeste rundt meg, og tenker på at jeg skal inn i enda et år med de jeg er glad i. 

Anonymkode: 871c1...c35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvem jeg feirer med. Men liker i utgangspunktet nyttårsfester.

Anonymkode: 998b4...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke fyrverkeriet, skal man ikke få til en ordning slik at dyrene ikke dør av dette tullet pga redsel??

Hvorfor MÅ det lage lyd?

 

Men liker maten, haha.

Anonymkode: 7ea15...2f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bursdag på nyttårsaften, det er jo litt stas😇 Liker dagen bedre etter vi fikk barn og roet ned feiringen med hyggelig middag med venner. Er for fellesfyrverkeri! 

Anonymkode: c0c8b...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...