Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, lille_frosk skrev:

Ett (!!) perfekt lite fnugg :strix:

:hjerte: Så bra at alt så fint ut! :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen! Er så lettet! Jordmor sa at når alt stemmer på ul i uke 8 + er det bare 1-2% sjanse for at det ikke går bra. Om ikke det er gode odds, så vet ikke jeg! :nigo: 

Så i dag har jeg fortalt mine foreldre det, og i løpet av uken får svigers vite det. Vi skal i bryllup i helgen (med overnatting), og da gidder jeg ikke lyve om noen spør. Derfor må de nærmeste få vite det nå.

Jeg har egentlig ingen skrupler med det, annet enn at jeg vil at vi skal fortelle Live det - og ikke helt enda. Svigermor er VELDIG troende til å fortelle det selv om vi ber om at hun ikke skal gjøre det, og det ville vært litt dumt. Men vi kan liksom ikke la være å fortelle det heller føler jeg. Jaja, det får bli som det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine frosk! Tenk at du er gravid! :strix: Husker ikke om jeg har gratulert deg her inne, uansett; gratulerer så masse :hjerte: Håper jeg følger etter snart :) 

Hvordan gikk ultralyden i dag? :hjerte: 

 

Edit: eh, når jeg publiserte kom det opp masse innlegg og du har jo tydeligvis allerede skrevet om ultralyden :klaske: så bra alt er fint :hjerte: 

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditeten og for vellykket ultralyd!  :nordvesta:

Tenk at noe så lite kan være så stort! :nori:

Like bak meg i løypa du, så her vil jeg gjerne følge med videre :Nikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.4.2018 den 18.34, kaffemor skrev:

Fine frosk! Tenk at du er gravid! :strix: Husker ikke om jeg har gratulert deg her inne, uansett; gratulerer så masse :hjerte: Håper jeg følger etter snart :) 

Hvordan gikk ultralyden i dag? :hjerte: 

 

Edit: eh, når jeg publiserte kom det opp masse innlegg og du har jo tydeligvis allerede skrevet om ultralyden :klaske: så bra alt er fint :hjerte: 

Tusen takk! :nigo: Håper du følger raskt etter!!

På 23.4.2018 den 18.42, blomst12 skrev:

Hurra for fin ultralyd!:)

Jaa :strix:

På 23.4.2018 den 19.56, Porcelain skrev:

Så fint med fin ultralyd! 

Veldig fint! :yvonne:

På 23.4.2018 den 20.04, Tonio skrev:

Så herlig med fin ultralyd! :yvonne:Det er sånn vi liker det! :nori:

Ja, det er akkurat sånn vi liker det! :nigo:

På 23.4.2018 den 21.25, Poppsilopp skrev:

Så fantastisk! :strix:  Gratulerer med bankende hjerte :hjerte: 

Tusen takk! :hjerte:

På 23.4.2018 den 23.14, Leviora skrev:

Hurra! :strix: 

Jaa! ::yvonne:

På 25.4.2018 den 16.41, -Mala- skrev:

Gratulerer med graviditeten og for vellykket ultralyd!  :nordvesta:

Tenk at noe så lite kan være så stort! :nori:

Like bak meg i løypa du, så her vil jeg gjerne følge med videre :Nikke:

 

Ja, ikke sant! To grams bittelite under med bankende hjerte! Så koselig at du vil følge, jeg er ikke flink nok til å oppdatere her inne nå (første gang gjorde jeg ikke annet :fnise: ), men det er så koselig å ha dagbokvennskapet her inne likevel. Må inn og sjekke din dagbok og!

På 28.4.2018 den 9.18, Verdande skrev:

Hurra :strix:

Jaa! :strix:

 

----

9+5 

Formen er ikke spesielt bra. Jeg kaster opp ganske mye og er til tider helt slått ut av kvalme. Det vanskeligste er at jeg sliter sånn med å få i meg mat, og det i seg selv gjør jo kvalmen verre - en ordentlig ond sirkel! I dag har jeg hjemmekontor (veldig forståelsesfull sjef), og det er deilig må jeg innrømme. L var innmari urolig i natt, og jeg var sikkert våken 15 ganger. Hun er tett i nesen stakkar, og hadde barnevakt over natten for første gang i helgen, så jeg tror det har kommet en liten reaksjon på grunn av det. Det gikk veldig bra altså, men plutselig ble det veldig viktig at mamma ikke var lenger unna enn ca tre cm ... :ler: 

Vi var nemlig i bryllup i helgen, jeg var toastmaster (supert i kombinasjon med å kaste opp hele tiden :ler: ). Heldigvis ble det en superfin dag for alle sammen tror jeg, og aller viktigst, for brudeparet. Jeg er ganske glad for å være ferdig da, må jeg innrømme. 

Neste uke skal jeg til legen for første kontroll der, må snakke litt med han i forhold til oppstart av blodfortynnende medisiner i uke 12. Jeg blir litt småstresset av alle legetimene/jordmortimene, for jeg jobber i helt motsatt retning av legekontoret og det kommer til å bli såå mye fravær fra jobb! Men jeg kan ikke akkurat droppe det heller, så det må jo bare gå på et vis. 

 

Håper alle får en finfin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du fremdeles er kvalm! All ære til deg som har vært toastmaster, jeg var i 30-årsdag i helga og slet med å henge med, og jeg var bare "vanlig" gjest. Var jo ikke på nivå med alle disse som drakk :fnise: 

Lykke til hos legen i neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig godt jobbet med å være toastmaster når du er i den formen! Håper du kommer deg snart, og at kvalmen ikke varer for lenge :klem: 

Kjenner på den med å måtte være så tilgjengelig om natten når man er dårlig. Det er liksom ikke så lett å forklare en to-åring at mamma trenger og sove. Og om natten er det tydeligvis også hos deg, kun mamma som gjelder. Lurer også på om de reagerer på at de merker at alt ikke er som vanlig når man er litt dårlig og sliten. Jeg er veldig spent på hvordan det skal gå med M når jentene kommer. For er er planen at mannen skal ta det siden jeg sikkert har mer enn nok med jentene og amming. 

Du gjør i hvertfall en super jobb! Så ikke vær redd for å be om sykemelding før du sliter deg helt ut :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...