Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

På 13.7.2018 den 20.59, Leviora skrev:

Høres ut som en herlig ferie! Gratulerer så mye med forlovelsen :hjerte: 

Veldig herlig ferie, tusen takk!

På 13.7.2018 den 21.13, Marimba skrev:

Gratulerer 😁 :heiajente::hjerter_rundt:

Tusen takk!

På 13.7.2018 den 21.20, Pjusk skrev:

Gratulerer så mye med forlovelsen ❤️

Tusen takk!

På 13.7.2018 den 21.58, -Mala- skrev:

Gratulerer så mye med forlovelse :hjerte:

Tusen takk!

På 14.7.2018 den 0.49, blomst12 skrev:

Gratulerer så mye 😍💎

Tusen takk!

På 14.7.2018 den 1.39, Aryamili skrev:

Så gøy, gratulerer! :strix: Høres ut som dere har det tipp topp på ferie!

Tusen takk, veldig gøy!! Og tipp topp ferie :nigo:

På 14.7.2018 den 23.10, Tyah skrev:

Gratulerer så mye med forlovelse :hjerte: Høres ut som en koselig ferie! 

Tusen takk, det var en super ferie :)

18 timer siden, Favole skrev:

Gratulerer så mye :hjerte: 

Tusen takk!

 

Tusen tusen takk alle sammen! Takk for gode kommentarer, så fine dere er!!

8 timer siden, Azumarill skrev:

Gratulerer med forlovelsen :hjerter_rundt: Har dere bestemt når bryllupet skal stå?

Tusen takk! Vi har rett og slett tenkt å stikke av bare oss. Vi venter noen år, til ungene er store nok, og drar til en eller annen by der vi kan gifte oss i en sjømannskirke eller noe sånt. Jeg har jo vært gift før, og selv om det ikke er det som er grunnen ble det veldig klart for meg da at mitt drømmebryllup ikke er fullt av gjester. :ler: Litt rart egentlig, vanligvis liker jeg godt oppmerksomhet, men ikke i sånne anledninger. For meg finnes det ikke noe mer romantisk enn tanken på å være bare oss ... heldigvis er mannen nøyaktig lik! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Vi tenker også å ha et lite bryllup. Først vielse på rådhuset, så middag med forloverne. Vi inviterer familie på middag og kaffe en helg senere. Det blir riktig nok like mange folk da som om vi skulle ha hatt et «vanlig» bryllup, men på selve bryllupsdagen vil jeg kunne slappe av i godt selskap med mann :hjerte: og venner istedet for å stresse med å holde 60 gjester fornøyde 🙈 

Endret av Leviora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine frosken, alt for lenge siden jeg har tittet innom. Men jeg har tenkt på deg💜 og setter veldig pris på at du har tittet innom hos meg, selv om jeg har vært dårlig på å oppdatere :hjerte: 

Gratulerer så mye med en jente inni magehuset 💕 kan skrive under på at to jenter er veldig koselig!

Skjønner godt du bekymrer deg for vekstavviket. Men som du sier så følger de deg godt opp. Håper du får mer oppløftende resultater på neste kontrollen.

ja, det glemte jeg nesten! Gratulerer så mye med forlovelsen!! Vi hadde heller ikke noe kjempe romantisk frieri, men har vært gift i 5 år denne sommeren, det er ekteskapet og oss som par som er det viktigste for meg, hvordan det blir sånn er liksom ikke hovedfokuset ❤️

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 19.48, Leviora skrev:

Helt enig! Vi tenker også å ha et lite bryllup. Først vielse på rådhuset, så middag med forloverne. Vi inviterer familie på middag og kaffe en helg senere. Det blir riktig nok like mange folk da som om vi skulle ha hatt et «vanlig» bryllup, men på selve bryllupsdagen vil jeg kunne slappe av i godt selskap med mann :hjerte: og venner istedet for å stresse med å holde 60 gjester fornøyde 🙈 

Høres kjempekoselig ut! Jeg ser absolutt ikke bort fra at vi inviterer familien på middag, eller eventuelt slår til med en vennefest, men det blir ikke noe tradisjonelt bryllup nei. Jeg synes også det høres fantastisk ut å slappe av på bryllupsdagen sin, sammen med den personen man gifter seg med! :strix:

På 16.7.2018 den 20.03, kaffemor skrev:

Åh gratulerer så masse 😍😍😍

Tusen takk! :nigo:

På 18.7.2018 den 20.01, Favole skrev:

Liker bryllupsplanene deres 😍😍 

Så bra :nigo:

På 18.7.2018 den 20.21, Pyntestøv skrev:

Gratulerer så utrolig mye!! :duskedame: 

Tusen takk Pynte!

På 23.7.2018 den 3.37, Poppsilopp skrev:

Fine frosken, alt for lenge siden jeg har tittet innom. Men jeg har tenkt på deg💜 og setter veldig pris på at du har tittet innom hos meg, selv om jeg har vært dårlig på å oppdatere :hjerte: 

Gratulerer så mye med en jente inni magehuset 💕 kan skrive under på at to jenter er veldig koselig!

Skjønner godt du bekymrer deg for vekstavviket. Men som du sier så følger de deg godt opp. Håper du får mer oppløftende resultater på neste kontrollen.

ja, det glemte jeg nesten! Gratulerer så mye med forlovelsen!! Vi hadde heller ikke noe kjempe romantisk frieri, men har vært gift i 5 år denne sommeren, det er ekteskapet og oss som par som er det viktigste for meg, hvordan det blir sånn er liksom ikke hovedfokuset ❤️

Hei Poppsi! Tusen takk for koselig melding, jeg er imponert over at du i det hele tatt har tid til å kikke innom jeg, og i alle fall når du legger igjen svar! Vi tenker nok veldig likt rundt dette med ekteskap og oss :hjertesmil:

På 26.7.2018 den 22.08, Beccy87 skrev:

Gratulerer med forlovelse og hurra for ny jente i magen! :mynona:

Tuusen takk for begge deler!

 

--

 

Ja, hva skal man si. Da var sommeren over for min del, første dag på jobb og i barnehage i dag. På en side er det godt å komme litt i gang med hverdag igjen, og jeg tror L gledet seg veldig til å komme i barnehagen og leke. På den andre siden kunne jeg godt hatt litt mer ferie fra jobb. Det er alltid litt tungt å komme i gang igjen synes jeg!

Vi har hatt en SÅ fin ferie. L er i en FANTASTISK alder nå, og det er bare så fint å være sammen med henne. Vi kan gjøre masse som er gøy for oss voksne også, vi har for eksempel vært masse på forskjellige museum, i botanisk hage, på restauranter og på byferie. Vi var en tur i Danmark også, og opplevde alle foreldres mareritt da hun forsvant for oss på båten. Vi lette i femten minutter - herregud. Jeg har aldri i mitt liv vært så redd! Jeg hadde bare lyst til å legge meg ned og kollapse totalt, både jeg og mannen løp og løp og løp. Kanskje tredve sekunder så vi vekk - og så var hun borte. Hun hadde kommet seg langt også, jeg fant henne til slutt i en annen etasje, der hun hadde "møtt noen folk" og spiste godteriet deres. Er det mulig ... Hun var ikke det minste bekymret, og kunne ikke skjønne hvorfor mamma begynte å hylgråte da jeg så henne igjen. 

Ellers går det bare fint med oss. Magen vokser, og til tider har det vært mye liv. Det er så koselig! L drar opp t-skjorten min og skal fortelle lillesøster hva vi har gjort den dagen, og hun er superstolt over at vi har kjøpt matchende ulltøy til vinteren :ler: Nå skal jeg til jordmor 13/8, til sykehuset 16/8 og til lege 20/8, så er usikker på hvordan jeg skal få jobbet noe særlig, men jeg blir i alle fall fulgt opp veldig bra. :Nikke: Jeg har hatt prosjekt "kikke-gjennom-esker-med-babytøy" i sommer, og det har vært så koselig å vaske bittesmå ullplagg og få frem litt minner. Navneliste er overlevert til mannen, og han har ikke gitt sin tilbakemelding enda. Håper vi kan lande på navn snart! Det er jo så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wææh, for en fæl opplevelse! Venninna mi opplevde det samme på ferie for noen uker siden, på en lekeplass i sentrum. Ungen forsvant rundt hjørnet på lekestativet, og da moren fulgte etter bare sekunder senere var ungen borte i folkemylderet. Kan ikke se for meg panikken som slår inn! 😭 De fant henne øverst i trappen på kjøpesenteret noen hundre meter unna - ungen er ikke to år en gang 😳 Det kan skje så fort!!

Ellers høres det ut som en fantastisk ferie! Og L er jo bare utrolig herlig som snakker til lillesøster 😍 Spennende med navn, jeg har en haug med jentenavn jeg er litt trist for at jeg ikke har fått brukt :fnise: Å finne navn til gutt var kjempevanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Vil følge med her☺  så ekkel opplevelde! Men så nydelig å høre om hvordan storesøster gleder seg💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en ekkel opplevelse. Hadde fått panikk selv, det hadde vi vel alle. Det er skremmende lite som skal til :(  Godt at det gikk bra til slutt!

Veldig stas med en engasjert storesøster da :rodmer: Og så gøy å kikke gjennom klær, lage navneliste... Blir nesten litt misunnelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar: Grusomt! Kan levende forestille meg skrekken. Utrolig hvor raske de små kan være når de egentlig ikke burde (og hvor vanvittig treige de er når man skal noe :dry:). Godt det gikk fint.

Har du vært på flere ultralyder siden sist, eller er det det du skal på om 2 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...