Gå til innhold

Erfaringer med letrozol noen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det nærmeste å anslå er at du har el. D kan for noen gi ganske kraftig symptomer. Siste gang jg hadde el og da d klaffet - kjente jeg d på hele ve.side, mye slim, smerter, korsryggsmerter og generell uvel/slapphetsfølelse. Bare pass på å ha sex annenhver eller hver dag nå. 

 

Letrozol i seg selv er et snillt preparat som de fleste har få bivirkninger av, og der pergo - i følge min gynekolog - var mye "verre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Tillia skrev:

Det nærmeste å anslå er at du har el. D kan for noen gi ganske kraftig symptomer. Siste gang jg hadde el og da d klaffet - kjente jeg d på hele ve.side, mye slim, smerter, korsryggsmerter og generell uvel/slapphetsfølelse. Bare pass på å ha sex annenhver eller hver dag nå. 

 

Letrozol i seg selv er et snillt preparat som de fleste har få bivirkninger av, og der pergo - i følge min gynekolog - var mye "verre".

Det ble litt sengekos i kveld og, men fy så ubehagelig/vondt det gjor i eggstokk området? Jeg håper virkelig det blir en liten spire på oss snart, er inne i vårt 4år som prøvere. Krysser fingrer og tær for at det vil bli vår tur snart. Takk for svar. Lærer noe nytt hverdag :-) 

Anonymkode: 12cdb...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble litt sengekos i kveld og, men fy så ubehagelig/vondt det gjor i eggstokk området? Jeg håper virkelig det blir en liten spire på oss snart, er inne i vårt 4år som prøvere. Krysser fingrer og tær for at det vil bli vår tur snart. Takk for svar. Lærer noe nytt hverdag :-) 

Anonymkode: 12cdb...cb3

Blir det verre eller tenker du mye på dette - bestill en time hos gynekolog for innvendig ultralyd. WIN-WIN.. Der kan du se hva som skjer med eggene/stimuleringen - som egentlig er viktig for videre letrozol behandling , og samtidig få avklart hva det er som gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9. januar 2018 den 19.20, Tillia skrev:

Blir det verre eller tenker du mye på dette - bestill en time hos gynekolog for innvendig ultralyd. WIN-WIN.. Der kan du se hva som skjer med eggene/stimuleringen - som egentlig er viktig for videre letrozol behandling , og samtidig få avklart hva det er som gjør vondt.

Var til legen, og hun kjente på magen min ( hatt "mensensmerter" i 4 dager nå. Litt mindre vondt idag, men kjent litt Stikkinger nede på begge sider idag. Legen sa det var i livmoren min det var vondt, men at dette kunne være posetivt? Også at det kunne være pga letrozol tabellettene jeg hadde det slik. Slutta på pillene for 10 dager siden. Det jeg ikke helt skjønner er " hvortid hadde jeg eggløsning ?" Hadde el slim for 6 dager siden. Etter dette har jeg merket et tynt/blankt slim som ligner på el slim men ikke er strekkbart. Puppene føles tunge idag. Skjønner ikke hva som "feiler" kroppen min. Aldri opplevd lignende. 

Anonymkode: 12cdb...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg ble gravid på mitt andre forsøk med Letrozol, og har prøvd i to år. (Dessverre endte det i en MA, men vi gir ikke opp). Dette var med enkel kur over 5 dager. 

Det som har funket bra for oss er at vi blir fulgt opp tett med ultralyd hos gynekolog (evt to) så man vet at eggløsning er på vei og hyppig bruk av masse eggløsningstester(kan kjøpes billig på eBay). Jeg har uregelmessige sykluser så det å følge godt med over lengre tid har funket for oss. Ved siste forsøk tok jeg også eggløsningssprøyte og progesteron. Vet ikke om det gjorde utslaget men syntes det var greit i tilfelle det kanskje økte sjansene. 

Så det viser at det går an å bli gravid med Letrozol. Jeg har pco, lavt stoffskifte og cøliaki så har litt div utfordringer. Om det kan gi noen håp 😊

Og: Jeg gikk på pergotime for over et år siden og fikk mye mer bivirkninger av det. 

Anonymkode: 81d8a...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min første enkle kur med Letrozol og Otrivelle, og fikk ingen bivirkninger.

Men jeg har EL fra før, og skal bare sjekke om det kan booste noe som eventuelt kan hjelpe. Siden jeg har EL fra før antar jeg at det ikke fungerer på meg, men jeg har skjønt på endel forumer at det er flere som har positiv erfaring - selv om også endel ikke hadde noe effekt.

Virker også som endel uten EL trengte dobbel dose, som jo gir endel flere bivirkninger.

Anonymkode: 5bcfc...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...