Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før påsken 2018


Mayoo

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Startvekt fra tidligere: 80,8
Startvekt for denne tråden: 78,5
Mål før påsken: 74  72,5
 

Januar 2018
05. januar (0): -
12. januar (1): -
19. januar (2): 78,5
26. januar (3): 78 (- 0,5 kg)

Februar 2018
02. februar (4):  77 kg     (- 1 kg)
09. februar (5): 76,7 kg (- 0,3 kg)
16. februar (6): 75,3 kg (-1,4 kg)
23. februar (7): 74,9 kg (-0,4 kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): -- 74,6 kg (-0,3 kg)
09. mars (9): -- kg (-kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -- kg

Anonymkode: ee56a...041

Det første målet mitt er nok mest realistisk, ja :P Men så lenge jeg går ned, skal jeg heller være fornøyd. :) 

Anonymkode: ee56a...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.1.2018 den 23.23, Kirrikas skrev:

Kirrikas

Startvekt fra tidligere: 100,2 (23. oktober 2017)
Startvekt for denne tråden: 92,3
Mål før påsken: 85
 

Januar 2018
05. januar (0):  92,3 kg
12. januar (1): 90,8 kg (-1,5 kg)
19. januar (2): 90,4 kg (- 0,4 kg)
26. januar (3): 89,8 kg (-0,6 kg)

Februar 2018
02. februar (4): 88,7 kg (-1,1 kg)
09. februar (5): 88,6 kg (-0,1kg)
16. februar (6): 87,5 kg (-1,1 kg)
23. februar (7): 86,4 kg (-1,1 kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): 87,1 kg (+0,7 kg)
09. mars (9): -- kg (-kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Vektnedgang denne tråden: 5,2 kg

Vektnedgang totalt: 13,1 kg

Og der kom første plusstegnet.. Ikke fornøyd med denne uka i det hele tatt.. Hatt mye søtsug, vært mye sulten, generelt hatt veldig dårlig viljestyrke! Er på rett spor igjen nå, og håper på bedre resultat denne uka :) Har veldig lyst til å nå målet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmcbeal

Startvekt fra tidligere: --
Startvekt for denne tråden: -67,8 kg (2.januar)-
Mål før påsken: 62/63 kg

Nytt mål for påsken: 60/61 kg
 

Januar 2018
05. januar (0):  -66.3 kg-
12. januar (1): - 66.0 kg- (-0,3 kg)
19. januar (2): -65.1 kg- (-0,9kg)
26. januar (3): -65.1 kg- (0 kg)

Februar 2018
02. februar (4): -64.7 kg- (-0,4 kg)
09. februar (5): -64.4 kg (-0,3 kg)
16. februar (6): -63.3 kg (-1,1 kg)
23. februar (7): -63.9 kg (+0,6 kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): -63,1- kg (-0,8 kg)
09. mars (9): -- kg (-kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -4,7 kg

Vekta går veldig opp og ned i det siste. For to dager siden var jeg oppe i 63,9 kg igjen. Så det er godt den har svingt litt ned. Jeg har nok landet på eller annet platå nå, og fokuset er litt andre steder. I helga skeiet jeg en del ut, så hadde ikke forventet noe særlig nedgang heller. Men jeg har begynt å tenke på det, og jeg tror faktisk at jeg kanskje spiser for lite noen dager. Siden jeg ikke spiser brød på grunn av magen går det mye i knekkebrød og smeltlomper til de små måltidene, og jeg tror rett og slett at det ikke er nok på ukedagene, der jeg også spiser ganske så magre middager med fisk og grønnsaker etc. Tenkte kanskje jeg skal prøve ei uke med Myfitnesspal for å sjekke. For jeg har trent en del i det siste! Det går veldig bra og det er så herlig at jeg er tilbake der jeg har vært før en gang mtp. på trening! På mandag var det spinning + kort styrkeøkt. Yoga tirsdag og spinning igjen på onsdag! Jeg ser jo at kroppen blir strammende, men samtidig er det noen steder jeg fortsatt ønsker å stramme opp. Men jeg tror nøkkelen fremover blir litt mindre fokus på selve vektnedgang og mer fokus på trening og riktig kosthold. Da tror jeg rett og slett at jeg kanskje må spise mer for at kroppens skal bygge muskler! Og jeg har også fått litt mer muskler, som nok veier litt. Så vekta sier ikke alt. Jeg ser jo blant annet tydelig at magen har blitt ganske flat, så i det store og hele begynner jeg å bli fornøyd. Jeg blir nok ikke med i ny runde etter påske, da blir fokuset trening og oppstramming og bare spise bra. Men håper likevel jeg klarer å havne på 61/62 kg til påske :)

Denne helgen koser jeg meg med taco og kvikk lunsj. Min store last er forresten ostepop, som jeg spiste masse av i jula. Jeg elsker ostepop og klarer ikke å stoppe når jeg først begynner. Jeg hadde så lyst på det denne helgen, men droppet det. Problemet er at jeg tror at jeg kommer til å bli avhengig av det igjen og at jeg synest de minste pakkene er litt for store om jeg kjøper det. Da spiser jeg gjerne en pose på en kveld... Vet ikke hvordan jeg skal forholde det til meg når jeg går over til vedlikehold. Skal jeg nyte noe jeg virkelig elsker, men lett spiser for mye av? 

God helg dere!

 
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 7.16, Sinnatagg skrev:

Takk for svar! Jeg skulle ha svart deg flere dager nå, men så har bare tiden gått litt fra meg og det har gått i glemmeboken. 

Jeg kjenner meg slik i igjen i det du skriver. Kutta ut melk for mange år siden for jeg var bombesikker på at det måtte være det som gjorde meg syk. Men neida, var nok ikke den heller. Eller jeg reagerer på melkeprodukter av og til, men da kun om jeg bruker fete melkeprodukter og i litt større mengder enn hva "hvermansen" bruker. Har derfor sluttet med rømme og tilsvarende, og bruker kun kesam som går helt fint uansett hvor mye jeg hiver i meg. Så melkefettet er ikke helt bra for tarmen min tror jeg. 

Var hos legen her om dagen for å ta celleprøve, og nevnte da dette med at jeg nå var sikker på at jeg hadde glutenallergi. Sånn typ veldig bastant, "dette vet jeg". Hehehehe. Men da gikk vi igjennom prøvene mine igjen, samt at han kom med ny informasjon angående hvetemel og allergi/reaksjoner. Ikke at jeg husket alt, men det er iallefall forsket endel på dette med cøliaki, og det er veldig mange som ikke har det, men likevel reagerer på hvetemel. Det er flere allergener i melet skaper reaksjoner, og også i gjær generelt. Akkurat dette med gjær er vel noe som vi alle vet, men jeg hadde faktisk ikke tenkt så mye på at det også kan være med på å gjøre meg syk. Så jeg skal prøve å bake litt mer selv framover, men langtidsheve med liiiiiite gjær for å se om det spiller noen rolle. Og prøve meg fram med ulike meltyper, også rene hvetedeiger.

Jeg reagerer ikke når jeg lager pizzadeig av tipo-0 mel for eksempel. Når jeg lager pizzadeig så bruker jeg minimalt med gjær, putter deigen i en pose og hiver den i kjøleskapet og lar den ligge der til dagen etter. Har hatt deig i kjøleskapet opp mot en uke uten at jeg har reagert. Deigen ble nesten som surdeig tilslutt, og nydelig god og sprø! (Fikk pizzaovn ett år og har dilla på pizza i perioder.) 

Angående gastro og om det er noen vits så vet jeg selvsagt ikke det. Eneste jeg vet er at jeg ikke kommer til å gå enda en runde med slanger opp eller ned. For meg var dette ett helt enormt stress og en angstfylt prosess som tok enormt med krefter, og ikke minst tid. Uten andre resultat enn en sår stump og vond hals. 

Mulig det er fordi jeg har blitt voksen, men akkurat slik det er nå så har jeg mer tro på en kostholdsendring for å gjøre meg frisk(ere). Er mer motivert nå for å kutte ut enkelte ting som jeg vet jeg reagerer på enn jeg var når jeg var yngre. Da spiste jeg løk på trass liksom, hehe. Kutta faktisk ut løk i noen mnd også, og nå kan jeg faktisk spise løk (rød og purre/vår) så lenge jeg ikke overdriver, og også steker/koker den nok. 

Det ble fryktelig langt dette igjen, men jeg var plutselig i siget. Vi heier på hverandre ja! Det liker jeg :D Det er veldig godt å kunne lufte litt frustrasjon og også erfaringer med andre som skjønner problemet <3 

Beklager veldig sent svar tilbake! Jeg har lest det for lenge siden og tenkt på dette du skrev! Jeg har faktisk ikke tenkt tanken på at det er gjær som er synderen, men de siste ukene har jeg begynt å se på denne muligheten og jeg tror du er inne på noe! 


Jeg har også samme reaksjon på melk - altså små mengder går fint. Masse fløte etc. gjerne i kombinasjon med f.eks. paibunn, f.eks quiche, da blir det rett og slett løs mage på meg. Men har heller ikke problem med kesam, littegrann rømme, litt melk i kaffien etc :) Kesam har jeg som deg spist mye av i det siste, og det går fint. 

Magen min har vært eksemplarisk siden sist jeg skrev - før var jo normaltilstand mye rumling og lyder fra magen. Høres også ut som mye kom fram magesekken, for det har sittet ganske langt oppe og jeg har liksom kjent det der. Men nå har jeg nesten ikke kjent noe der på lenge og det er bra! Ingen magevondt heller. Det virker som magen virkelig har stabilisert seg. Jeg er så glad for å ha funnet ut av det, det er virkelig stor forskjell fra før og jeg trenger ikke bekymre meg for at magen skal bråke. På tysdag var jeg på tur med klassen og vi fikk servert pizza. På forhånd ble vi spurt om vi hadde noen allergier. Jeg var usikker på om jeg skulle si i fra ettersom jeg ante meg at dette kunne bety litt trøbbel, men lot det være. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si, siden det ikke nødvendig er gluten som er problemet, men gjær. Så jeg lot det være. Resultatet var av tre pizzastykker var at magen faktisk tålte det ganske bra! Det var en veldig god pizza, og muligens ble den laget med liten heving.  Den ble iallfall laget fra bunnen av. Jeg vet ikke, fikk litt luft i magen, men det gikk fort over og plagde meg ikke resten av dagen som jeg hadde forventet. Kanskje er det også summen av kostholdet i det siste, slik at det gikk fint med litt pizzadeig denne gangen. Ellers spise jeg taco med tacoskjell i går og det gikk fint. 

Men, jeg prøvde å lage rundstykker med havremel, egg og kesam her om dagen, litt bakepulver. Dette fikk jeg faktisk litt luft i magen av, så jeg skjønner ikke helt hva det er jeg reagerte på der, når jeg tåler kesam fint og havre også trodde jeg? Kan det være egg? Eller var det pålegget? Dette skal jeg prøve å finne ut av.

Nei, gastro er virkelig ikke noe egentlig alternativ for meg heller, bare om jeg virkelig er nødt for det er tvingende nødvendig. Jeg får virkelig angst av tanken om å få en slange ned i halsen, selv om jeg faktisk aldri har prøvd det. 

Ja, merker også at nå som jeg er eldre at jeg bryr meg med om kroppen og magen. Jeg merker også at hvordan magen har det, faktisk påvirker humøret og resten av kroppen en del. Det sies jo at mye av immunforsvaret og psyken sitter i tarmene, så å ha en velfungerende mage er kanskje litt undervurdert.

Håper det går bra med deg og kostholdsplanene :)

Endret av missmcbeal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, missmcbeal skrev:

Denne helgen koser jeg meg med taco og kvikk lunsj. Min store last er forresten ostepop, som jeg spiste masse av i jula. Jeg elsker ostepop og klarer ikke å stoppe når jeg først begynner. Jeg hadde så lyst på det denne helgen, men droppet det. Problemet er at jeg tror at jeg kommer til å bli avhengig av det igjen og at jeg synest de minste pakkene er litt for store om jeg kjøper det. Da spiser jeg gjerne en pose på en kveld... Vet ikke hvordan jeg skal forholde det til meg når jeg går over til vedlikehold. Skal jeg nyte noe jeg virkelig elsker, men lett spiser for mye av? 

Jeg tror du må unne deg ostepop når du er på vedlikehold, ellers sprekker du i det lange løp. Men del en pose i to eller tre, og gjem bort de delene du ikke skal ha den dagen. Jeg har akurat kommet i vedlikehold selv, og prøver forsiktig å gjenninnføre alt jeg har avstått fra siden september. Under mottoet: Spise det jeg ønsker, bare ikke så mye som jeg ønsker. Ellers så vurderer jeg å bli med på neste tråd, men bare for vedlikehold, ikke nedgang. Jeg må nok rapportere, for å få hjelp til å holde vekten nede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodi

Startvekt fra tidligere: 104,5 (mai 2017)
Startvekt for denne tråden: 98,1
Mål før påsken: 89 kg
 

Januar 2018
05. januar (0):  97,3 kg
12. januar (1):  95,8 kg (-1,5 kg)
19. januar (2): 
95,1 kg (-0,7 kg)
26. januar (3): 95,4 kg (+0,3 kg)

Februar 2018
02. februar (4): 94,3 kg (-1,1 kg)
09. februar (5): 93,5 kg (-0,8 kg)
16. februar (6): 93 kg (-0,5 kg)
23. februar (7): 93,3 kg (+0,3 kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): 93,9 kg (+0,6kg)
09. mars (9): -- kg (-kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 3,7 kg

Nå går det i feil retning her. Har spist altfor mye hele uka. Nå sitter jeg her, søndags formiddag, med følelsen av å være tung i kroppen, trøtt og energiløs. Og jeg vet jo at det er fordi jeg har spist altfor mye feil mat, og altfor mye sukker. Så idag har jeg startet dagen med knekkebrød og cottage cheese, og skal snart på trening. Må bare skjerpe meg nå, ellers raser jeg bare opp igjen det lille jeg har gått ned. Målet til påske kan jeg bare se langt etter.... :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nimbi

Brukernavn: Nimbi

Startvekt fra tidligere: --
Startvekt for denne tråden: 49
Mål før påsken: 46 kg
 

Januar 2018
05. januar (0):  -STARTVEKT-
12. januar (1): -- kg (-kg)
19. januar (2): -- kg (-kg)
26. januar (3): -- kg (-kg)

Februar 2018
02. februar (4): -- kg (-kg)
09. februar (5): -- kg (-kg)
16. februar (6): -- kg (-kg)
23. februar (7): -- kg (-kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): 49 kg (-kg)
09. mars (9): -- kg (-kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -- kg

 

Oppdaget ikke tråden før nå så kom sent inn i prosjektet. Men vil ned 3-4 kg før påske. Er 155 cm høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvist

Startvekt fra tidligere: 77
Startvekt for denne tråden: 71,7 kg
Mål før påsken: 66 kg
Tvist

Januar 2018
05. januar (0):  71,7 kg
12. januar (1): 71,5 kg (-0,2kg)
19. januar (2): 72,5 kg (+ 1,0kg)
26. januar (3): 70,6 kg (- 1,9 kg)

Februar 2018
02. februar (4): 71,0kg (+0,4 kg)
09. februar (5):  70,5kg (- 0,5kg)
16. februar (6): 70,3 kg (- 0, 2kg)
23. februar (7): 69,8kg (- 0, 5 kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): 70,5 kg (+ 0,7kg)
09. mars (9): -- kg (-kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -- kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er det noen som vet hvordan man får "satt i gang" forbrenningen igjen på en effektiv måte? Jeg har kommet til et vektplatå, og føler det er ikke så mange realistiske kilo til jeg trenger å gå ned, så derfor er jeg ekstra frustrert nå.

Edit: ønsker ikke oppgi høyde og vekt når jeg ikke er anonym - mann, 31 år.

Endret av Severin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt fra tidligere: --
Startvekt for denne tråden: 65
Mål før påsken: 59.9 kg
 

Januar 2018
05. januar (0):  -STARTVEKT-
12. januar (1): -- kg (-kg)
19. januar (2): -- kg (-kg)
26. januar (3): -- kg (-kg)

Februar 2018
02. februar (4): -- kg (-kg)
09. februar (5): -- kg (-kg)
16. februar (6): -- kg (-kg)
23. februar (7): -- kg (-kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): 65 kg (-kg)
09. mars (9): -- kg (-kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -- kg

Slenger meg på denne tråden i siste liten jeg! Ønsker å ha solid fokus på trening og kosthold i 1 mnd for å få en skikkelig kickstart. Har gått opp 5 kg fra i fjor sommer/høst så ønsker å komme tilbake til deg jeg har ligget jevnt i flere år nemlig 60kg. 

Mitt endelige mål er å gå ned til 52-55kg (kun 159 cm høy) og stabilisere meg der på lang sikt. 

Anonymkode: 0e44f...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Professor Orm

Startvekt fra tidligere: 70 kg i august 2016.
Startvekt for denne tråden: 62,5 kg
Mål før påsken: 59,9 kg
 

Januar 2018
12. januar (0):  62,5 kg
19. januar (1): 62,5 kg (-0kg)
26. januar (2): 62,3 kg (-0,2kg)

Februar 2018
02. februar (3): 61,7kg (-0,5kg)
09. februar (4): 61,8kg (+0,1kg)
16. februar (5):  60,8kg (-1kg)
23. februar (6): 61,1kg (+0,3kg)
 
Mars 2018
02. mars (7): 60,5 kg (-0,6kg)
09. mars (8): 60,8 kg (+0,3kg)
16. mars (9): -- kg (-kg)
23. mars (10): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -- kg 

Uke 1: Svært inaktiv pga leseperiode. Får si meg fornøyd med at jeg står på stedet hvil og være litt strengere mtp kaloriinntak neste uke.

Uke 2: Fremdeles svært inaktiv pga lesing. Dessuten har systemet gått litt tregt, så jeg mistenker at jeg ville veid mindre etter et ordentlig toalettbesøk. Jeg sier meg fornøyd med -200 g.

Uke 3: -0,5kg. Veldig fornøyd i og med at jeg tror det reelle vekttapet er enda litt høyere. Veide mindre for noen dager siden, og jeg kan ikke ha lagt på meg mtp kaloriinntak. Dette er egentlig dagen i måneden jeg alltid unnlater å veie meg siden jeg har en del vann i kroppen samt treghet i systemet. Sånn er det å være kvinne!

Uke 4: Opp 0,1 kg, tenker det i realiteten betyr at jeg er på stedet hvil. Ikke vært like nøye med å bruke lifesum denne uka så det kan ha hatt litt å si. Får være flinkere neste uke.

Uke 5: måtte veie meg en dag før fordi jeg skal bort i helgen. Ned en hel kg, veldig fornøyd med det. Lifesum ser ut til å være tingen!

Uke 6: Slurver litt med lifesum, men jeg skulle ikke gått opp av den grunn. Kanskje det er vannvekt eller resultat av treghet i systemet. Håper på bedre fremgang neste uke. Har en måned på å gå ned 1,2 kg, det burde være realistisk.

Uke 7: Temmelig fornøyd med fremgangen og tenker at 200g ned i uken frem til påske er realistisk. Jeg har ikke sett 50-tallet på 5 år så det skal bli fint.

Uke 8: Hvis dette representerer reell vektoppgang må jeg virkelig skjerpe meg hvis jeg skal nå målet og klare å gå ned 900g på to uker! De siste fem kiloene jeg ønsker å ta av kommer kroppen til å holde godt på. Kryss fingrene for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FlyBabe

Startvekt fra tidligere: 103
Startvekt for denne tråden: 91,7
Mål før påsken: 87 kg
 

Januar 2018
05. januar (0):  90,8
12. januar (1): 90,2 kg (- 0,6kg)
19. januar (2): 89,9 kg (-0,3kg)
26. januar (3): 89,8kg (-0,1kg)

Februar 2018
02. februar (4): 89,8 kg (- 0 kg)
09. februar (5): 89,3 kg (-0,5kg)
16. februar (6): 89,7 kg (+ 0,4kg)
23. februar (7): 89,8 kg (+01,kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): 89,1 kg (- 0,7kg)
09. mars (9): 89,2 kg (+0,1kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: - 2,5 kg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen

Startvekt fra tidligere: 65,6 kg ( sept 2017)
Startvekt for denne tråden: 61,2 kg
Mål før påsken: (58,5 kg) Satte nytt mål 26. jan: 57,0 kg

Januar 2018
05. januar (0):  61,2 kg
12. januar (1): 59,3 kg (- 1,9 kg)
19. januar (2): 58,9 kg (- 0,4 kg)
26. januar (3): 57,9 kg (- 1,0 kg)

Februar 2018
02. februar (4): 58,2 kg (+ 0,3 kg)
09. februar (5): 57,6 kg (- 0,6 kg)
15. februar (6): 57,3 kg (- 0,3 kg)
23. februar (7): 56,3 kg (- 1,0 kg) Målet nådd!
 
Mars 2018
02. mars (8): 56,1 kg (- 0,2 kg)
09. mars (9): 56,0 kg (- 0,1 kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Vektnedgang denne tråden: 5,2 kg

Total vektnedgang: 9,6 kg

 

Fornøyd :) Vekten flater ut, i stedet for å gjøre et hopp opp, som jeg var redd for. Tidligere har jeg alltid gått opp 0,5- 1 kg med en gang jeg har sluttet å slanke meg. Målet på kort sikt er å unngå det. Målet på lang sikt er å bli liggende under 57,0 kg.

Endret av Hulderen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harlekin

Startvekt fra tidligere: 
Startvekt for denne tråden: 72 kg
Mål før påsken: 63 kg
 

Januar 2018
19. januar (1):  71,4 kg
26. januar (2): 69,8  (-1,6 kg)

Februar 2018
02. februar (3): -- kg (-kg)
09. februar (4): 67,9 kg (-1,9 kg)
16. februar (5): 66,7 kg (-? kg)
23. februar (6): 65,8 kg (-0,9 kg)
 
Mars 2018
02. mars (7): ? kg (-kg)
09. mars (8): 63,9 kg (-1,9 kg på to uker)
16. mars (9): -- kg (-kg)
23. mars (10): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 8,1 kg

Jeg fikk ikke veid meg forrige fredag, var på vinterferie. Men jeg må si at jeg er ganske fornøyd. Det går fortere enn jeg hadde trodd, så jeg setter et nytt mål før påske: 63 kg. Men nå jeg er veldig lei av diett ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
På Sunday, January 07, 2018 den 19.35, UngMann1986 skrev:

UngMann1986


Startvekt for denne tråden: -79,7-
Mål før påsken: 74,0 kg
 

Januar 2018
05. januar (0):  -79,7-
12. januar (1):  79,2 kg (- 0,5 kg)
19. januar (2):  79,2 kg (- 0,0 kg)
26. januar (3): ikke veid

Februar 2018
02. februar (4): 77,3 kg (- 1,9 kg)
09. februar (5): 76,9 kg (- 0,4 kg)
16. februar (6): 76,6 kg (- 0,3 kg)
23. februar (7): 75,2 kg (- 1,4kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): 74,6 kg (- 0,6 kg)
09. mars (9): 73,9 kg (- 0,7 kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 5,8 kg

Da var målet faktisk oppnådd! Så gjelder det å holde vekten de siste ukene, eller fortsette vektnedgangen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukernavn lillemy123

Startvekt fra tidligere: --122kg
Startvekt for denne tråden: -STARTVEKT-73.4
Mål før påsken: -- 66kg
 

Januar 2018
05. januar (0):  -STARTVEKT-
12. januar (1): -73,4- kg (-kg)
19. januar (2):73,4 kg (-kg)
26. januar (3): 71.4-- kg (-2kg)

Februar 2018
02. februar (4):71.4 -- kg (-kg)
09. februar (5):70.5 -- kg (-0-9kg)
16. februar (6): -- kg (-kg)
23. februar (7): -- kg (-kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): -- kg (-kg)
09. mars (9): 68.5-- kg (-2-kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 4,9 kg

Anonymkode: 4c9d2...489

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt fra tidligere: 70
Startvekt for denne tråden: -64,5-
Mål før påsken: 58 kg
 

Januar 2018
05. januar (0):  -64,5-
12. januar (1): -- kg (-kg)
19. januar (2): -- kg (-kg)
26. januar (3): 63,1kg (-1,4kg)

Februar 2018
02. februar (4): 62,5 kg (-0,6kg)
09. februar (5): 61,8 kg (-0,7kg)
16. februar (6): 61,7 kg (-0,1kg)
23. februar (7): 62,1 kg (+0,4kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): 61,5 kg (-0,6kg)
09. mars (9): 61,4 kg (-0,1kg)
16. mars (10): -- kg (-kg)
23. mars (11): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 3,1 kg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at jeg faktisk har glemt å veie meg de siste to ukene (skjønner ikke hvordan jeg får det til), og jeg tror jeg takker for meg og melder meg på neste tråd. Det har vært svært mye både med samboer, leilighet (utrolig hvor mye som kan gå i stykker på en gang?) og studier, pluss at jeg falt ned en trapp og fikk en skade i kneet.. 

Så jeg må nesten bare si takk for dere som hadde troa på meg, og håper vi ses i neste tråd :essen2: :ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bazinga!
Startvekt fra tidligere: 152,3
Startvekt for denne tråden: 136,7
Mål før påsken: 130 kg 128 kg
 

Januar 2018
05. januar (0): 136,7
12. januar (1): 135,0 kg (- 1,7 kg)
19. januar (2): 135,2 kg (+ 0,2 kg)
26. januar (3): 132,8 kg (- 2,4 kg)

Februar 2018
02. februar (4): 132,3 kg (- 0,5 kg)
09. februar (5): 132,7 kg (+ 0,4 kg)
16. februar (6): 130,5 kg (- 2,2 kg)
23. februar (7): 129,5 kg (- 1,0 kg)
 
Mars 2018
02. mars (8): 129,6 kg (+ 0,1 kg)
09. mars (9): 129,4 kg (-0,2 kg)

Er fornøyd med å ha gått ned denne uka. Ikke fornøyd med innsatsen. Har spist noe dritt nesten hver dag, og har ikke vært like aktiv som jeg pleier. Det går så fort å bli avhengig av sukker, og man føler seg dritt uansett. Føler meg dritt om jeg spiser dårlig, for det føles jo ikke bra for kroppen. Og så føles det dritt om jeg ikke spiser sukker for jeg har så veldig lyst på. 

Nå må jeg vertfall skjerpe meg. Har veldig lyst til å nå 128 før påske, og det er absolutt noe jeg kan klare om jeg bare klarer å holde fokus framover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...