Gå til innhold

Mennesker som ser mye yngre ut enn hva de er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Zienna skrev:

Hva mener du med "på jakt etter noen"?  Hvor gammel er denne "noen"?  Om det er en fordel eller ulempe er ofte avhengig av svaret på nettopp dette. 

Det er bare et generelt spørsmål. 

Anonymkode: 144f4...424

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som kvinne har det for meg utelukkende vært en ulempe å se ung ut. Jeg er 34 og folk på jobben tipper meg rundt 25. Dessverre er det mange som behandler meg deretter også. Jeg gleder meg til et gammelt rynkefjes.

Anonymkode: 6111e...c54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan slå begge veier. Ser man yngre ut enn det man er når man faktisk er ung, kan det være vanskelig å finne en partner på samme alder(venninne sliter med dette). Ser man yngre ut enn hva man er når man er godt voksen kan det kanskje være positivt.

Anonymkode: cc8e2...20d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

På kg ser alle minimum 10 år yngre ut.

Anonymkode: d1c47...4f8

Ja det er like sikkert som at julekvelden kommer 24. desember hvert år. Merkelig fenomen at slike tråder fylles med samme svar hver bidige gang. Jeg kan tenke meg at jenter i 20-årene og kanskje tidlig 30-årene som fortsatt har et rundt ansikt kan bli tatt for 18-åringer, spesielt tror voksne at det bare er tenåringer som er rund i kinnene, men forøvrig er det nok ganske vanlig at andre klarer å peile inn alder sånn noenlunde, såfremt det ikke er foretatt diskret plastisk kirurgi og virkelig lagt penger og tid i å se yngre ut. Bare stemmeleiet gir en god indikasjon, faktisk. 

Anonymkode: b4561...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt etter min emning. Jeg er 19 år, men blir ofte tatt for å være 15-16 år. Gutter sjekker heller opp mine sexy venninner enn meg som er "søt". 

Hjelper lite at jeg er lav og ikke har former. Selvsagt er ikke det tiltrekkende for gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser yngre ut enn jeg er. Når folk hører hvor gammel jeg er, så tror de meg ikke😂 Men det er hyggelig det altså ;) 

Anonymkode: 38bbd...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 20 men har blitt kommentert at jeg ser ut som både 15 og 17 år. Det er virkelig ikke en god følelse. Jeg kan ikke noe for at jeg er født slank og ikke er full av vakre kvinnelige former, i tillegg til å ikke ha så voksne ansiktstrekk. Kjæresten min synes det er stas at jeg er "evig ung" men jeg synes ikke noe om det selv, iallefall ikke nå. Det føles nok bedre når jeg er 30 hvis jeg enda ser godt yngre ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser visst en god del yngre ut, de fleste tror ikke alderen min når jeg sier hvor gammel jeg er. Og kan forstå det, for jeg føler meg yngre selv også om jeg sammenligner med bekjente på egen alder. Har vel både med utseende, atferd og livssituasjon å gjøre. Jeg er blitt vant til det, nesten alltid vært sånn, så ikke noe jeg tenker nevneverdig over. Da jeg var yngre trodde man at jeg var eldre... Har visst lenge sett ut som jeg er et sted mellom 25 og 35 (er 43).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21, men flere av bekjente trodde jeg var 16 da jeg møtte de. Ulempe da kjæresten min ser 8 år eldre ut, han er like gammel som meg...

Anonymkode: 57d56...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noen ulempe for menn, de ser mye bedre ut enn kvinner over selv over 55. Mange kvinner får linjer og rynker i tyveårene. Det er en fordel fram til man er femogtyve. Jeg er i slutten av tyveårene, og går jeg uten make-up blir jeg bedt om å vise legitimasjon.

Anonymkode: 84aa4...0d6

HAHAHAHAHA! de fleste menn på over 50 ser ikke ut dessverre. du må gjerne tro at alle menn får george clooney effekten når de bikker 50 men dette skjer de færreste

Anonymkode: 489c9...200

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Spiteful skrev:

Negativt etter min emning. Jeg er 19 år, men blir ofte tatt for å være 15-16 år. Gutter sjekker heller opp mine sexy venninner enn meg som er "søt". 

Hjelper lite at jeg er lav og ikke har former. Selvsagt er ikke det tiltrekkende for gutter!

Vent til du er i 30 årene eller opp i 20 års alderen 😉 Da er det bare en fordel. 

Anonymkode: d0a01...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vent til du er i 30 årene eller opp i 20 års alderen 😉 Da er det bare en fordel. 

Anonymkode: d0a01...bb5

Det er det de alle sier, og dere har sikkert rett, men akkurat nå er det utrolig kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.12.2017 den 23.58, AnonymBruker skrev:

Vil dere si at dette er en fordel eller ulempe når man er på jakt etter noen ?

Anonymkode: 144f4...424

Føler det er en ulempe. Jeg blir 32 til våren, og blir ofte bedømt til å være 22 år, eller rundt der.

Jevnaldrende vil tro at jeg er mye yngre enn dem, og hvis de finner ut av at jeg er like gammel så vil jeg se for ung ut. Og hvis de som er yngre enn meg og tror at jeg er jevnaldrende finner ut av alderen, så blir det også en dealbreaker. Men det er hva jeg føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og blir tatt for å være rundt 19-20 ofte.

Siden jeg er er student fortsatt og studerer med folk som er opp til 7-8 år yngre så er det litt plagtsomt å gå på utestedet og bli sjekket opp av unge menn som som er 19/20. Jeg har en venninne som jeg studerer med som er like gammel, og vi har flere ganger opplevd at guttene stikker fort så fy når de finner ut av alderen vår :fnise:

Jeg har aldri tenkt på om det er en ulempe med tanke på om at menn på min alder føler jeg ser for ung ut, men det kan godt være at eldre menn lar være å sjekke meg pp fordi de tror jeg er mye yngre enn jeg er.

Husker det var en bekjent som sa en gang at han helt ærlig ikke hadde klart å skille meg fra en 16-åring dersom jeg hadde gått i en gjeng med slike ungdommer. Den gangen var jeg 25 og akkurat det er ikke så veldig positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest GoldenLioness
På 23.12.2017 den 6.09, AnonymBruker skrev:

Kun ulempe for menn som veldig ung vil jeg tro. Hvis det er tilfelle med deg Ts så har du mye å se frem til med årene. 

Jeg har hatt flaks med genene. Så eldre ut som 17 åring, mens nå som jeg er 40 tror alle jeg er 30. 👍😂 

Anonymkode: 6414b...b31

Samme her. Måtte bevise at jeg var 12 år på bussen for å ikke betale voksen billett.

Nå tipper de fleste at jeg er rundt 27 og jeg blir 36 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en del yngre ut enn hva jeg er. Stort sett så spøker jeg det bort med at jeg har et babyfjes, eller kommer dem i forkjøpet når de snakker om alder på folk. Er 27 men ser ut som 19-20. Litt irriterende for noen ganger så lager folk litt baluba ut av det, andre ganger så sier de bare "åja trodde du var yngre jeg". 

Vet ikke hvordan jeg kunne sett eldre ut 😂 Å ha kviser i voksen alder hjelper heller ikke på 😂

Anonymkode: 14f5f...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ser yngre ut enn de er fordi de ser unge ut, andre ser yngre ut fordi de ser barnslig ut. Førstnevnte er bra, sistnevnte ikke så mye å strebe etter.

 

Anonymkode: c8a77...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 40 og får høre jeg ser ut som om jeg er i slutten av 20-åra, så jeg vet hvordan dere har det.

Anonymkode: 69ab5...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...