Gå til innhold

NY tråd Ørjan Burøe - komiker og komikerfruemann


Crossfitter

Anbefalte innlegg

9 timer siden, LadyBlaBla skrev:

Har det vært oppe i denne tråden det som Støme, Jerman og Odd Magnus Williamson snakker om i podden?

Hvilken episode er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, minimymlen skrev:

Hvilken episode er dette?

Episode 97 med Odd Magnus Williamson fra 17. januar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hørt: Burøe har tatt vare på alle samtaler på en gammel facebook-konto og en snapchat-konto. Hørt sikre rykter på at alt kommer i bokform. Flere som vet noe om dette?

Også hørt at boken skal hete "chat", men det er ikke fra samme sikre kilde som første kilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dolly1982 skrev:

Dette er hørt: Burøe har tatt vare på alle samtaler på en gammel facebook-konto og en snapchat-konto. Hørt sikre rykter på at alt kommer i bokform. Flere som vet noe om dette?

Også hørt at boken skal hete "chat", men det er ikke fra samme sikre kilde som første kilde.

«Trøster» deg med at ØB’s mobil visstnok ble hacket engang i fjor. Han måtte opprette ny snapkonto bla. Dette informerte komikerfrue om på vegne av sin mann. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Episode 97 med Odd Magnus Williamson fra 17. januar.

Odda sin karakteristikk av Ørjan Burøe er helt nydelig.

Endret av xemiliex
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til å høre begge disse podcastene. Kall meg gjerne ei stone cold bitch men jeg digger at det blir snakket så åpent på Podcaster når absolutt ingen  av de største avisene tar tak i dette. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bokhylla
1 time siden, Viking-girl skrev:

«Trøster» deg med at ØB’s mobil visstnok ble hacket engang i fjor. Han måtte opprette ny snapkonto bla. Dette informerte komikerfrue om på vegne av sin mann. 

Så praktisk å kunne skylde på det, da, hvis noen anmelder noe av dritten han sender folk fra diverse typer kontoer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går langt i å kritisere tafattheten til Latter/Stand Up Norge i podcasten sin. Dvs langt med tanke på at de kritiserer sin egen arbeidsgiver. 

Endret av minimymlen
Endret ordlyd
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner det å bli vanskelig å selge billetter for ØB nå eller?

er jo bare «reklame» og linker som blir lagt ut på Snapchat nå 😏

Endret av Tinnitus
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/26/2018 at 11:24 AM, minimymlen said:

De går langt i å kritisere tafattheten til Latter/Stand Up Norge i podcasten sin. Dvs langt med tanke på at de kritiserer sin egen arbeidsgiver. 

Bare en presisering: Latter/Stand Up Norge er ikke arbeidsgiver, det er omvendt. Det er et bookingbyrå som komikerne kan hyre til PR, selge billetter, osv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort et klart valg om å ikke legge ut familie og barn. Noe som var på tide og som jeg mener er et klokt valg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av beskrivelsen til showet "fordommer" på arrangement siden Ørjans neste show....... Kjente meg rimelig provosert... :angry:"

"Dette er en forestilling som røsker deg i sjela og han beveger seg hårfint på kniveggen hele veien. Med nærmere 50% skilsmisser i året mener Ørjan det er på tide at man tar seg selv, forholdet og barna på alvor.

Forestillingen tar tak i tabubelagte temaer som sjalusi, sorg, fordommer, men også de trivielle hverdagslige ting vi kanskje ikke snakker så mye om."

 

........................................jadda....................

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Crossfitter skrev:

Litt av beskrivelsen til showet "fordommer" på arrangement siden Ørjans neste show....... Kjente meg rimelig provosert... :angry:"

"Dette er en forestilling som røsker deg i sjela og han beveger seg hårfint på kniveggen hele veien. Med nærmere 50% skilsmisser i året mener Ørjan det er på tide at man tar seg selv, forholdet og barna på alvor.

Forestillingen tar tak i tabubelagte temaer som sjalusi, sorg, fordommer, men også de trivielle hverdagslige ting vi kanskje ikke snakker så mye om."

 

........................................jadda....................

Joda, men folk som har sett showet er jo stort sett fra seg av begeistring. Har et par venninner som har sett det, og de får ikke fullrost han nok. Ser det også på tilbakemeldingene her:

https://www.ticketmaster.no/artist/orjan-buroe-billetter/966732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Crossfitter skrev:

Litt av beskrivelsen til showet "fordommer" på arrangement siden Ørjans neste show....... Kjente meg rimelig provosert... :angry:"

"Dette er en forestilling som røsker deg i sjela og han beveger seg hårfint på kniveggen hele veien. Med nærmere 50% skilsmisser i året mener Ørjan det er på tide at man tar seg selv, forholdet og barna på alvor.

Forestillingen tar tak i tabubelagte temaer som sjalusi, sorg, fordommer, men også de trivielle hverdagslige ting vi kanskje ikke snakker så mye om."

 

........................................jadda....................

😂😂😂 Ohhh, the irony 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ørjan Burøe representerer det som heter underbuksehumor. Det finnes mange som deler den. Og visst, han fyller opp diverse samfunnshus i mange av landets kriker og kroker. Det gjør DDE og Ole Ivars også. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nuna skrev:

Folk bryr seg ikke, og på en måte er jo det forståelig når det har vært så mange saker i det siste, med politkere og andre. Det blir helt borte i suppa tror jeg. 

Det tror jeg også at mengden på saker har gjort at ØB saken har blitt litt "borte. Aldri om jeg kommer til å gå på noe show der han er.😑

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, ryktespredning og brukerdebatt.

Etter gjentatte ryddinger, stenges nå tråden.

Papirfly, mod.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...