Gå til innhold

NY tråd Ørjan Burøe - komiker og komikerfruemann


Crossfitter

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Mass skrev:

Men er det ikke opp til henne selv å bestemme hvordan hun skal takle dette da? I bunn og grunn så har ingen andre noe med hva som skjer mellom dem, og hva hun skal godta og ikke. Det er jo opp til henne selv. 

Jeg blir heller litt imponert over at hun står med hodet hevet og tar på seg et smil når dette her har stormet. Det kan umulig være lett å gå gjennom noe vanskelig med så mange øyne rettet mot seg.

Hvis det ikke hadde vært for blogginnlegget der hun glisende gir fingern til hele verden og innlegget som nå er slettet ang oppførselen til ØB så hadde jeg nok hatt et annet syn på saken. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusvik ja, dama som uttalte at menn bør tafse mer i tidligere intervjuer. Og samma dama som viste frem private nakenbilder av Kåre Conradi på riksdekkende fjernsyn...

Hun fronter altså metoo....

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Tusvik ja, dama som uttalte at menn bør tafse mer i tidligere intervjuer. Og samma dama som viste frem private nakenbilder av Kåre Conradi på riksdekkende fjernsyn...

Hun fronter altså metoo....

Eller når hun sprutet morsmelk på en politiker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, elisaday skrev:

Hvis det ikke hadde vært for blogginnlegget der hun glisende gir fingern til hele verden og innlegget som nå er slettet ang oppførselen til ØB så hadde jeg nok hatt et annet syn på saken. 

Men vet man virkelig hva hennes intensjoner og hennes betydning bak det var? 

Nei - vi tolker og oppfatter et menneske som vi ikke kjenner, men vi kjenner ikke hennes vei og hva hun faktisk tenker om dette. Det er det kun henne selv som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, elisaday skrev:

Hvis det ikke hadde vært for blogginnlegget der hun glisende gir fingern til hele verden og innlegget som nå er slettet ang oppførselen til ØB så hadde jeg nok hatt et annet syn på saken. 

Han hadde jo tross alt vondt i akillesen. Kanskje det var et dypere budskap der.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Nuna skrev:

Eller når hun sprutet morsmelk på en politiker....

Det skjedde på Torsdag kveld fra Nydalen. Et komiprogram. Politikeren med på sketsjen. Så får det være en annen diskusjon om det var dårlig humor eller ei.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ØB ødelegger for kona si i mine øyne. Ser hun samarbeider med Floyd, og kun pga måten hun har håndtert dette på ( skylde på offeret og late som alt er ok) er det nå uaktuelt for meg å handle der. veldig synd, for jeg har vært en veldig god kunde der..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
8 minutter siden, Hege899 skrev:

ØB ødelegger for kona si i mine øyne. Ser hun samarbeider med Floyd, og kun pga måten hun har håndtert dette på ( skylde på offeret og late som alt er ok) er det nå uaktuelt for meg å handle der. veldig synd, for jeg har vært en veldig god kunde der..

Da drar du det fryktelig langt, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, chisandra skrev:

Da drar du det fryktelig langt, synes jeg. 

Det er da helt standard forbrukermakt.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som barna blir skjermet fra blogg og snap nå.  Da får hun en klapp på skulderen fra meg. 👍🏻

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, Hege899 skrev:

ØB ødelegger for kona si i mine øyne. Ser hun samarbeider med Floyd, og kun pga måten hun har håndtert dette på ( skylde på offeret og late som alt er ok) er det nå uaktuelt for meg å handle der. veldig synd, for jeg har vært en veldig god kunde der..

Du må gjøre som du selv vil. Men jeg synes Marna er en flott dame og kommer til å fortsette å følge henne på blogg og sosiale medier. Hun er en dame med styrker og svakheter som alle oss andre. Hun prøver ikke å fremstille seg selv og livet hennes som perfekt, hun gjør så godt hun kan med samliv, unger og vinterdepresjon. Hun viser seg gjerne rett fra senga i joggebuksen, samtidig er hun opptatt av sminke og klær. Jeg kan relatere meg til henne på så mange måter. Kanskje hun tåler mer mtp mannens oppførsel enn det jeg gjør, men det har ikke noe å si for mitt syn på henne. Jeg synes hun så smashing ut på bildene fra Floyd, kommer definitivt til å fortsette å handle der.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han selv har begynt en ny måte å rakke ned på folk. Sees på hans instakonto orjanburoe. Minner svært om hvordan typen til Ullebø oppfører seg. Sletter snap og fortsetter på Insta 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
1 time siden, Viking-girl skrev:

Han selv har begynt en ny måte å rakke ned på folk. Sees på hans instakonto orjanburoe. Minner svært om hvordan typen til Ullebø oppfører seg. Sletter snap og fortsetter på Insta 

Nå følger nok ikke jeg så intenst med som en del andre på han, men kikket innom instaen hans nå. Skjønner ikke hva som er så galt der? Han Batman-fyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan av tusvik og tønne, men hær forstår jeg Marna is til en viss grad. 

Jeg synes ikke hendelsen har noe i metoo kanpanjen å gjøre. Det har ingenting med maktmissbruk å gjøre. Etter min oppfattning handler det heller ikke om å se på kvinner som underdanige. Jeg tror selv at han kunne vel så greit tatt en mann i skrittet. Når dette er sakt er dette utolig barnslig og ekkel oppførsel, som ikke skal aksepteres, og han fortjener absolutt tilsnakk. Men metoo kanpanjen synes jeg ikke det hører til under.

Spesielt etter tussvik og tønne sin siste podcast. Hvor de snakker om en veldig kjent kvinnelig politiker som var 38 år og lå med en 17 åring. Mener det er helt krise at dette blir linket med metoo, og bagataliserer hendelsen fullstendig! 

Les nøye hva jeg skriver, som sakt det han gjor var ikke ok! jeg vet heller ikke mye om alt det andre han har blitt anklaget for, så kansje det er summen av alt som er så galt. Men det er iallefall min tanke om akuratt denne saken

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har de fått offentlig kritikk for det? Kanskje det er derfor han ikke uttaler seg? Forstår meg ikke helt på dem. De forsvarer Trine Skei og Nora Mørk. Han gutten av 17 år og full. Alle vi som er godt voksen vet at en 17-åring ikke tåler så mye alkohol og at vi da hadde heller fulgt han hjem og ikke ligget med han. Så går hun hardt ut med støtte til Nora Mørk når hun får noen år siden la ut masse bilder av en naken skuespiller.

Det hele virker som et langt pr-stunt hvor hun skal komme best mulig ut av det.

Kanskje lage en egen tråd på henne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Viking-girl skrev:

Anbefaler å lytte til podcast Støme & Jerman, episode 95, med Espen R Thoresen  

Takk som deler! 🙌🏻 Lyttet nå, har tenkt at dette har vært blåst litt ut av proposjoner, men ser jo at det er ille. 😐

Leit for Marna, jeg tror hun oppriktig elsker mannen. Bra han nå er "vingeklippet", og BRA de ser ut til å ha sluttet og eksponere barna. 👍🏻

Endret av Perle
Leifer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Perle skrev:

Takk som deler. Lyttet nå, har tenkt at dette har vært blåst litt ut av proposjoner, men ser jo at det er ille. 

Leit for Marna. Jeg tror hun elsker mannen. Bra han er "vingeklippet" nå og BRA de ser ut til å ha sluttet å eksponere barna. 

Har prøvd å komme med selvopplevde ting med han her, men alt blir slettet som spekulasjon. Er godt at Jonna Støme (Jon Henrik) og André Jerman snakker åpent om det. I flere episoder. Pluss Tusvik og Tønne, selv om de ikke forteller våre andre sine opplevelser. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...