Gå til innhold

NY tråd Ørjan Burøe - komiker og komikerfruemann


Crossfitter

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, vintage skrev:

Han selger minst like mange billetter som før...det settes til og med opp ekstraforestillinger rundt. Innse det; folk flest bryr seg ikke. 

Folk flest vet ikke om det, og det er ikke så rart når media ikke skriver noe om det heller.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, vintage skrev:

Han selger minst like mange billetter som før...det settes til og med opp ekstraforestillinger rundt. Innse det; folk flest bryr seg ikke. 

Men da stemmer det jo ikke det som ble sagt her at latter har kuttet han ut? Han holder jo på som før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, vintage skrev:

Han selger minst like mange billetter som før...det settes til og med opp ekstraforestillinger rundt. Innse det; folk flest bryr seg ikke. 

De vet ikke om det :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk veit det ikke.  Min lillesøster og en venneflokk på 15 jenter hadde alle kjøpt billetter før jeg informerte dem. De vil alle heve kjøpet.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kalunka skrev:

Folk veit det ikke.  Min lillesøster og en venneflokk på 15 jenter hadde alle kjøpt billetter før jeg informerte dem. De vil alle heve kjøpet.

Folk vet. Se i grupper på Facebook. Mange som synes dette inngår i «metoo-hysteriet»

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Tv2 og DW, noen som vet om media skrev om saken FØR han selv gikk ut i media? Det første jeg leste om saken var at det var sendt ut en intern mail om at han hadde valgt å si opp, men usikker på om dette var det første som ble publisert rundt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, vintage skrev:

Folk vet. Se i grupper på Facebook. Mange som synes dette inngår i «metoo-hysteriet»

Hvilke grupper? Send gjerne PM. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, minimymlen said:

Apropos Tv2 og DW, noen som vet om media skrev om saken FØR han selv gikk ut i media? Det første jeg leste om saken var at det var sendt ut en intern mail om at han hadde valgt å si opp, men usikker på om dette var det første som ble publisert rundt det. 

Det var det første, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare er han fjernet fra stallen til Latter/Stand Up Norge, alle bilder og videoer av ham er fjernet fra (begge) facebooksidene. 

Han ble erstattet som konferansier på juleshowet på Latter. 

Julespesialen han skulle ha med andre på Rådhusteateret i Ski ble avlyst "pga sykdom" og alt rundt dette (selve arrangementet, info om arrangementet og flere innlegg med info om avlysning) er fjernet fra Facebook. https://www.oblad.no/radhusteatret-i-ski/folloliv/scenekunst/julestandupen-er-avlyst/

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, minimymlen skrev:

Ikke bare er han fjernet fra stallen til Latter/Stand Up Norge, alle bilder og videoer av ham er fjernet fra (begge) facebooksidene. 

Han ble erstattet som konferansier på juleshowet på Latter. 

Julespesialen han skulle ha med andre på Rådhusteateret i Ski ble avlyst "pga sykdom" og alt rundt dette (selve arrangementet, info om arrangementet og flere innlegg med info om avlysning) er fjernet fra Facebook. https://www.oblad.no/radhusteatret-i-ski/folloliv/scenekunst/julestandupen-er-avlyst/

Takk for at du supplementerer! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lapper skrev:

Han er da ikke fjernet fra latter.. Jeg spurte her inne 2 ganger i går hvorfor folk sier han er fjernet fra Latter når Hans show fortsatt går der for nesten fulle hus.

 

Okei, beklager. Men det blir nok ikke satt opp flere show med han, eller hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Fjolleriet skrev:

Okei, beklager. Men det blir nok ikke satt opp flere show med han, eller hva tror du?

Nei det håper jeg ikke.

Men her burde jo latter fjernet han for godt å ikke nærmest gi han en klapp på ryggen med beskjeden " om du er snill gutt fremover så kan du få kjøre dine show ut januar :kaklehone:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke bare å avlyse planlagte og oppsatte show, kontrakter er skrevet og billetter er solgt. Showet hans er å finne under pågående show/turné, men han er fjernet fra listen over komikere og borte fra Facebooksidene. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lapper skrev:

Han er da ikke fjernet fra latter.. Jeg spurte her inne 2 ganger i går hvorfor folk sier han er fjernet fra Latter når Hans show fortsatt går der for nesten fulle hus.

 

Han er fjernet fra listen deres

Er bare oppsatte show som går som planlagt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest chisandra
34 minutter siden, Lapper skrev:

Nei det håper jeg ikke.

Men her burde jo latter fjernet han for godt å ikke nærmest gi han en klapp på ryggen med beskjeden " om du er snill gutt fremover så kan du få kjøre dine show ut januar :kaklehone:

Det er butikk i dette showet - lik det eller ei. Og synes du det er rettferdig overfor alle som har kjøpt billett til 7(!) show, og som gleder seg til det, å avlyse for å straffe Ørjan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Jenki skrev:

Dårlig oppførsel gir vel sjelden noe mer enn konsekvenser.  For at det skal straffes må det være noe straffbart som blir anmeldt.

Holder ikke det da?  Jeg for min del har ikke sansen for gapestokkmentalitet....  

Å da kan dessverre noen få holde på lenge når det ikke medfører noe konsekvenser

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Jenki skrev:

Jeg for min del har ikke sansen for gapestokkmentalitet....  

Når man har bygd gapestokken selv og i tillegg har valgt å låse seg fast i den, helt på egenhånd, da har man ikke stort å klage over.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...