AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Del Skrevet 21. desember 2017 Hei! Jeg har strøket oppkjøringa til bil og er virkelig ikke motivert til å kjøre opp på nytt, tenker derfor jeg tar moped lappen i stedet. Men er det slik at jeg må ta teoriprøven for moped også? Eller er det nok med at jeg besto teoriprøven for bil? Anonymkode: 42960...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #2 Del Skrevet 21. desember 2017 Nei det er nok. Anonymkode: 7fff1...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 22. desember 2017 #3 Del Skrevet 22. desember 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er nok. Anonymkode: 7fff1...057 Kan du hjemle dette ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 30. desember 2017 #4 Del Skrevet 30. desember 2017 Teorien burde vel være lik? Er jo samme trafikkreglene haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. januar 2018 #5 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) ................... Endret 10. februar 2018 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #6 Del Skrevet 10. februar 2018 Når man består bil får man mopedlappen også. Ta automatlappen hvis manuell er for vanskelig så har du både moped og mulighet til å kjøre bil Anonymkode: ef1cd...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #7 Del Skrevet 10. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man består bil får man mopedlappen også. Ta automatlappen hvis manuell er for vanskelig så har du både moped og mulighet til å kjøre bil Anonymkode: ef1cd...2b1 Men da bare mulighet til å kjøre automat. Skikkelig idiotisk, og dersom man da vil jobbe i hjemmesykepleien for eksempel er det manuelle biler for det meste. Anonymkode: 8d28b...439 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #8 Del Skrevet 10. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da bare mulighet til å kjøre automat. Skikkelig idiotisk, og dersom man da vil jobbe i hjemmesykepleien for eksempel er det manuelle biler for det meste. Anonymkode: 8d28b...439 Hvis alternativet er kun mopedlappen må vel automat+moped være bedre.. Og da etterhvert ta manuell. Regner jo med at ts ikke vil ha bare moped til evig tid, men må transportere seg selv og ikke får til manuell-lappen. Da er det vel bedre med automat+moped enn kun moped? ... Anonymkode: ef1cd...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #9 Del Skrevet 10. februar 2018 https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Moped+(klasse+AM) Anonymkode: c8902...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 10. februar 2018 #10 Del Skrevet 10. februar 2018 På 21.12.2017 den 23.59, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har strøket oppkjøringa til bil og er virkelig ikke motivert til å kjøre opp på nytt, tenker derfor jeg tar moped lappen i stedet. Men er det slik at jeg må ta teoriprøven for moped også? Eller er det nok med at jeg besto teoriprøven for bil? Anonymkode: 42960...b0d Meg bekjent er det slik at har du tatt og bestått teoriprøven for bil,og kjørt opp en gang m/ stryk. så holder den 1/2 år. Etter eit 1/2 år må du opp til ny teoriprøve.. Bestått teoriprøve for bil burde vera Bestått også for moped. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #11 Del Skrevet 10. februar 2018 18 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Meg bekjent er det slik at har du tatt og bestått teoriprøven for bil,og kjørt opp en gang m/ stryk. så holder den 1/2 år. Etter eit 1/2 år må du opp til ny teoriprøve.. Bestått teoriprøve for bil burde vera Bestått også for moped. Teoriprøven er gyldig i 3 år uavhengig av hvor mange stryk man har. Det burde kanskje være sånn at teoriprøve for klasse B holder for klasse AM, men sånn er det ikke. Man må ha egen prøve. Anonymkode: 0a54e...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 11. februar 2018 #12 Del Skrevet 11. februar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da bare mulighet til å kjøre automat. Skikkelig idiotisk, og dersom man da vil jobbe i hjemmesykepleien for eksempel er det manuelle biler for det meste. Anonymkode: 8d28b...439 Du får det jo til å høres ut som en livsvarig greie. Hvis man senere trenger manuell kan man bare kjøre opp på nytt. Eventuelt kan man kjøre opp med henger på manuell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå