Gå til innhold

Hemmelig julevenn - Posten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som er med på dette? Hva har dere sendt og hva har dere fått?

Anonymkode: 72334...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, synes det virker så koselig. Jeg fikk en 16 år gammel gutt som liker frukt, så ble litt rådvill på hva jeg skal sende.

Anonymkode: 72334...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cocogirl skrev:

Hvordan er konseptene på dette? Har veldig lyst men litt i tvil på nye ting :fnise:

Du melder deg på ved å svare på noen spørsmål om hvem du er og hva du liker, og oppgir navn og adresse. Så får du tildelt en person du skal være hemmelig julevenn for og får oppgitt den informasjonen denne personen har lagt inn. En annen person blir hemmelig julevenn for deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fristen for å sende pakker er vel i morgen ja. Men jeg tenker at det er ikke så farlig om det kommer mellom jul og nyttår heller. Går jo an å feks bestille blomster til levering på døren og eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, synes det virker så koselig. Jeg fikk en 16 år gammel gutt som liker frukt, så ble litt rådvill på hva jeg skal sende.

Anonymkode: 72334...be1

Kandisert frukt, dadler eller fruktlær?

Anonymkode: 95c97...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, venus_ skrev:

Du melder deg på ved å svare på noen spørsmål om hvem du er og hva du liker, og oppgir navn og adresse. Så får du tildelt en person du skal være hemmelig julevenn for og får oppgitt den informasjonen denne personen har lagt inn. En annen person blir hemmelig julevenn for deg. 

Via kg? Hadde aldri turt i så fall, er så mange anonyme gærninger her :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Via kg? Hadde aldri turt i så fall, er så mange anonyme gærninger her :hoho:

Via Posten, som det står i overskriften :) 

Anonymkode: 72334...be1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en julevenn forrige uke og synes det var koselig , sendte han mail via posten sine sider der man kan stille spørsmål.. og han svarte. Men på mailen står det ‘noreply’, så hvordan skal jeg få til å skrive til han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg meldte meg på og sendte en julehilsen til min hemmelige julevenn :) hyggelig å glede noen 

Litt skuffet over at jeg ikke fikk noe tilbake, da jeg trodde det var slik det var(at du sendte en hilsen og fikk en tilbake av noen andre). Men det er ikke så farlig for meg 

 

Anonymkode: 65e9a...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg meldte meg på og sendte en julehilsen til min hemmelige julevenn :) hyggelig å glede noen 

Litt skuffet over at jeg ikke fikk noe tilbake, da jeg trodde det var slik det var(at du sendte en hilsen og fikk en tilbake av noen andre). Men det er ikke så farlig for meg 

 

Anonymkode: 65e9a...964

Samme erfaring her dessverre. Litt synd det ikke funka som det skulle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnet i huset fikk julekort og litt til fra sin hemmelig julevenn, og sendte også tilbake til sin:) Vedig koselig :)

Endret av ♥Missy♥
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg på litt sent, så min julevenn fikk et Flaxlodd i romjula. Har ikke fått noe selv, men syntes likevel det er et hyggelig konsept og håper det fortsetter til neste jul!

Anonymkode: 5572a...6ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Hos diskusjon.no har det hatt sånne opplegg med "Secret Santa"  i fleire år nå...

 Men det virker ikke som særlig mange er interesserte i dette her på Kvinneguiden... 

Anonymkode: 91e30...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2018 den 21.41, AnonymBruker skrev:

 Hos diskusjon.no har det hatt sånne opplegg med "Secret Santa"  i fleire år nå...

 Men det virker ikke som særlig mange er interesserte i dette her på Kvinneguiden... 

Anonymkode: 91e30...10d

Var det ikke manglende interesse her pga anonymiteten?

Mer sikkert å gjøre det via posten? 

 

Anonymkode: ecf80...04c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Var det ikke manglende interesse her pga anonymiteten?

 Mer sikkert å gjøre det via posten? 

 

 Anonymkode: ecf80...04c

Uansett hvor / hvem som arrangerer dette, så må vel alle som deltar oppgi navn og adresse? :nisse:

Anonymkode: 91e30...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Uansett hvor / hvem som arrangerer dette, så må vel alle som deltar oppgi navn og adresse? :nisse:

Anonymkode: 91e30...10d

Det er jo selvsagt!:)

Likevel er det stor forskjell på å gi fullt navn og  adresse her, hvor folk skriver mye.

 De fleste her ønsker ikke vil bli avslørt hvem de er bak sitt nick. :)

Anonymkode: ecf80...04c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...