Gå til innhold

Lei av ribbe, og svigers skal absolutt servere dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakk om å være egoistisk. Du har spist deg lei på ribbe og forventer at menyen endres pga deg? Du tenker tydeligvis ikke mye på de andre som sikkert har veldig lyst på ribbe iom at det er det som blir servert. Du må slutte å spise så mye ribbe før jul da vet du.

Anonymkode: 6c013...77e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakk om å være egoistisk. Du har spist deg lei på ribbe og forventer at menyen endres pga deg? Du tenker tydeligvis ikke mye på de andre som sikkert har veldig lyst på ribbe iom at det er det som blir servert. Du må slutte å spise så mye ribbe før jul da vet du.

Anonymkode: 6c013...77e

Endres?

Nei, ta med et tileggsrett.

På julaften har min bor ribbe og stek, det er fordi faren til kona hans ikke liker ribbe.

Anonymkode: 4820c...216

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Endres?

Nei, ta med et tileggsrett.

På julaften har min bor ribbe og stek, det er fordi faren til kona hans ikke liker ribbe.

Anonymkode: 4820c...216

Liker ??? Kresen heter det, en tidligere kollega fikk pizza grandiosa istenfor pinnekjøttet de andre skulle ha

Anonymkode: 33642...280

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Liker ??? Kresen heter det, en tidligere kollega fikk pizza grandiosa istenfor pinnekjøttet de andre skulle ha

Anonymkode: 33642...280

Hvis man blir førnærmet at noen tar med seg mat man liker som kan deles, har man fritidsproblemmer, og faktisk ikke en god vert.

En god vert vil at alle skal kose seg.

Anonymkode: 4820c...216

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker ??? Kresen heter det, en tidligere kollega fikk pizza grandiosa istenfor pinnekjøttet de andre skulle ha

Anonymkode: 33642...280

Hadde gjerne tatt en grandis jeg 😉. Spiser ikke ribbe, men har medisterkaker og julepølse da. 

Anonymkode: 18815...07e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lei av ribbe, og svigers skal absolutt servere dette?

Hva gjør jeg nå. JA, jeg har vært idiotisk og spist meg lei på ribbe gjennom de siste 2 ukene, og NÅ får vi vite at svigers skal servere ribbe på julaften. Hva gjør jeg nå? Jeg spyr bare ved tanken.

Anonymkode: 1707e...84e

Det er tøft å være lei både pølser og ribbe. Jeg tenner et lys.

Anonymkode: 1ac71...6ca

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Endres?

Nei, ta med et tileggsrett.

På julaften har min bor ribbe og stek, det er fordi faren til kona hans ikke liker ribbe.

Anonymkode: 4820c...216

Det er forskjell på det at man inviterer gjester som ikke liker en rett, og på det å invitere noen som bare ikke har lyst på det som serveres. 
Jeg kan godt tilpasse menyen etter allergier og etter hva folk liker, men om dem har spist seg lei, eller bare ikke har lyst på det som står opprinnelig på menyen, så er det litt lengre enn hva jeg vil strekke med. 

Anonymkode: 17e0b...55b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er forskjell på det at man inviterer gjester som ikke liker en rett, og på det å invitere noen som bare ikke har lyst på det som serveres. 
Jeg kan godt tilpasse menyen etter allergier og etter hva folk liker, men om dem har spist seg lei, eller bare ikke har lyst på det som står opprinnelig på menyen, så er det litt lengre enn hva jeg vil strekke med. 

Anonymkode: 17e0b...55b

Er det inkludert veganere?

Anonymkode: 4820c...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke ribbe. Ei heller medisterkaker. Men er jeg så heldig å bli invitert ett sted juleaften og det serveres, spiser jeg, takker og holder kjeft.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lei av ribbe, og svigers skal absolutt servere dette?

Hva gjør jeg nå. JA, jeg har vært idiotisk og spist meg lei på ribbe gjennom de siste 2 ukene, og NÅ får vi vite at svigers skal servere ribbe på julaften. Hva gjør jeg nå? Jeg spyr bare ved tanken.

Anonymkode: 1707e...84e

Min første tanke er at du er et menneske som kjeder seg litt på en lørdag, men etter å ha vært på kvinneguiden noen år så begynner jeg å komme til erkjennelsen at, ja - dere finnes. Dere som selv mener at dere er verdens aller ypperste navle, og at hele verden burde og skulle snurre rundt dere. :P

Mine tanker går til svigers, det er de som baler og sliter med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det inkludert veganere?

Anonymkode: 4820c...216

Denne var ikke til meg, men svarer likevel. Jeg hadde en veganer som gjest til jul i fjor og h*n hadde med sin egen mat.

Anonymkode: 6c013...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kommer ikke til noen å setter krav om middag fordi man selv har spist seg lei på noe. Da får du ta med egen mat å varme det opp sjøl. Men jeg må nesten si at hvis jeg som vert hadde opplevd dette fordi en gjest (som liker ribbe) plutselig ikke hadde funnet middagen god nok så ville jeg begynt å lure. Du sender ikke akkurat koselig melding til verten.

Anonymkode: 1b097...752

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spis svigers isteden, det pleier jeg å gjøre om jeg ikke får servert det jeg vil ha. Nei, seriøst, du er da et voksent menneske antar jeg? Da spiser du det du får servert, og du gjør det med et smil om munnen. 

Endret av HalldirV2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne var ikke til meg, men svarer likevel. Jeg hadde en veganer som gjest til jul i fjor og h*n hadde med sin egen mat.

Anonymkode: 6c013...77e

Så frekt 

Anonymkode: 1ac71...6ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Spis svigers isteden, det pleier jeg å gjøre om jeg ikke får servert det jeg vil ha. 

:fnise:

Anonymkode: 1ac71...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Så frekt 

Anonymkode: 1ac71...6ca

Grunnen til at jeg spurte, er fordi jeg og kjæresten er veganere.

I familien våres, blir det servert vegansk mat i den ene delen, mens den andre delen må vi ta med medbrakt mat.

Anonymkode: 4820c...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg spurte, er fordi jeg og kjæresten er veganere.

I familien våres, blir det servert vegansk mat i den ene delen, mens den andre delen må vi ta med medbrakt mat.

Anonymkode: 4820c...216

Frekt å ta med egen mat med mindre man er allergisk.

Anonymkode: 1ac71...6ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke frekt å spørre om de kan servere det da?

Jeg kan jo tilby meg å kjøpe og lage. Det var en god ide.

Anonymkode: 1707e...84e

Nei, det var en veldig dårlig ide. Du spiser det vertskapet serverer, så klart. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...