AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Har to familiemedlem med ektfelle, som har bursdagselskap (ungene på loftet,, voksene sitter alene i stua og spiser) disse selskapene ligger også veldig tett opphverandre, ca 3 selskap på 3.5 mnder. De er flinke til å kake og brus kaffe ol. Vi er der i middagstid, så det blir servert middag. MEN i disse tette selskapene blir det hver gang servert pølser og lomper, jeg er så lei, det er det flere gjester som er også. (snakket med de) dette har blitt gjort nå i en 10 års tid, jeg har selsvsagt ikke tenkt å be om de kan servere noe annet, Innafor å ta med egen mat? Anonymkode: 8fc30...1c0 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Har to familiemedlem med ektfelle, som har bursdagselskap (ungene på loftet,, voksene sitter alene i stua og spiser) disse selskapene ligger også veldig tett opphverandre, ca 3 selskap på 3.5 mnder. De er flinke til å kake og brus kaffe ol. Vi er der i middagstid, så det blir servert middag. MEN i disse tette selskapene blir det hver gang servert pølser og lomper, jeg er så lei, det er det flere gjester som er også. (snakket med de) dette har blitt gjort nå i en 10 års tid, jeg har selsvsagt ikke tenkt å be om de kan servere noe annet, Innafor å ta med egen mat? Anonymkode: 8fc30...1c0 Skal stå et familiemedlem, dette gjelder samme person(famile) Anonymkode: 8fc30...1c0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Har to familiemedlem med ektfelle, som har bursdagselskap (ungene på loftet,, voksene sitter alene i stua og spiser) disse selskapene ligger også veldig tett opphverandre, ca 3 selskap på 3.5 mnder. De er flinke til å kake og brus kaffe ol. Vi er der i middagstid, så det blir servert middag. MEN i disse tette selskapene blir det hver gang servert pølser og lomper, jeg er så lei, det er det flere gjester som er også. (snakket med de) dette har blitt gjort nå i en 10 års tid, jeg har selsvsagt ikke tenkt å be om de kan servere noe annet, Innafor å ta med egen mat? Anonymkode: 8fc30...1c0 Regner med at pølser og lomper blir lagt siden er det er enkelt og greit, men det er liksom ikke noe gourme mat, og vi er ganske lei.. Anonymkode: 8fc30...1c0 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker said: Regner med at pølser og lomper blir lagt siden er det er enkelt og greit, men det er liksom ikke noe gourme mat, og vi er ganske lei.. Anonymkode: 8fc30...1c0 og billig. Sorry mye skrivefeil og tilleggsinfo. Anonymkode: 8fc30...1c0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #5 Skrevet 16. desember 2017 Har et familiemedlem med ektfelle, som har bursdagselskap (ungene på loftet,, voksene sitter alene i stua og spiser) disse selskapene ligger også veldig tett opphverandre, ca 3 selskap på 3.5 mnder. De er flinke til å kake og brus kaffe ol. Vi er der i middagstid, så det blir servert middag. MEN i disse tette selskapene blir det hver gang servert pølser og lomper, jeg er så lei, det er det flere gjester som er også. (snakket med de) dette har blitt gjort nå i en 10 års tid, jeg har selsvsagt ikke tenkt å be om de kan servere noe annet,eller ta det opp. regner med pølser og brød bli laget fordi det er enkelt, greit og billig, men det er liksom ikke noe gourme middag, og vi er ganske lei. Innafor å ta med egen mat? Anonymkode: e5210...72e 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #6 Skrevet 16. desember 2017 Ja, hvorfor ikke? Hva med å foreslå tapas sånn at alle tar med seg noe? Anonymkode: 93e0a...016 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 Populært innlegg #7 Skrevet 16. desember 2017 Kan du ikke spise godt før du går, så slipper du å spise pølsene? Det må da være en bedre løsning enn å fornærme verten? Anonymkode: 8fd67...231 59
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #8 Skrevet 16. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har et familiemedlem med ektfelle, som har bursdagselskap (ungene på loftet,, voksene sitter alene i stua og spiser) disse selskapene ligger også veldig tett opphverandre, ca 3 selskap på 3.5 mnder. De er flinke til å kake og brus kaffe ol. Vi er der i middagstid, så det blir servert middag. MEN i disse tette selskapene blir det hver gang servert pølser og lomper, jeg er så lei, det er det flere gjester som er også. (snakket med de) dette har blitt gjort nå i en 10 års tid, jeg har selsvsagt ikke tenkt å be om de kan servere noe annet,eller ta det opp. regner med pølser og brød bli laget fordi det er enkelt, greit og billig, men det er liksom ikke noe gourme middag, og vi er ganske lei. Innafor å ta med egen mat? Anonymkode: e5210...72e #servere Anonymkode: e5210...72e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #9 Skrevet 16. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Kan du ikke spise godt før du går, så slipper du å spise pølsene? Det må da være en bedre løsning enn å fornærme verten? Anonymkode: 8fd67...231 Vi skal jo være der en god stund, over flere timer. Anonymkode: e5210...72e
Violetta Skrevet 16. desember 2017 #10 Skrevet 16. desember 2017 Spis heller på forhånd og forsyn deg lite eller ingenting av pølsene. 21
Ulven Skrevet 16. desember 2017 #11 Skrevet 16. desember 2017 Nei det er ikke innafor. Enkelt og greit. 38
Elaine Marley Skrevet 16. desember 2017 #12 Skrevet 16. desember 2017 Er det noe andre også skal kunne forsyne seg av? Isåfall ser jeg ikke problemet, men det blir noe annet om det kun er til deg selv.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #13 Skrevet 16. desember 2017 Just now, Ulven said: Nei det er ikke innafor. Enkelt og greit. Er jo ett ganske nært familiemedlem, så jeg ser ikke problemmet med det? Men at man spør på forveien. Anonymkode: e5210...72e 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #14 Skrevet 16. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi skal jo være der en god stund, over flere timer. Anonymkode: e5210...72e Spiser du store måltid så ofte? Ta gjerne med egen mat, men det er sosialt helt uakseptabelt med mindre det er avtalt eller pga allergi. Anonymkode: 2488e...aba 17
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #15 Skrevet 16. desember 2017 1 minutt siden, Violetta said: Spis heller på forhånd og forsyn deg lite eller ingenting av pølsene. Vi skal være der over flere timer og med litt reisevei ditt. Anonymkode: 8fc30...1c0
Leo Skrevet 16. desember 2017 #16 Skrevet 16. desember 2017 Du høres bare sutrete og utakknemlig ut og det er ikke ofte nok til at det er greit å ta med egen mat. Da får du/dere heller bare takke nei hvis denne pølseserveringen er så plagsom. 24
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #17 Skrevet 16. desember 2017 1 minutt siden, Elaine Marley said: Er det noe andre også skal kunne forsyne seg av? Isåfall ser jeg ikke problemet, men det blir noe annet om det kun er til deg selv. Ja,vi skal lage slik at andre kan forsyne seg av, og vi kommer til å spørre om det er ok. Det ser merkelig ut om vi hadde laget kun til oss selv Anonymkode: 8fc30...1c0 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #18 Skrevet 16. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi skal jo være der en god stund, over flere timer. Anonymkode: e5210...72e Hvor mange ganger i året feirer de med pølser? forstår jo at ikke alle voksne liker pølser. Det gjør ikke jeg heller, men eter en pølse på besøk om jeg MÅ. Det er høflig. Hvor lenge? 5 timer liksom? Kansje dere kan dra etter 3 timer? Man greier seg vel greit så lenge man spiser hver 3dje time. Anonymkode: 131f3...654 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #19 Skrevet 16. desember 2017 Er 3 selskap på 3.5 mnder veldig tett? Anonymkode: 8e32e...7c1 31
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #20 Skrevet 16. desember 2017 Just now, Leo said: Du høres bare sutrete og utakknemlig ut og det er ikke ofte nok til at det er greit å ta med egen mat. Da får du/dere heller bare takke nei hvis denne pølseserveringen er så plagsom. Der kom den ja, jeg er veldig taknemllig for å blitt invitert men med 3 selskaper på 3 mnd på rad med pølser i 10-12 år er jeg lei. Og hvis lager mat til meg og andre ser jeg ikke problemet. De er kjempe flinke med kaker, snacks, brus og kaffe/te. Anonymkode: 8fc30...1c0 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå