Gå til innhold

Jobb i sexindustri, eller få redusert arbeidsledighetstrygd


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke så lenge siden vi hadde samme problemstilling her til lands. Eller noenlunde lik iallfall.

Det ble søkt etter strippere gjennom aetat, og de som fikk dagpenger, men nektet å ta de jobbene, de mistet dagpengene sine. Aetat rettet opp i det etterhvert. Men stakkars folk da... Tenk å få beskjed om at de må strippe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I Nederland finnes det også utlyst stripper/eskorte-jobber. Så kan folk velge selv hva de vil si ja eller nei til i frihetens land og mekka.

Et land etter min smak! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lenge siden vi hadde samme problemstilling her til lands. Eller noenlunde lik iallfall.

Det ble søkt etter strippere gjennom aetat, og de som fikk dagpenger, men nektet å ta de jobbene, de mistet dagpengene sine. Aetat rettet opp i det etterhvert. Men stakkars folk da... Tenk å få beskjed om at de må strippe...

Ja, for stripping kan jo hvem som helst gjøre.... Men hvem som helst kunne garantert ha møtt til intervju og fått beskjed om at han/hun nok dessverre ikke fikk jobben- verre er det sannsynligvis ikke :ler:

Ingen som ansetter middelaldrende damer med hengebuk i strippebula si vel? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
:ler:

Ingen som ansetter middelaldrende damer med hengebuk i strippebula si vel? :ler:

Jovisst. Har du ikke hørt om seniorpolitikk?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes Valhalla burde strippe og ha seg med middelaldrende kvinner fremfor å motta trygd hvis skattebetalere er sponsere av offentlig kommunistsystem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mister mer og mer respekt for det der Aetat-opplegget (ikke at jeg hadde så mye til overs for de fra før, men) - lurer på hva slags folk som egentlig jobber der... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...