Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Dette er tråden for alle som føler for å fortelle hele verden at de ikke er helt friske, eller ikke helt som de kunne
ha tenkt seg å være akkurat nå. Brukne ben, såre slimhinner, hodepine, inngrodde negler....ingenting er for stort
eller smått, så lenge man føler for å beklage seg litt. Personlig er jeg nokså frisk selv om jeg beveger meg rundt
folk som hoster og nyser ganske ofte. Jeg vil gi mitt bidrag og kan si at jeg har kronisk tørre hender i kaldt ute/
varmt inne-temperaturer. Typisk nå på vinteren og tyypisk at jeg stadig glemmer å smøre meg, selv om jeg har
tenkt å gjøre det hele tiden. Jeg lider av "jeg skal bare noe annet først"-syndromet, men  skal jeg finne håndkrem.

Værsågod; syt & klag-mikrofonen er bare din. 
       11408.png Fyr løs. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lei av hodepine! 

Nå føler jeg at det har vært sykdom her i huset i månedsvis, er så drittlei!

Det er som om det kommer en ny sykdomsbølge så fort en annen er dratt. 

Huset bløøøør etter oppmerksomhet og klesvasken er blitt et fjell!!

Og jeg leeeengter etter litt fri.

Mini er som et ti kilo tungt klistremerke som jeg drasser på døgnet rundt, og han kviner som en grisunge når jeg setter ham fra meg. Har faktisk til og med hatt ham på fanget når jeg har vært på do!! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Tar du omega 3, Hoppetaujenta? Jeg og minstemann plages med tørre hender om vinteren, men problemet blir nesten borte hvis vi tar ekstra omega 3 eller tran. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tar det nesten hele året. Det hjelper for mye, men tydeligvis ikke mine tørre poter.
P.s. har smurt meg med krem nå. Det hjalp inntil videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal holde meg for å skrive hver dag men de siste dagene har jeg fått nok av å fly på do. Diare på dag 14 :icon_frown:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skriv hver dag hvis du føler for det. Godt å få ting ut på alle måter...jeg har forståelse for det. :sukk: Stakkars deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Nesa mi er tett og halsen er sår, og jeg er trøtt å lei. Hvorfor må det være sånn hver eneste vinter...Det er så kjedelig at. Og når jeg kjenner etter har jeg litt vondt i hode også.:sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare oppklarer i tilfelle noen lurer på hvorfor jeg "liker" de ikke helt friske innleggene deres. 
Det er kun og bare en medfølelde laik fra meg, så vet dere det.   :perebrus:  :sjokolade: :kaffekopp:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho! For en flott tråd! Skulle kose meg på strikkecafe ikveld, men istedet kom min trofaste dundremigrene og besøkte meg. Men ting kunne vært verre, det er masse snø ute, huset er ferdig julepyntet, to snille puser holder meg med selskap oppå dyna og jeg har inntatt en meget forfriskende pillemix! God bedring til alle andre der ute!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvalm :icon_frown: veldig kvalm. Ligger horisontalt for at middagen ikke skal komme i retur. Og jeg er drit lei av å være kvalm :icon_frown:

 

Det var dagens oppgulp fra meg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra og takk skal du ha, Duff. At tråden treffer et litt innestengt behov er min beste julepresang til dere i år.
Det er jo ofte sånn at de fleste ikke syns en kan beklage seg for mye til omgivelsene når vi er litt uvel,
men her kan man det så mye man vil. Et fristed for klaging og lett selvmedlidenhet også om en vil kalle det det.
Helt i orden er det. Less det over i denne tråden her.    :jepp:  

*sette en bøtte bort til den gule sofan og håper det går som det skal: ut med seg kvalmedemoner!* :trampe:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid på denne tiden gruer jeg meg. Og det gjør vondt.

Men..sånt hører kanskje ikke inn her?!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! Føler for å syte litt. Jeg har ekstremt tørre lepper i dag og min trofaste purelan hjelper ikke. Magen er vrang og hodepinen dirrer i hjernebarken. Straks ferdig på jobb og har masse husarbeid å forholde meg til når jeg kommer hjem. Og den kvisen jeg har inni øret kan bare ta å dø. Så det så. Phew!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Som alltid på denne tiden gruer jeg meg. Og det gjør vondt.

Men..sånt hører kanskje ikke inn her?!

Jo absolutt. Tror det er flere enn vi tror som har vanskelige følelser rundt jul. Viktig for andre også å se de ikke er alene. :klem:Bamsebonusklem 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Jo absolutt. Tror det er flere enn vi tror som har vanskelige følelser rundt jul. Viktig for andre også å se de ikke er alene. :klem:Bamsebonusklem 

God, du. Takk.  :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for syteklagetråd :hoppe: Jeg tror man har godt av å få det ut et sted. I dag har jeg vondt i viljen. Nærmere bestemt eksamensleseviljen. Og så har jeg litt vondt i ryggen, men det hadde vel sikkert gått over om jeg beveget litt mer på meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...