Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Sille4 skrev:

Det er så kjedelig med så lange sykluser :( håper (egentlig ikke) at mensen kommer snart, eller at du får positivt test :) 

Jaaa. Denne kroppen vet ikke hva den driver med! Skjønner ikke helt hvordan jeg skulle få positiv test, da må i så fall EL ha vært over en uke etter at jeg testet positivt. Det går jo bare ikke.. mannen reiste bort rett etterpå så ble ikke noe kos før han var tilbake.

Nei nåå. Jeg skjønner ingenting. Neste syklus skal det legges inn aksjer annen hver dag! Hele syklusen. Så langt det lar seg gjøre :fnise: han reiser en del så det kan jeg ikke styre selv om jeg vil gi reiseforbud :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt ingen mens.. Jeg begynner å bli urolig. Vanligvis ville jeg jo kanskje ikke tenkt noe over det, har jo hatt noen sykluser før som har vært lengre enn 42 dager. Men har litt vondt. Disse stikkingene gir seg ikke, og føler et ubehag. 

Det er jo mulig at egget ikke slapp før 2-3 dager etter positiv EL-test. Og hvis det brukte over en uke på å feste seg så kan det jo være det er grunnen til at jeg ikke har fått mensen, men ikke har testet positivt.. Men nå har jeg ikke flere tester igjen og tror jo egentlig ikke at jeg er gravid..

Eller så har jeg ikke hatt EL overhodet, og kroppen må finne ut selv når den skal få mensen hvis det er rot med hormonene. Jeg tror noe er galt, føler på meg at syklusene mine er altfor rotete og det er en grunn for det. Etter nyttår kommer jeg til å gå til legen igjen og håpe at han tar meg på alvor. Føler mange leger har altfor lite kunnskap om dette, kanskje jeg skulle gått til en privat gynekolog. Lange sykluser er en indikator på manglende EL, men mange klarer jo å bli gravide likevel, hvis de har EL. Så er bare lei meg og forvirret. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle som titter innom!:tree:

Jeg har latt alle tankene ligge for jula, og bestemt meg for å prøve å slappe litt mer av i prøvingen. Merker det blir veldig altoppslukende, og har virkelig koset meg nå som jeg har hatt andre ting å tenke på :)

Håper der klaffer for alle som ønsker seg en liten en i 2018 :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager etter IKM

Fortsatt ingen mens. Noe murringer, hver gang jeg går på do forventer jeg at den har kommet. Så forsvinner alt av tegn, og jeg føler meg helt "vanlig". Pleier vanligvis å få større pupper i dagene før mensen, men nå.. Ingenting. 

Dette er syklusdag 50. Noe lenger enn det pleier jeg aldri å ha. Må vel sikkert ta en test, men "vet" jo at jeg ikke er gravid og da blir jeg bare skuffa.. Men med tanke på alkohol og "no-no"-mat så er det vel best å teste bare for å være sikker. Grunnen til at jeg ikke har testet er fordi jeg ikke har hatt noen tester liggende, og det har vært jul.

Tro om jeg må teste på morgenurin? Hvis det skulle være en graviditet så MÅ EL ha vært senere enn jeg trodde, for ellers skulle jeg fått positive tester da jeg testet for over en uke siden..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Tyah skrev:

Du MÅ ikke teste på morgenurin. Jeg ville testet. Lykke til :hjerte:

 

49 minutter siden, plastfolien skrev:

Så lenge det er etter IKM kan du teste når som helst. Masse lykke til💗

 

16 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Test test test😊

Skal teste når jeg kommer hjem. Herregud kjenner jeg er nervøs...

Takk, dere ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg sykt teit som skriver her inne med en gang, men dagboka er jo til for å skrive sine tanker så. Godt å få det ut.

Tok en test, negativ. Så da er dette en av drittsyklusene. Ønsker TR velkommen så jeg kan se fremover mot neste syklus. Litt skuffa, selvfølgelig, men. Ja. Prøver å se fremover!

Mannen er on board og engasjerer seg plutselig, det er så koselig. Med mine sykluser er det tryggeste å ha sex annen hver dag gjennom hele greia så ser frem mot masse kos :nigo: og så blir det bobler, god mat og gode venner på nyttårsaften, det gleder jeg meg til ❤

 

Spire, spire

Jeg tror du vil lære meg tålmodighet 

Jeg vet du vil gi meg glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke føl deg teit! Dagboken er til for å få ut tanker 💗 Kjedelig med lange sykluser, og kjedelig med negativ test 😥 Jeg holder på å bli gal av EL-tester og har bare vært prøver i et par uker. Så tror jeg skal se vekk fra testene en stund og ha sex annen hver dag her også! Så kjekt å se frem til nyttårsaften med gode venner. Kos deg masse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.12.2017 den 17.31, Aryamili skrev:

Føler meg sykt teit som skriver her inne med en gang, men dagboka er jo til for å skrive sine tanker så. Godt å få det ut.

Tok en test, negativ. Så da er dette en av drittsyklusene. Ønsker TR velkommen så jeg kan se fremover mot neste syklus. Litt skuffa, selvfølgelig, men. Ja. Prøver å se fremover!

Mannen er on board og engasjerer seg plutselig, det er så koselig. Med mine sykluser er det tryggeste å ha sex annen hver dag gjennom hele greia så ser frem mot masse kos :nigo: og så blir det bobler, god mat og gode venner på nyttårsaften, det gleder jeg meg til ❤

 

Spire, spire

Jeg tror du vil lære meg tålmodighet 

Jeg vet du vil gi meg glede

Flott skrevet. Synd det ikke gikk denne gangen. Håper du får din spire snart. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Gakkepus skrev:

Flott skrevet. Synd det ikke gikk denne gangen. Håper du får din spire snart. 

 

Takk ❤ Kjenner allerede nå at tålmodighet, det kreves virkelig. 

--

Er lei meg i dag. Ingen tegn til at mensen kommer.. "Syklusen" er evig lang, andre har hatt to sjanser mens jeg sitter og venter på mensen. Syklusdag 53. Selvfølgelig må det være sånn nå som vi endelig prøver.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Aryamili skrev:

Takk ❤ Kjenner allerede nå at tålmodighet, det kreves virkelig. 

--

Er lei meg i dag. Ingen tegn til at mensen kommer.. "Syklusen" er evig lang, andre har hatt to sjanser mens jeg sitter og venter på mensen. Syklusdag 53. Selvfølgelig må det være sånn nå som vi endelig prøver.. 

Det er forståelig. Må være frustrerende med så lange sykluser... Tålmodigheten blir virkelig satt på prøve nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nyttår, kjære prøvere og andre som måtte titte innom!

Spotting i dag, syklusdag 55. 

Mensen. Ustabil syklus: Til dere har jeg to ting å si: Fuck. You. 

2018, vær mitt år. Og alle andre prøvere. Jeg unner det dere alle ❤

 

Spire, spire

Du er så ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! Jeg håper 2018 blir året hvor du får kortere og mer stabile sykluser :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...