Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

Oh termin😍fikk lyst til å si gratulerer med dagen🤭håper ting skjer snart nå da🤗 

 

Jeg har aldri noe å spørre legen om... så lenge han har målt det han skal måle og sjekket det han skal er det som om jeg ikke kan komme meg fort nok ut derfra😋så da er jeg en sånn dårlig gravid jeg også😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, TeamWP skrev:

Oh termin😍fikk lyst til å si gratulerer med dagen🤭håper ting skjer snart nå da🤗 

 

Jeg har aldri noe å spørre legen om... så lenge han har målt det han skal måle og sjekket det han skal er det som om jeg ikke kan komme meg fort nok ut derfra😋så da er jeg en sånn dårlig gravid jeg også😁

Hehe, ja, er jo en liten milepæl egentlig :hoppendeglad:

Godt vi er flere "dårlige gravide", da :fnise:Skylder på internett, jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2018 den 16.08, Aryamili skrev:

40+3 - Termin

Siste kontroll hos jordmor i dag. Alt som vanlig, henvist til overtidskontroll/trivselskontroll om 9 dager. Håper vi slipper å benytte oss av den :tommelsmil:

Er det forresten bare jeg som aldri har noe å spørre jordmor om, og som bare er det for veiing, måling og fosterlyd? Har liksom ikke noe spesielt å ta opp, og vi bruker maks 20 min 😅 Føler meg litt som en "dårlig gravid" som ikke har masse tanker og følelser å lufte. Har jo tankene og følelsene, men ikke behov for å snakke med jordmor om de.

Begynner faktisk å glede meg til fødsel, håper det blir en fin opplevelse. Har ikke planlagt noe særlig, ting blir vel uansett ikke som man tror, men håper å kunne benytte meg av badekar. Elsker å bade og varmt vann har alltid lindret godt for meg. Tror alt i fødebagen er klar, nå mangler bare lille.

Er så spent på hvor stor han er, hvordan han ser ut, om han ligner på noen av oss eller bare ser litt skrukkete ut, hvordan det blir å holde ham, alle følelsene.. Og ammingen, ikke minst.

Og så gleder jeg meg sånn til å se ham sammen med pappaen sin, begynner å gråte bare av å tenke på det :hjerte: 

Mine to, sammen

 

Du skriver så fint, @Aryamili :ninuskapus: Det er en stund siden jeg har lagt igjen en kommentar her, men jeg har fulgt med hele veien. Nå som du nærmer deg så vil jeg bare ønske deg masse lykke til :hjerte: Snart er han her! :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2018 den 21.38, sullå skrev:

:popcorn:

:fnise: Lite nytt å melde, men snart MÅ det jo skje noe :jepp:

18 timer siden, Tyah skrev:

Du skriver så fint, @Aryamili :ninuskapus: Det er en stund siden jeg har lagt igjen en kommentar her, men jeg har fulgt med hele veien. Nå som du nærmer deg så vil jeg bare ønske deg masse lykke til :hjerte: Snart er han her! :ninuskapus:

Takk snille deg :smilyblomst: Kjekt at du følger med, er ikke alltid så flink til å legge igjen kommentarer selv, men følger ivrig med! Håper du føler deg bedre :hjerte: Snart er han faktisk her, utrolig rart og fint!

 

16 timer siden, Azumarill skrev:

Følger med i innspurten! Lykke til med den forestående begivenheten (hvis det ikke allerede har skjedd) :hjerter:

Hyggelig at du følger med :smilyblomst:Magefølelsen sier snaaart! Så jeg håpet den stemmer, men uansett ikke veldig lenge til :rodmer:

-- 40 + 6 --

Sov utrolig dårlig i natt, men våknet ut på formiddagen med masse energi.:hjerte: Hadde besøk av min høygravide venninne, vi venter utålmodig begge to.. Veldig kjekt å se henne, kjeder meg en del om dagen.

Var på en liten tur her om dagen, og i går besøkte jeg hesten min som jeg savner veldig :hjerte: Så får dagene til å gå, men savner sånn å være ute mer!

Magehuset som tydeligvis er så trygt og godt, 40+4:

20181129_223421.jpg

Endret av Aryamili
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse energi etter termindato ?? Hmmmm🤔😉 kan ikke være lenge igjen nå da,lille mini må snart være ferdig ruget😀👏🏻

Så nydelig bilde!!!😍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint bilde!

Jeg sov godt natt til dagen fødselen startet(motsatt av deg nå da), og hadde mer energi enn vanlig! Spennende her inne nå! Blir det et november- eller desember-barn, tro?

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2018 den 10.37, TeamWP skrev:

Masse energi etter termindato ?? Hmmmm🤔😉 kan ikke være lenge igjen nå da,lille mini må snart være ferdig ruget😀👏🏻

Så nydelig bilde!!!😍👍

Snart har han ikke noe valg! 

Og takk, har tatt litt for lite bilder.. Har mange dårlige tatt i speilet, da. Men koselig med noen litt finere også 😊

På 30.11.2018 den 13.19, sullå skrev:

Så fint bilde!

Jeg sov godt natt til dagen fødselen startet(motsatt av deg nå da), og hadde mer energi enn vanlig! Spennende her inne nå! Blir det et november- eller desember-barn, tro?

Takk :hjerte: Blir nok desemberbarn gitt, koselig det, men hvorfor vil han ikke ut..

-- 41 + 2 --

Hadde ikke trodd at det å gå over tiden skulle ta sånn på psykisk. Føler jeg har gitt opp og mista troa.. Stoler ikke på kroppen, den vet jo tydeligvis ikke hvordan den skal starte fødselen. Har så lite lyst til å bli igangsatt og føler meg mislykket.

Ikke klarte kroppen å unnfange ham uten innblanding og nå ser det ut som den ikke skal klare å få ham ut heller.

Ser for meg igangsettelse og lang fødsel som ender med keisersnitt og blir redd og usikker på hvordan dette skal gå.

Føler meg veldig alene om disse tankene og får også dårlig samvittighet for jeg vet jo at snart er han her, og vi er heldige. Hva er noen dager fra eller til da? 

Jeg vet alt dette, men gråter likevel av frustrasjon og fordi jeg føler meg usikker og begynner å tenke på alt som kan gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg gått slik og vært redd, hadde jeg tatt en telefon til jordmor eller noe altså! 

Men du, det er ikke noe feil med kroppen din bare fordi du går over tiden! Det er jo svært mange som gjør det, spesielt som førstegangs, og jeg tror ikke du hadde tenkt at de var mislykket? Men jeg forstår så godt at du mister motet og er lei. Jeg husker jeg var så dritlei allerede i uke 38 at jeg ville spy. 

Håper du klarer å slappe av litt i alle fall og samle energi til den store dagen. Jeg er sikker på det går helt fint! :) Masse lykke til. Stor klem til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå kjære @Aryamili ❤ må si meg enig med @tweet her altså... i det å ta en telefon til JM..få en samtale med noen der du skal føde som kan hjelpe til å trygge deg. Det er ikke noe galt med kroppen din,og det er ikke farlig å bli igangsatt,det er så vanlig å gå over termin.

Du skal ikke være så redd at du gråter og være alene med de tankene , klem❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ladies :hjerte: dere er gullegode!

@tweet du har helt rett, tenker jo ikke det om andre som går over tiden.. Det er jo ingenting jeg kan gjøre for å "lykkes", så det blir litt tåpelig å tenke sånn. Og så på målstreken, da:sjenert: Tusen takk for gode ord og klem, det varmer :hjerte:

@TeamWP Jeg fikk snakket litt med samboer og alt har jo gått bra, så jeg vet ikke hvorfor jeg er nervøs. Er noe med å være så nærme målet at det nesten er for godt til å være sant.. Men ringer jm i morgen hvis jeg ikke føler meg tryggere, går bedre nå:hjerte: 

@Gakkepus Litt godt å høre at andre har følt det på samme måten, selv om jeg ikke ønsker at noen skal føle sånn. :hjerte:

--

Føler meg bedre nå, sov noen timer til på sofaen og samboer disket opp med frokost og sa han er stolt av kroppen min som trossalt har grodd en baby inni magen💙 Og han har jo rett, den har jo gjort det og med glans så langt.

Onsdag er det uansett overtidskontroll og da får vi sett om alt ser bra ut, tror jeg føler det er på tide å se om alt står bra til der inne, selv om ingenting tyder på noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser nydelig ut!

Godt å høre at du føler deg bedre nå, men jeg ville bare si at jeg kjente meg veldig igjen. Det er vonde tanker! Ta de opp på onsdag om de kommer tilbake da :hjerte: Det er nok ganske vanlige følelser å kjenne på tror jeg, og ikke noe rart eller unormalt. Men det er viktig å stole på at kroppen din klarer dette! Nesten ingen føder på termin, og igangsettelse kan også være ukomplisert og fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, lille_frosk skrev:

Du ser nydelig ut!

Godt å høre at du føler deg bedre nå, men jeg ville bare si at jeg kjente meg veldig igjen. Det er vonde tanker! Ta de opp på onsdag om de kommer tilbake da :hjerte: Det er nok ganske vanlige følelser å kjenne på tror jeg, og ikke noe rart eller unormalt. Men det er viktig å stole på at kroppen din klarer dette! Nesten ingen føder på termin, og igangsettelse kan også være ukomplisert og fint!

Tusen takk snille deg, jeg kommer nok til å ta det opp på onsdag :hjerte: Det er litt godt å høre at det er normale tanker, for midt oppi det hele prøver jeg å være takknemlig for å ha gått til termin, for at svangerskapet egentlig har vært enkelt og for at jeg i det hele tatt ble gravid så fort.

Jeg prøver å bygge opp tilliten til kroppen igjen, hittil har jeg hatt et veldig avslappet forhold til fødsel og tenkt at kroppen skal få gjøre det den kan. Så har det bare snudd litt nå.. Lurer på om ikke jeg er litt hormonell for tårene kommer så lett nå. 

Og så jeg som ikke pleier å krisemaksimere.. :sjenert: Nei, jeg får jobbe litt med å snu tankegangen. 

Hviler godt ut og får mye søvn, men er bare så lei av å gå inne. Vil at det skal skje noe, ønsker smertene og riene velkommen, orker ikke gå rundt her hjemme lenger. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget denne til deg i dag, lille venn

Både pappan din og jeg venter sånn på deg

Vi har ryddet, vasket, ordnet klærne dine

Jeg har strikket, heklet

Alt for å få tiden til å gå

Nå kan du bare komme, lille venn

Vi skal passe på deg, alltid

:hjerte:

20181202_225016.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 hours ago, Aryamili said:

Jeg laget denne til deg i dag, lille venn

Både pappan din og jeg venter sånn på deg

Vi har ryddet, vasket, ordnet klærne dine

Jeg har strikket, heklet

Alt for å få tiden til å gå

Nå kan du bare komme, lille venn

Vi skal passe på deg, alltid

:hjerte:

20181202_225016.jpg

Nydelig! Snart er lille her. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille skatten vår ble født i går kl. rett før midnatt etter en.. interessant fødsel. 

Jeg er så lykkelig og vil bare ligge og se på ham og holde ham hele tiden. :hjerte: 

Han var rett over 3 kg og 49 cm lang, og selvfølgelig helt perfekt :hjerte:

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...