Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt gikk bra på ultralyd :rodmer: Mini hadde vokst akkurat passe mye og jeg beholder terminen min som er den samme som mensentermin og TUL. 

Jeg som sjelden tipper rett hadde rikitg magefølelse denne gangen, og mageboeren min er en liten gutt :hjerte::hjerte: Så dere fikk rett dere også @blomst12, @tweet og @Sille4 :idesmil:

Jeg har sikkert skrevet det hundre ganger og trodde ikke jeg skulle være en av disse overlykkelige gravide, men akkurat nå er jeg det :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en flott ultralyd og en liten gutt i magen! SÅ stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med gutt! ❤️ Tiden går så fort når jeg titter i disse graviditetsdagbøkene, føles som i går at du la ut bilde av den knall positive testen din 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2018 den 7.15, Kaiaermeg skrev:

Så bra at alt var bra på ultralyd, @Aryamili😄Og gratulerer så mye med gutt! :strix:

 

På 26.6.2018 den 8.23, lille_frosk skrev:

Gratulerer så mye med en flott ultralyd og en liten gutt i magen! SÅ stas!

 

23 timer siden, blomst12 skrev:

Så gøy med en frisk liten gutt :)

 

19 timer siden, tweet skrev:

Klart jeg hadde rett 😁 Gratulerer med gutt ❤️ 

 

19 timer siden, Tyah skrev:

Gratulerer så mye med gutt! ❤️ Tiden går så fort når jeg titter i disse graviditetsdagbøkene, føles som i går at du la ut bilde av den knall positive testen din 🙊

 

18 timer siden, Nikketutta skrev:

Gratulerer så mye med en gutt 😀

 

18 timer siden, plastfolien skrev:

Hurra for gutt :babygutt:

Takk alle sammen ❤️

Lille er veldig aktiv om dagen, i går var det mye sparking på kvelden etter at jeg hadde spist vaffel. Tror han likte det :rodmer: Det er superkoselig, men jeg er jo et vrak for tiden. Blir rørt for alt! Når han sparker så blir jeg så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, selv om jeg kvepper til av og til. Man kjenner det ikke på utsiden da, selv om samboer håpefullt legger hånda på magen. ❤️ 

Har sagt det på jobb nå, og kjenner jeg nesten begynner å grine når jeg sier det til folk. Altsåå hei hormoner?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippet jente, men det føltes feil 😏 gratulerer med en herlig gutt i magen! 

Hormoner 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå gøy med gutt! Velkommen i Guttemamma-klubben! Synes vi er en hel del som venter gutter for tiden :Nikke:

Det er veldig heldig med spark. Er sikkert ikke så lenge til de kjennes på utsiden også. Ha hendene på magen ofte, så blir han vant til det. Da merker han kanskje ikke forskjell når pappa skal kjenne etterhvert! :) Her tok det to uker fra jeg kjente det fra innsiden, til det kunne kjennes fra utsiden. Jeg var tidlig ute, så det er ikke sikkert at det tar like "lang" tid for deg. Men så kan det ta lenger tid, også. Man vet jo aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2018 den 12.16, Gakkepus skrev:

Jeg tippet jente, men det føltes feil 😏 gratulerer med en herlig gutt i magen! 

Hormoner 😅

Takk 💙 hormoner ja, jeg har ikke vært spesielt hormonell hittil, men nå tar det kaka :lillesky:

3 timer siden, sullå skrev:

Sååå gøy med gutt! Velkommen i Guttemamma-klubben! Synes vi er en hel del som venter gutter for tiden :Nikke:

Det er veldig heldig med spark. Er sikkert ikke så lenge til de kjennes på utsiden også. Ha hendene på magen ofte, så blir han vant til det. Da merker han kanskje ikke forskjell når pappa skal kjenne etterhvert! :) Her tok det to uker fra jeg kjente det fra innsiden, til det kunne kjennes fra utsiden. Jeg var tidlig ute, så det er ikke sikkert at det tar like "lang" tid for deg. Men så kan det ta lenger tid, også. Man vet jo aldri!

Tusen takk! 👶❤ Merkelig hvor sikker jeg var, hadde nok fort vent meg til tanken hvis det var en jente og, men hadde nok blitt litt overrasket. Veldig moro at vi er flere 😄

Har kjent spark på utsiden i dag! Leser flere steder at bevegelsene i begynnelsen føles mer som bobler eller sommerfugl o.l., frem til godt over uke 20. Hos meg var det den første uka som om noen strøk meg på innsiden. Så begynte jeg å kjenne veldig tydelige "dunk" :rodmer: Og nå kan man kjenne det på utsiden og! Men samboer er selvsagt bortreist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg var det egentlig aldri "bobler" eller "fiskehaler". Jeg har hele tiden kjent bevegelser og dunk. Helt herlig! :hjerte: Så gøy at det kjennes på utsiden! Blir nok stas for kommende pappaen å få kjenne! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

20+4

Over halvveis, helt utrolig. Føler jeg tenker på lille eller graviditeten hele tiden, jeg :fnise: 

Er veldig påpasselig med ikke å bli hun som snakker om graviditet og barn hele tiden, kanskje litt for mye til og med, for folk spør jo og er interesserte. Men jeg føler liksom "hvordan kan de være interessert i det, de spør sikkert bare for å være høflig", så jeg blir nesten litt kort i svarene mine. Vet ikke hvorfor jeg overtenker dette her! Uansett, så er jeg selvfølgelig interessert i andre ting enn babyen også, men han er jo aktiv og beveger seg så han er ikke langt unna i tankene mine ❤️  

Snakker mye om det med mamma og venninnen min som også er gravid, og selvfølgelig samboeren min :)

Ellers er formen topp og føler nesten han kryper mer og mer "innover" i magen, for den er ikke så veldig stor. Så har vi bestilt vogn i dag, er salg på Jollyroom! Var og prøvde Babyjogger City Elite i går, og veldig fornøyd med den, så vi bestilte den. Hadde regnet med å måtte ut med ca. 10 000 på vogn, eller kjøpe brukt (som også er ganske dyrt, syns jeg), men nå fikk vi ny for 5500 kr :yvonne:

Vet at sportsdelen ikke kan snus, og om det skulle bli et problem i noen mnd får vi ta det når den tid kommer. Ellers ser jeg mange sier den kan være trang, men vi får jo vinterbaby og da skal jo vintervognpose oppi når han er liten, så det tror jeg går helt strålende :sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt hva du mener med å ikke snakke om graviditet hele tiden. Jeg ser det alltid litt an hvem som spør. Noen gjør det jo av høflighet, og da svarer jeg kort og greit. Hvis jeg merker at de faktisk er interessert, synes jeg det er koselig å snakke mer om temaet. Vanskelig å vite helt sikkert, så klart. Jeg tar ikke opp temaet når de er helt uinteresserte, da. Har heldigvis ikke så mange sånne i min omkrets :ler:

Herlig med vognkjøp! Lurt å teste i butikk, og kjøpe billig på nett. Greit når man ikke trenger å betale mer enn ca. halvparten av det man hadde regnet med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, sullå skrev:

Forstår godt hva du mener med å ikke snakke om graviditet hele tiden. Jeg ser det alltid litt an hvem som spør. Noen gjør det jo av høflighet, og da svarer jeg kort og greit. Hvis jeg merker at de faktisk er interessert, synes jeg det er koselig å snakke mer om temaet. Vanskelig å vite helt sikkert, så klart. Jeg tar ikke opp temaet når de er helt uinteresserte, da. Har heldigvis ikke så mange sånne i min omkrets :ler:

Herlig med vognkjøp! Lurt å teste i butikk, og kjøpe billig på nett. Greit når man ikke trenger å betale mer enn ca. halvparten av det man hadde regnet med! :)

Har egentlig ikke plass til at vogna skal komme enda, men merker jeg gleder meg til den kommer :fnise: 

Ja, tenker det er greit å se an hvem som spør, men vanskelig å vite alltid hvor interesserte folk egentlig er :ler2: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magehuset i går, 20+4. Tok bilde etter jeg hadde spist, da ser den litt større ut :rodmer:

Ser jeg må vaske speilet :plystre:

20180712_152003.thumb.jpg.c62a8b7b74fda6560369a9c901ba448b.jpg

Endret av Aryamili
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aryamili skrev:

Magehuset i går, 20+4. Tok bilde etter jeg hadde spist, da ser den litt større ut :rodmer:

Ser jeg må vaske speilet :plystre:

20180712_152003.thumb.jpg.c62a8b7b74fda6560369a9c901ba448b.jpg

Fint magehus 😊 

Tror du bør vaske speilet ja 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...