Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, Tonio skrev:

Det er noe eget det å få høre hjertet slå. :rodmer:

Ja :rodmer: Vært på to ultralyder, men ikke hørt på hjertet, så var ganske magisk ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt, men. Lille kulen må jo vises fram :rodmer: 

20180613_221643.thumb.jpg.a6c24de51974843a85eb4cfccd7b309b.jpg

Edit: Bildet ble jo gigantisk, får ikke til å forminske det 😂

Endret av Aryamili
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Aryamili skrev:

Litt skummelt, men. Lille kulen må jo vises fram :rodmer: 

20180613_221643.thumb.jpg.a6c24de51974843a85eb4cfccd7b309b.jpg

Edit: Bildet ble jo gigantisk, får ikke til å forminske det 😂

Fiin mage 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå fin, @Aryamili😍

 

Forresten, hvordan endrer man tittel på dagboken sin? Og hvordan flytter man den til graviddagbøkene? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @blomst12, @Nikketutta og @Kaiaermeg:hjerte: Jeg føler meg litt "blubbete", men magen syns jeg er fin :rodmer: Gleder meg til den blir litt større så folk slipper å lure på om jeg er fat or pregnant :sjarmor:

@Kaiaermeg jeg opprettet et emne på "Ris ros og spørsmål", der jeg oppga tittel på dagboka og at jeg ønsket at den ble flyttet fra prøver til gravid :) For å endre tittel tror jeg bare jeg gikk inn på dagboka klikket og holdt på tittelen for å endre den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen din er kjempefin 😍Gleeeder meg til min kommer. Selv om jeg har hørt at man kanskje føler seg "chubby" fremfor gravid den første stunden 😂

Ok, tusen takk @Aryamili 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tonio skrev:

Utrolig fin mage. :rodmer:

Takk, så koselig at du sier det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage, og helt klart gravidmage! Men jeg kjenner følelsen ... Det er deilig når folk ser at man er gravid, og ikke bare har fått amok i godteskuffen! :ler: Hvordan gikk det hos jm ellers da? Hjertelyd er magisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, lille_frosk skrev:

Kjempefin mage, og helt klart gravidmage! Men jeg kjenner følelsen ... Det er deilig når folk ser at man er gravid, og ikke bare har fått amok i godteskuffen! :ler: Hvordan gikk det hos jm ellers da? Hjertelyd er magisk!

:rodmer: Takk ❤️

Jaa, tenker det er greit når det ikke er noe tvil ;) Ikke at jeg er redd for å bli sett på som tjukk heller, bare så det er sagt.

Det gikk veldig fint hos jordmor! Hun var superhyggelig og meldte oss på fødselsforberedende kurs på helsestasjonen. Eneste jeg syns var litt ubehagelig var alle spørsmålene om alkohol, jeg forstår at de spør og synes det er kjempebra! Men følte meg mistenkeliggjort når det ble snakk om hvor mange enheter som drikkes av meg og samboer når vi er på fest, og hvor mye vi drikker til vanlig. Følte meg jo som DEN alkisen da jeg sa at jeg kan ta meg en fest hvis det er en spesiell anledning, og at samboer kan finne på å ta seg noen øl til maten eller en fotballkamp i helgene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Aryamili skrev:

:rodmer: Takk ❤️

Jaa, tenker det er greit når det ikke er noe tvil ;) Ikke at jeg er redd for å bli sett på som tjukk heller, bare så det er sagt.

Det gikk veldig fint hos jordmor! Hun var superhyggelig og meldte oss på fødselsforberedende kurs på helsestasjonen. Eneste jeg syns var litt ubehagelig var alle spørsmålene om alkohol, jeg forstår at de spør og synes det er kjempebra! Men følte meg mistenkeliggjort når det ble snakk om hvor mange enheter som drikkes av meg og samboer når vi er på fest, og hvor mye vi drikker til vanlig. Følte meg jo som DEN alkisen da jeg sa at jeg kan ta meg en fest hvis det er en spesiell anledning, og at samboer kan finne på å ta seg noen øl til maten eller en fotballkamp i helgene :fnise:

Haha, ja, jeg vet. Altså, da jeg var gravid med den første måtte jeg jo si at jo, vi likte å ta oss en fest, og drakk gjerne både ett og tre glass vin på en lørdag - men det var jo fordi vi var uten barn eller andre forpliktelser. Ikke at det var en livsstil vi ville fortsatt med barn i hus! Denne gangen var det mye enklere å svare, for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig mage! 😍 Synes absolutt det ser ut som en gravidmage! :Nikke:

Når det gjelder alkohol skjønner jeg hva du mener. Det viktigste er jo at du ikke drikker noe nå under svangerskapet, tenker jeg! Og at man ikke har tatt helt av hver eneste helg før man ble gravid - mest fordi det da kan bli vanskelig å kutte det helt ut. Med en liten i hus senere bør man jo også ha et greit forhold til alkohol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lille_frosk Jaaa er ikke som at vi drikker ofte, eller mye, men gidder liksom ikke lyve på meg at jeg aldri rører alkohol (selvfølgelig ikke når jeg er gravid da!). Kommer ikke til å savne å ta meg en fest, er veldig klar for å prioritere lille :hjerte:

@sullå Takk :rodmer: Jaa, for oss blir det over hodet ikke noe stort savn ikke å kunne drikke så :) Ingen av oss liker noe særlig å gå ut på byen :fnise: 

@Tyah Tusen takk, så snill du er 💕

Edit: Og drikker selvsagt ikke i svangerskapet 🤤 Kunne ikke falt meg inn!

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17+3

Jeg tror jeg kjente minien i dag! :sjokkbla:

Jeg la meg på senga etter en laaaang dag. Det verket i beina og hele kroppen, og det var ubeskrivelig deilig å flate ut.

Kjente med en gang jeg fikk ro til å kjenne etter at det føltes som en liten fisk som sprelte inni meg! Helt annerledes enn når der rumler i magen eller når man har luft.

Lå helt musestille og holdt pusten omtrent, og der var det igjen :lillesky::hoppendeglad:

Er det du lille mini min

som sier hei til mamman din?

 

Kunne vel ikke fått en bedre avslutning på en ellers ganske slitsom og stressende dag :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har fulgt med deg hele tiden, er bare så dårlig på å legge igjen spor :P Men, himmel, er du kommet så langt! Synes det var akkurat du fikk den positive testen. Så spennende med bevegelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, bondekone skrev:

Hei! Har fulgt med deg hele tiden, er bare så dårlig på å legge igjen spor :P Men, himmel, er du kommet så langt! Synes det var akkurat du fikk den positive testen. Så spennende med bevegelser!

:vinke:

Hei på deg :yvonne:Så koselig! Er dårlig på å legge igjen spor selv også :phaedra:

Jaa jeg vet, tiden har gått veldig fort! Nesten skremmende :sjokkert: Men veldig kos med bevegelse ❤️:a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...