Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

55 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Så deilig med symptomer! 😃Hvordan fortalte du det til mannen da? 😃

Oi det har jeg helt glemt å skrive om!

Jeg var ute og trente så han var kommet hjem mens jeg var borte. Jeg hadde på forhånd ryddet hele leiligheten og handlet inn godis og litt sånn for at vi skulle kunne slappe av og kose oss dagen før avreise på påskeferie :briller: 

Når jeg kom inn snakket vi bare løst og fast mens jeg skiftet, så angrep han meg med kos og kyss siden det var så lenge siden vi hadde sett hverandre :hjerte: Vi hadde en intern greie etter at jeg hadde sett folliklene på ultralyd, der han susset meg på begge sider av magen hver dag fordi vi er litt teite :grinele: Jeg sa det var for å oppmuntre eggene og de trengte kos. Så da han hadde gitt klem og kyss og most meg litt, så løftet jeg opp genseren og sa han hadde glemt noe. Han lo bare og ga magen et kyss. Så kom han på at EL hadde vært for en stund siden og at jeg egentlig skulle hatt mensen.

Han ble kjempeglad da det sank inn, men klarte ikke helt å tro på det :ninuskapus: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Ååh 😍Så fint ❤️🎉

Jaa jeg tenkte på om jeg skulle være superkreativ, men det føltes bedre å ta det på sparket :blush:

6 timer siden, fruktfest skrev:

Gratulerer!❤️

Takk!:blomst:

5 timer siden, sullå skrev:

Så koselig! :hjerte: 

 

 

Jaaa :ninuskapus: Det er så koselig å ha en liten hemmelighet sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg på et vors for første gang siden jeg ble gravid og må helt ærlig si at det ikke frister til gjentakelse. Ubehagelig å få spørsmål hele tiden om hvorfor man ikke drikker og prøve å bli presset til det. Jeg som tenkte at jeg skulle klare å kose meg og være sosial selv om jeg ikke kan drikke, men hvis det er sånn folk oppfører seg så får de heller klare seg uten meg. Syns ikke man skal måtte forklare seg, det bør holde å si at man ikke vil drikke i dag.:scorpis:

Nytt opplegg på lørdag, tror mannen har lyst å gå men jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker å late som jeg drikker. Jeg kommer ikke til å ha det gøy og vil helst bruke kvelden sammen med de vennene som ikke skal ut på fest.

Ellers har vi det fint oppe i nord og har gått en mil på ski i dag :nori: Utrolig tungt, kjenner at utholdenheten min ikke er den samme som før jeg ble gravid! Så har vi kost oss med familie :hjerte: Elsker påske! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig måte å fortelle det til mannen på 😍 gleder meg til den gangen jeg skal fortelle det til min! 

Forstår godt at det ikke er så gøy å være på fest når de graver etter hvorfor du ikke drikker. Jeg tror jeg også hadde blitt hjemme og heller funnet på noe sosialt med noen som ikke skulle festet 😊 Håper du har hatt og har en fortsatt fin påske ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en snikleser som titter innom. Skal til gyn på fredag for å se om jeg har pcos, gruer meg.... Men utrolig "godt" om jeg kan si det å lese denne dagboken å se at ting har klaffet for dere og at man blir fulgt opp og får hjelp når naturens metode ikke går som det skal. Det gir håp til oss andre :) 
Gratulerer så mye med en spire! Masse lykke til fremover <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nikketutta skrev:

Nok en snikleser som titter innom. Skal til gyn på fredag for å se om jeg har pcos, gruer meg.... Men utrolig "godt" om jeg kan si det å lese denne dagboken å se at ting har klaffet for dere og at man blir fulgt opp og får hjelp når naturens metode ikke går som det skal. Det gir håp til oss andre :) 
Gratulerer så mye med en spire! Masse lykke til fremover <3 

Hei :goodbye:Så hyggelig, og tusen takk :hjerte:

Leit å høre at du kanskje har PCOS, og jeg forstår at du gruer deg. Jeg syntes det var en tung beskjed å få selv om jeg var forberedt. Jeg var sikker på at vi skulle bruke lang tid på å bli gravide, og i tillegg var jeg veldig bekymret for alt man er litt ekstra utsatt for med PCOS. Men ingen er like, og jeg lærte fort at det ikke nytter å ta sorgene på forskudd. Det føles som en evighet siden, selv om det bare er snakk om noen måneder.. 

Det er god hjelp å få hvis det skulle være PCOS :hjerte: Det som er viktig er å bli godt fulgt opp, det gjorde i hvert fall meg trygg på at vi skulle få spiren vår en eller annen gang. :) Å sjekke for EL etter oppstart på medisiner er veldig viktig.

Den ene gynekologen jeg var hos sa at hvis man får stimulert EL er det like stor sjanse for de med PCOS å unnfange som alle andre. Den andre sa at man ofte er optimistisk på at det skal klaffe allerede på første runde med stimulering.

Det ordner seg, selv om du kanskje har PCOS. Og skulle det være noe annet så er det nok hjelp å få da og!

Sender gode tanker og håper alt går bra på fredag! :smilyblomst: Du må bare sende meg en PM hvis du ønsker det en eller annen gang. Masse lykke til! :hjerte:

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tyah skrev:

Så koselig måte å fortelle det til mannen på 😍 gleder meg til den gangen jeg skal fortelle det til min! 

Forstår godt at det ikke er så gøy å være på fest når de graver etter hvorfor du ikke drikker. Jeg tror jeg også hadde blitt hjemme og heller funnet på noe sosialt med noen som ikke skulle festet 😊 Håper du har hatt og har en fortsatt fin påske ❤️

Jeg håper du får si det til din snart :hjerte:

Det var helt forferdelig, så jeg har holdt meg unna alle settinger der alkohol er involvert.. Mye hyggeligere å være med andre som ikke drikker :) Slipper maset! Mannen ville heldigvis ikke ut på lørdag så vi koste oss med spill sammen med min beste venninne :strix:

Jeg har hatt en veldig fin og aktiv påske, men har vært så usannsynlig trøtt! Klager ikke, virkelig, men jeg kunne sovet hele dagen og vel så det :fnise: Har du hatt det fint i påska? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele dagboken din og må bare gratulere! Måtte spiren klamre seg fast ❤️ Det er litt av en tørn dere har vært gjennom, og så hyggelig at det heldigvis gikk ganske kjapt når dere fikk hjelp ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Aryamili skrev:

Jeg håper du får si det til din snart :hjerte:

Det var helt forferdelig, så jeg har holdt meg unna alle settinger der alkohol er involvert.. Mye hyggeligere å være med andre som ikke drikker :) Slipper maset! Mannen ville heldigvis ikke ut på lørdag så vi koste oss med spill sammen med min beste venninne :strix:

Jeg har hatt en veldig fin og aktiv påske, men har vært så usannsynlig trøtt! Klager ikke, virkelig, men jeg kunne sovet hele dagen og vel så det :fnise: Har du hatt det fint i påska? :)

Det håper jeg også! ❤️ høres ut som du har hatt en koselig påske med en liten spire i magen! Jeg har hatt det ganske fint selv, har pleid forholdet med mannen og hatt overnatting av mine to nieser. Fikk ikke mindre lyst på egen familie etter det for å si det sånn 🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere har hatt en koselig påske! Jeg blir også utrolig irritert over drikkepresset, og kunne egentlig tenkt meg å bli avholds bare på trass. Men sånn som det er nå pleier jeg å ta med Carlsberg alkoholfrie. Flaskene er heelt like de med alkohol, så da er det aldri noen som reagerer. 

Det blir gøy å følge deg videre også forresten, vi er jo ca helt likt i løypen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Rosmerta skrev:

Nå har jeg lest hele dagboken din og må bare gratulere! Måtte spiren klamre seg fast ❤️ Det er litt av en tørn dere har vært gjennom, og så hyggelig at det heldigvis gikk ganske kjapt når dere fikk hjelp ❤️

Neimen så hyggelig at du har lest hele greia :smilyblomst: Det gikk jo faktisk fort etter oppstart på medisiner, så er veldig takknemlig for det :hjerte: Nå må det bare holde hele veien.

 

1 time siden, lille_frosk skrev:

Høres ut som dere har hatt en koselig påske! Jeg blir også utrolig irritert over drikkepresset, og kunne egentlig tenkt meg å bli avholds bare på trass. Men sånn som det er nå pleier jeg å ta med Carlsberg alkoholfrie. Flaskene er heelt like de med alkohol, så da er det aldri noen som reagerer. 

Det blir gøy å følge deg videre også forresten, vi er jo ca helt likt i løypen! :nigo:

Hadde tenkt å ta med meg noe alkoholfri drikke, men fant ut at jeg gidder faktisk ikke. Da kunne jeg kjøre de andre når de skulle videre, og komme meg greit hjem. Men er en bursdag som skal feires snart, og da blir det alkoholfri vin og alkoholfrie drinker. :Nikke: 

Jaa det er så spennende når man er ca. like langt! Jeg er litt nervøs for at jeg ikke kjenner så mye mer enn trøtthet og ømme pupper.. :vetikke:Vet mange føler det sånn så kicker kvalmen inn men.. Og at man ikke skal sammenligne. Men hvordan er formen din?:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aryamili skrev:

Jaa det er så spennende når man er ca. like langt! Jeg er litt nervøs for at jeg ikke kjenner så mye mer enn trøtthet og ømme pupper.. :vetikke:Vet mange føler det sånn så kicker kvalmen inn men.. Og at man ikke skal sammenligne. Men hvordan er formen din?:nigo:

Ikke spesielt mye symptomer her heller, ikke noe som er så håndfast og annerledes at jeg kan si jepp, jeg er garantert gravid. Hundre tester sier jo at jeg er gravid da, men jeg er også litt nervøs for det. Men det har jo ikke nødvendigvis noen ting å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, lille_frosk skrev:

Ikke spesielt mye symptomer her heller, ikke noe som er så håndfast og annerledes at jeg kan si jepp, jeg er garantert gravid. Hundre tester sier jo at jeg er gravid da, men jeg er også litt nervøs for det. Men det har jo ikke nødvendigvis noen ting å si!

Det er sant! Det varierer jo når og om symptomene kicker inn :Nikke:  Får bare prøve å nyte at formen er relativt god! :strix:

Jeg har faktisk bare tatt tre tester, måtte ta en i dag da :nigo: Fortsatt gravid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd noe særlig til kvalmen :) Uten mat kan jeg bli litt uggen, og jeg har spydd én gang, men jeg vil definitivt kalle svangerskapet så langt som kvalme-fritt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woow! 😍 Her har det skjedd mange ting siden jeg var borte ❤️ GRATULERER med spire i magen - så fantastisk!

Hvor langt er du på vei nå?

Igjen - gratulerer så masse, det er så fortjent ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, sullå skrev:

Jeg har ikke opplevd noe særlig til kvalmen :) Uten mat kan jeg bli litt uggen, og jeg har spydd én gang, men jeg vil definitivt kalle svangerskapet så langt som kvalme-fritt! 

Godt å høre at det ikke bare er meg! Man blir jo så redd for alt som kan være "unormalt", merkelig å "ønske" å være kvalm liksom men :fnise:

33 minutter siden, lille_myyy skrev:

Woow! 😍 Her har det skjedd mange ting siden jeg var borte ❤️ GRATULERER med spire i magen - så fantastisk!

Hvor langt er du på vei nå?

Igjen - gratulerer så masse, det er så fortjent ❤️

Tusen takk, plutselig satt den vha. Letrozol :strix:Er så lykkelig! 

Er 6+3 i dag og skal på TUL om en uke, veldig spent :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...