Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

9/11 DPO

Herregud nå er jeg så spent og nervøs.. Tenker ikke på annet. Testdato nærmer seg. Kjenner stikkinger, men det har jeg hatt før uten å være gravid. Føler meg litt feberaktig, men har jo vært syk. Jeg svinger skikkelig mellom å være håpefull, så kan jeg plutselig bli skremt, nesten litt kalde føtter (får helt vondt av å skrive det, for jeg ønsker jo ingenting annet mer enn dette!), og i neste sekund så har jeg ikke troa og er veldig innstilt på neste runde med hormoner.

Heldigvis skal jeg på en liten helgetur til Stockholm og kommer til å ha tankene andre steder (forhåpentligvis). Mandag er IKM, men Fertility Friend anbefaler ikke å teste før onsdag (siden det kan ta mellom 24-72 timer fra positiv EL-test til EL finner sted). Samboer skal trolig også være bortreist så mulig jeg venter til han kommer hjem? Noe i meg vil IKKE teste for jeg orker ikke den negative testen.. Og noe annet i meg sier "test nååå test nååå" :fnise: 

En litt annerledes berg-og-dalbane, dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det? ❤️

Skjønner godt at du er nervøs og spent! Jeg krysser alt jeg har for deg 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tyah skrev:

Hvordan går det? ❤️

Skjønner godt at du er nervøs og spent! Jeg krysser alt jeg har for deg 😊 

Det går bra! 😊 Koser meg i Stockholm og prøver å ikke tenke så mye på det.. Er fast bestemt på ikke å teste før tidligst mandag (IKM), mulig jeg utsetter det litt til siden jeg ikke kjenner syklusen min på Letrozol..

Kanskje mensen kommer, kanskje ikke. Men hvis den ikke dukker opp innen onsdag tror jeg det blir en test. Får se hvor lenge jeg klarer å vente. Orker ikke begynne for tidlig for blir bare gæren av det.. 🤔 Åhh får litt sug i magen nå, men håper jeg takler en negativ test sånn nogenlunde..

Fortsatt mulig for begge denne PP ❤🤞🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Aryamili skrev:

Det går bra! 😊 Koser meg i Stockholm og prøver å ikke tenke så mye på det.. Er fast bestemt på ikke å teste før tidligst mandag (IKM), mulig jeg utsetter det litt til siden jeg ikke kjenner syklusen min på Letrozol..

Kanskje mensen kommer, kanskje ikke. Men hvis den ikke dukker opp innen onsdag tror jeg det blir en test. Får se hvor lenge jeg klarer å vente. Orker ikke begynne for tidlig for blir bare gæren av det.. 🤔 Åhh får litt sug i magen nå, men håper jeg takler en negativ test sånn nogenlunde..

Fortsatt mulig for begge denne PP ❤🤞🤞🤞🤞

Så bra du koser deg, og så bra du ikke tester! Det høres lurt ut. Skal absolutt prøves i neste PP. 

Kos dere videre i Stockholm. Så krysser vi fingrene for oss begge 🤞🏽❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tyah skrev:

Så bra du koser deg, og så bra du ikke tester! Det høres lurt ut. Skal absolutt prøves i neste PP. 

Kos dere videre i Stockholm. Så krysser vi fingrene for oss begge 🤞🏽❤️

Jeg satser på at hverken du eller jeg får noe neste PP denne gangen :nigo: Ikke lenge igjen før man er verdens gladeste eller skikkelig skuffa.

---

Nå er jeg 12/14 DPO.. Suuperspent. Fortsatt ømme pupper, og nå er brystvortene også ømme. Ømme pupper har jeg alltid før mensen, men de har nå vært ømme siden EL og jeg håper det er et godt tegn. Prøver å ikke tyde symptomer da et evt. egg knapt har festet seg, men håper det er et tegn på vedvarende høye progesteronnivåer :Nikke:

Blir spennende i uka som kommer, håper ikke TR kræsjer festen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Spennende spennende... krysser fingrene

Takk! Føler ikke det skjer noe.. Tenker liksom at det å bli gravid er noe av den største forandringen man går gjennom og så blir jeg helt koko av at jeg ikke kjenner noe. Men så vet jeg at det er mange som ikke har så mye symptomer i starten. Så jeg vet ikke. 

--

13/15 DPO

Et eventuelt befruktet egg bør ha festet seg innen nå. Jeg har ganske små pupper, men de føles tunge og "sprengte". Ingen tegn til mensen, litt småmurringer inn i mellom. I morges var jeg på nippet til å ta en test, har jo disse strimlene fra billig-tester.no. Men jeg turte ikke. Jeg TØR ikke teste. Vil vite, men i stedet for en negativ test vil jeg faktisk ha mensen. Aller helst vil jeg bare FØLE at jeg er gravid og slippe å ta en test :fnise: Min testemani har gått over til en testeskrekk! Venter til onsdag... Da bør vel resultatet være sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utrolig god som klarer å vente til onsdag altså!! Veldig spennende :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at du klarer å vente til onsdag, samtidig som jeg forstår deg veldig godt (om det ga noen mening?). Krysser i alle fall fingrene for deg! :jepp: Og jeg gleder meg til å titte innom på onsdag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lille_frosk @Tyah @Pjusk

Jeg vet ikke om jeg klarer mer, jenter! :overrasket:Tenker på det hele tiden. Vil vite, men er redd for svaret. Tror dere en test vil vise positivt i morgen tidlig om jeg er gravid? Hva skjedde med å bli utålmodig plutselig :nigo:Ææææææ

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Aryamili said:

@lille_frosk @Tyah @Pjusk

Jeg vet ikke om jeg klarer mer, jenter! :overrasket:Tenker på det hele tiden. Vil vite, men er redd for svaret. Tror dere en test vil vise positivt i morgen tidlig om jeg er gravid? Hva skjedde med å bli utålmodig plutselig :nigo:Ææææææ

 

Stor sjanse for at den er positiv allerede idag😈😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gakkepus skrev:

Stor sjanse for at den er positiv allerede idag😈😇

Nei nåååå... Ikke frist meg! :fnise: Låser testene inne med tidslås jeg nå... Hvorfor er ikke samboer hjemme.. Dette er skumlere enn å se skrekkfilm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Aryamili said:

Nei nåååå... Ikke frist meg! :fnise: Låser testene inne med tidslås jeg nå... Hvorfor er ikke samboer hjemme.. Dette er skumlere enn å se skrekkfilm!

 Hihi :fnise:

Du er flink, du! Krysser fingrene mine for deg 🤞💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14/16 DPO

kl. 05:30: Jeg våkner tidlig, av en rar drøm. Det første jeg tenker på når jeg sperrer opp øynene er at jeg kan teste i dag. Ligger litt og stirrer i taket, kjenner uroen i kroppen. Vurderer å stå opp, men bestemmer meg for å sove litt til. Orker ikke bestemme meg.

kl. 07:00: Vil ikke stå opp, vil ikke ligge i senga. Vil ikke på jobb. Vil ingenting. Sliten, selv om jeg la meg tidlig. Vil ikke ta stilling til hva jeg skal gjøre, der jeg tenker på om jeg skal teste eller ikke. Plutselig spretter jeg opp og bestemmer meg. Jeg må vite. Hvis jeg ikke er gravid, og ikke får mensen, må jeg jo diskutere med gynekolog om jeg skal ta Provera igjen. 

Jeg skjelver der jeg tar ut testen fra forpakningen. Leser for sikkerhetsskyld bruksanvisningen, selv om jeg vet nøyaktig hva jeg skal gjøre. Tisser i koppen og dypper. Plutselig er jeg helt rolig, tenker at testen garantert er like hvit som alle de andre jeg har tatt før. Blendahvit. Et ord jeg har lært å hate. Klarer liksom ikke tro at jeg noen sinne skal se to streker. Begynner å pusse tennene mens testen ligger på vasken. Skulle egentlig ikke se på den før tidsfristen, men blikket vandrer skrått nedover til venstre, der den ligger...

Ser jeg en strek? Jeg legger tannbørsten fra meg. Nå har det rablet for meg. Har hørt om de som ser streker som ikke er der, og tenkt at sånn skal ikke jeg bli. Jeg tar testen og setter meg ned på gulvet. Begynner å skjelve. Streken blir tydeligere og tydeligere. Den er så fin. Det er den fineste streken jeg har sett, og den er rosa. 

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller tro og sitter bare på badegulvet og stirrer på testen. Gravid, jeg? 

20180320_083638.thumb.jpg.cb7b975c7c4085ed8fb8ac9029083f68.jpg

 

Hei, lille spire :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Aryamili said:

14/16 DPO

kl. 05:30: Jeg våkner tidlig, av en rar drøm. Det første jeg tenker på når jeg sperrer opp øynene er at jeg kan teste i dag. Ligger litt og stirrer i taket, kjenner uroen i kroppen. Vurderer å stå opp, men bestemmer meg for å sove litt til. Orker ikke bestemme meg.

kl. 07:00: Vil ikke stå opp, vil ikke ligge i senga. Vil ikke på jobb. Vil ingenting. Sliten, selv om jeg la meg tidlig. Vil ikke ta stilling til hva jeg skal gjøre, der jeg tenker på om jeg skal teste eller ikke. Plutselig spretter jeg opp og bestemmer meg. Jeg må vite. Hvis jeg ikke er gravid, og ikke får mensen, må jeg jo diskutere med gynekolog om jeg skal ta Provera igjen. 

Jeg skjelver der jeg tar ut testen fra forpakningen. Leser for sikkerhetsskyld bruksanvisningen, selv om jeg vet nøyaktig hva jeg skal gjøre. Tisser i koppen og dypper. Plutselig er jeg helt rolig, tenker at testen garantert er like hvit som alle de andre jeg har tatt før. Blendahvit. Et ord jeg har lært å hate. Klarer liksom ikke tro at jeg noen sinne skal se to streker. Begynner å pusse tennene mens testen ligger på vasken. Skulle egentlig ikke se på den før tidsfristen, men blikket vandrer skrått nedover til venstre, der den ligger...

Ser jeg en strek? Jeg legger tannbørsten fra meg. Nå har det rablet for meg. Har hørt om de som ser streker som ikke er der, og tenkt at sånn skal ikke jeg bli. Jeg tar testen og setter meg ned på gulvet. Begynner å skjelve. Streken blir tydeligere og tydeligere. Den er så fin. Det er den fineste streken jeg har sett, og den er rosa. 

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller tro og sitter bare på badegulvet og stirrer på testen. Gravid, jeg? 

20180320_083638.thumb.jpg.cb7b975c7c4085ed8fb8ac9029083f68.jpg

 

Hei, lille spire :hjerte:

Jeg visste det!!!!! Herregud , så glad jeg ble nå!!  Det er helt, helt fantastisk. Blir helt rørt av tanken. Du har fått din spire, kjære deg ❤

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...