Gå til innhold
Aryamili

Aryamili ruger på mini <3

Anbefalte innlegg

tweet

Så flink du er! Skikkelig nydelig, spesielt luen 😍 

Det er sikkert ganske trangt for lille nå, så han har nok lite plass å bevege seg på. Da blir det ikke de voldsomme sparkene lenger. Du, snart er han her og du glemmer hvor utålmodig du har vært! Gleder meg ordentlig på dine vegne 😁 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aryamili
2 timer siden, tweet skrev:

Så flink du er! Skikkelig nydelig, spesielt luen 😍 

Det er sikkert ganske trangt for lille nå, så han har nok lite plass å bevege seg på. Da blir det ikke de voldsomme sparkene lenger. Du, snart er han her og du glemmer hvor utålmodig du har vært! Gleder meg ordentlig på dine vegne 😁 

Takk, gleder meg til han får lua på seg :rodmer:

Jaa, det er sant, prøver å bare nyte og tenke at han kommer tidsnok. Men man blir jo sååå utålmodig :nigo:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sullå

Sååå nydelige klær! Herlighet. Skulle ønske at jeg kunne strikke...

For å få plass i magen, ligger han nok i fosterstilling nå. Og kanskje han sparker litt innover mot ryggen din, hvis du kjenner hans rygg og rumpe? Uansett er det ikke plass til de voldsomme bevegelsene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aryamili
4 timer siden, sullå skrev:

Sååå nydelige klær! Herlighet. Skulle ønske at jeg kunne strikke...

For å få plass i magen, ligger han nok i fosterstilling nå. Og kanskje han sparker litt innover mot ryggen din, hvis du kjenner hans rygg og rumpe? Uansett er det ikke plass til de voldsomme bevegelsene :)

Takk, er veldig koselig å strikke til ham:rodmer:Kommer til å smelte når han får klærne på seg :strix:

Kjenner foten hans, og rumpa. Han ligger nok litt sidelengs 😊 Alt er nok bra inni der, jordmor sa at ikke alle sparker så mye nødvendigvis, og som du sier så kan det hende at han sparker litt mot ryggen 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her