Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Aryamili skrev:

 

Det gikk så fint atte :lillesky:Fikk se et bittelite hjerte som banket :rodmer: Han mente at EL var noen dager etter syklusdag 14 noe som nok stemmer ut fra EL-testene. Så termin vil nok ikke stemme helt med mensentermin, men er snakk om noen dager bare :) 

1000 kg lettere nå! :hjerte:

Hurraaa, så bra at alt var fint med den lille!!! ❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Aryamili skrev:

Hvordan gikk det med deg?:hjerte:

Det gikk veldig fint:) det kommer ei jente nr 3 💜💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, blomst12 skrev:

Det gikk veldig fint:) det kommer ei jente nr 3 💜💜

Gratulerer, så koselig! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

8+6

En stund siden sist jeg oppdaterte her. Jeg sliter fremdeles med ekstrem trøtthet, føler jeg sover med en gang jeg for sjansen, noe som er veldig ulikt meg. Er asosial og har lite lyst til å være med andre, men tror det er fordi jeg føler meg så lite opplagt.

Ellers hadde jeg en veldig ekkel opplevelse på jobb i går. Var på kurs og kjente meg helt fra begynnelsen veldig varm og litt urolig i kroppen. Altfor varmt i rommet, og sikkert dårlig luft. Så merker jeg at jeg sliter med å holde bevisstheten. Tør ikke reise meg for er redd for å gå i bakken. Så går det over, men kommer tilbake og det svartner helt, uten at jeg faller. Da reiser jeg meg og går ut. Ble kjørt hjem av en kollega, følte meg så skjelven og dårlig. 

Jeg er dessverre disponert for å besvime fra før, og virker som graviditeten trigger dette, noe som er naturlig, men veldig tungt for meg.. Min største frykt har vært at jeg skal begynne å slite med dette igjen, men jeg håper at det var et engangstilfelle. Uansett er det verdt det, det er bare litt sårt for meg.

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt.. Håper det opplevelsen på fredag var et engangstilfelle! 

Kjenner meg igjen i trøttheten, vi får satse på at det går over etterhvert :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, -Mala- skrev:

Så ekkelt.. Håper det opplevelsen på fredag var et engangstilfelle! 

Kjenner meg igjen i trøttheten, vi får satse på at det går over etterhvert :Nikke:

Det håper jeg virkelig.. Ikke vært pigg denne uka, men kjennes bedre nå i dag faktisk. Håper trøttheten går over for oss begge!

--

9+4

Har vært helt sinnsykt plaget med halsbrann, og da snakker vi konstant halsbrann, hele dagen, de siste ukene. Fra jeg står opp, til jeg legger meg. Det er virkelig helt forferdelig! Føles som spiserøret skal etse bort.. Nevnte det for legen,og han skrev ut Nexium og jeg googlet selvfølgelig dette i etterkant. Jeg tør ikke å ta det. Så det har gått i lovehearts, som kun hjelper i det jeg spiser de, og jeg har rett og slett bare lidd meg gjennom dagene.

Men i går fant jeg endelig noe som hjelper litt: Jeg må kutte juice, sitrusfrukter o.l., samt få i meg litt melkeprodukter i løpet av dagen. Tygge tyggis (dette lindrer faktisk veldig godt!), og spise mandler. Halsbrannen er der fortsatt, men ikke like intens. Skal også kjøpe Gaviscon, som skal være helt trygt da det kun holder seg i magesekken. 

Ellers føles det som trøttheten kanskje slipper litt taket (:nordvesta:), og jeg har fått time til første svangerskapskontroll 16. mai. Vi er litt i tenkeboksen angående ultralyd i uke 12. Jeg har så lyst å se minien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest
1 time siden, Aryamili skrev:

Det håper jeg virkelig.. Ikke vært pigg denne uka, men kjennes bedre nå i dag faktisk. Håper trøttheten går over for oss begge!

--

9+4

Har vært helt sinnsykt plaget med halsbrann, og da snakker vi konstant halsbrann, hele dagen, de siste ukene. Fra jeg står opp, til jeg legger meg. Det er virkelig helt forferdelig! Føles som spiserøret skal etse bort.. Nevnte det for legen,og han skrev ut Nexium og jeg googlet selvfølgelig dette i etterkant. Jeg tør ikke å ta det. Så det har gått i lovehearts, som kun hjelper i det jeg spiser de, og jeg har rett og slett bare lidd meg gjennom dagene.

Men i går fant jeg endelig noe som hjelper litt: Jeg må kutte juice, sitrusfrukter o.l., samt få i meg litt melkeprodukter i løpet av dagen. Tygge tyggis (dette lindrer faktisk veldig godt!), og spise mandler. Halsbrannen er der fortsatt, men ikke like intens. Skal også kjøpe Gaviscon, som skal være helt trygt da det kun holder seg i magesekken. 

Ellers føles det som trøttheten kanskje slipper litt taket (:nordvesta:), og jeg har fått time til første svangerskapskontroll 16. mai. Vi er litt i tenkeboksen angående ultralyd i uke 12. Jeg har så lyst å se minien..

Har du prøvd «Link» tyggis?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fruktfest skrev:

Har du prøvd «Link» tyggis?😊

Nei, men tar i mot alle tips, så det skal jeg jaggu prøve! :laugh: Har på følelsen at dette er noe jeg kommer til å slite med hele svangerskapet, da jeg har slapp lukkemuskel i spiserøret fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest
13 minutter siden, Aryamili skrev:

Nei, men tar i mot alle tips, så det skal jeg jaggu prøve! :laugh: Har på følelsen at dette er noe jeg kommer til å slite med hele svangerskapet, da jeg har slapp lukkemuskel i spiserøret fra før..

Uff, så kjedelig.. Halsbrann er jo så fryktelig vondt og ubehagelig.. Slet ekstremt mye med halsbrann mot slutten med første, og Link var det eneste som hjalp. Så anbefaler å prøve!😄 Har ikke merket så mye til halsbrannen denne gangen, men den kommer nok, så jeg skal hamstre inn litt av den tyggisen neste gang jeg er på apoteket. Greit å ha liggende når halsbrannen først kommer, hehe😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, fruktfest skrev:

Uff, så kjedelig.. Halsbrann er jo så fryktelig vondt og ubehagelig.. Slet ekstremt mye med halsbrann mot slutten med første, og Link var det eneste som hjalp. Så anbefaler å prøve!😄 Har ikke merket så mye til halsbrannen denne gangen, men den kommer nok, så jeg skal hamstre inn litt av den tyggisen neste gang jeg er på apoteket. Greit å ha liggende når halsbrannen først kommer, hehe😋

Ja, det er så utmattende og ubehagelig! Jeg skal kjøpe tyggisen allerede i dag, for nå har jeg spist så mange mandler i dag at jeg ikke orker flere :fnise: Hvor langt er du på vei? :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest
3 minutter siden, Aryamili skrev:

Ja, det er så utmattende og ubehagelig! Jeg skal kjøpe tyggisen allerede i dag, for nå har jeg spist så mange mandler i dag at jeg ikke orker flere :fnise: Hvor langt er du på vei? :gravid:

Haha, krysser fingrene for at den hjelper hos deg og!😄 Tenker at ventetiden fort kan virke enda lenger om man skal slite med halsbrann gjennom hele svangerskapet også.

Er 20+3😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fruktfest skrev:

Haha, krysser fingrene for at den hjelper hos deg og!😄 Tenker at ventetiden fort kan virke enda lenger om man skal slite med halsbrann gjennom hele svangerskapet også.

Er 20+3😊 

Det MÅ hjelpe, ellers tror jeg seriøst jeg får sår etterhvert.. Det står jo over alt at det ikke er farlig, men konstant halsbrann kan jo ikke være bra for det stakkars spiserøret :sjokkbla:

åå da er du jo kommer langt :hjerte: Har du dagbok?:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fruktfest
3 minutter siden, Aryamili skrev:

Det MÅ hjelpe, ellers tror jeg seriøst jeg får sår etterhvert.. Det står jo over alt at det ikke er farlig, men konstant halsbrann kan jo ikke være bra for det stakkars spiserøret :sjokkbla:

åå da er du jo kommer langt :hjerte: Har du dagbok?:hoppe:

Nei, det er absolutt ikke noe godt. Hvis jeg husker rett skal Link holde halsbrannen borte i opptil 2 timer, så man får jo isåfall litt pause, noe som er ekstremt deilig når man sliter såpass mye med det.

Husker mannen min stjal en del av de fra meg og, for han har og noe problemer med lukkemuskelen og sliter med sure oppstøt, så hvis det er noe du sliter med ellers også er nok de gode😄

Ja, begynner å hjelpe, haha, synes de siste ukene har flydd litt fra meg🙊 Jeg har lagd en dagbok her, men blogger fra før så alt som skjer skriver jeg stort sett om der, så glemmer lett den på KG😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du er så plaget av halsbrann! Håper at du snart slipper unna. Bra at du har funnet noe som hjelper litt, i alle fall...

Forstår godt at dere vurderer UL i uke 12. Det er jo helt utrolig å få se lillen der inne! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

11 + 3

I dag er jeg 11 + 3 evt. 10 + 6 i følge målingen på TUL i uke 7 (som jo kan være litt unøyaktig). Holder halsbrannen i sjakk med tyggis og Link-tyggegummi, som @fruktfest foreslo. Den er veldig lindrende, men prøver å bruke den kun når det er ille for det koster en del :ac:

Ellers har jeg bestilt ultralyd på førstkommende mandag, så viser det seg at mannen trolig er bortreist med jobben... What to do? Vil jo gjerne gå likevel, men hadde jo ønsket å ha ham med.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Aryamili skrev:

11 + 3

I dag er jeg 11 + 3 evt. 10 + 6 i følge målingen på TUL i uke 7 (som jo kan være litt unøyaktig). Holder halsbrannen i sjakk med tyggis og Link-tyggegummi, som @fruktfest foreslo. Den er veldig lindrende, men prøver å bruke den kun når det er ille for det koster en del :ac:

Ellers har jeg bestilt ultralyd på førstkommende mandag, så viser det seg at mannen trolig er bortreist med jobben... What to do? Vil jo gjerne gå likevel, men hadde jo ønsket å ha ham med.. :hjerte:

Jeg ville nok gått uansett, om det er OK for mannen. Er ikke så god til å utsette ting jeg ser veldig frem til! :ler:

Det er så gøy at vi er så likt på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2018 den 20.33, lille_frosk skrev:

Jeg ville nok gått uansett, om det er OK for mannen. Er ikke så god til å utsette ting jeg ser veldig frem til! :ler:

Det er så gøy at vi er så likt på vei!

Veldig gøy! :ninuskapus: Nå ser det ut til at mannen kan bli med likevel. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+2 - Ultralyd 

Hei mini:hjerte:

Nå kan jeg ikke kalle deg spiren min lenger 

For i dag har vi sett at du er et lite, aktivt menneske

Ingen ord kan beskrive følelsen av å se deg sprelle, sparke, bokse og turne inni meg

Det er så surrealistisk. Det slår to hjerter inne i meg. Å se lille sprelle og sparke uten å kjenne noe var veldig merkelig, men likevel utrolig koselig. Det må være noe av det fineste jeg har sett i mitt liv :hjerte:

Tenk at for 3 mnd siden så var alt så annerledes. Skummelt, vondt, deprimerende. Og nå er alt er glemt, men takknemmeligheten er der, og jeg føler meg heldig. Rett og slett :hjerte:

Ble satt frem igjen og gynekologen mente jeg var 12+2 som stemmer med første dag i siste menstruasjon :yvonne:

Endret av Aryamili
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...