Gå til innhold

Aryamili prøver igjen <3


Aryamili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh, det er så koselig det! Særlig i starten, når de er litt milde og forsiktige og du ikke føler at noen prøver å bokse seg ut gjennom magen fra innsiden av! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nikketutta @lille_frosk

Det er veldig koselig! :rodmer: 

Men av og til kvepper jeg til rett som det er! Kiler jo :fnise: Spent på hvordan det føles når minien blir større, da tenker jeg det ikke alltid er bare kos 😅 selv om man så klart er glad for å kjenne liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg kjenner jeg blir litt misunnelig! Spark er så fint 😍 Sikkert vondt og plagsomt mot slutten, men det har jeg glemt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil tippe kjønn? :babyjente::babygutt:

Ikke lenge igjen til OUL på mandag :hoppe:

:babyjente:

Nikketutta

Gakkepus

plastfolie

sullå

Papirfly

:babygutt:

Aryamili

blomst12

tweet

Sille4

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:babyjente:

Nikketutta

Gakkepus

plastfolie

sullå

Papirfly

Tyah

lille_frosk

 

:babygutt:

Aryamili

blomst12

tweet

Sille4

Her er listen for hva dere har tippet :)  Blir spennende å se, hvis vi får vite kjønnet da. Det er jo ikke det viktigste, men jeg ønsker jo å bli mer kjent med mini.

Jeg er så usannsynlig nervøs. I det ene sekundet gleder jeg meg, i det neste gruer jeg meg. Er så redd for at noe skal være galt, at jeg har gjort noe som har skadet minien som vi er så ufattelig glad i allerede ❤️ Samtidig har jeg hatt denne frykten før begge ultralydene vi har hatt hittil, men da har jeg vært redd for at fosteret skulle være dødt, og da har jo alt vært i orden.

Vet dette sannsynligvis er helt irrasjonelle tanker, og stort sett har jeg kun gledet meg over graviditeten og ikke latt slike tanker styre. Men det betyr bare så mye, det lille livet inni meg. Bekymringene er vel noe man må lære å leve med, de blir vel ikke akkurat mindre.. Så jeg jobber med det. Er vel ikke noe mer nervøs enn mange andre vil jeg tro :) 

Bare nå som jeg skriver dette så letter det litt og jeg begynner igjen å glede meg til å se lille ❤️ Ikke lenge igjen nå! Så syns jeg tiden har flydd egentlig, plutselig er dagen for OUL kommet, den som føltes så fjern i begynnelsen.

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Tyah skrev:

Så spennende med OUL! Litt sen, men jeg tipper jente :babyjente: 

Ikke for sent før jeg har vært på ultralyd ;) 

Mange som tipper jente, tro om min magefølelse er helt feil :vetikke::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å være redd før UL. Jeg er det selv, og stresser rundt. Alt er mest sannsynlig i orden. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Aryamili said:

Ikke for sent før jeg har vært på ultralyd ;) 

Mange som tipper jente, tro om min magefølelse er helt feil :vetikke::fnise:

Min var feil og 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper også jente! Men jeg har ingen fungerende magefølelse i det hele tatt :ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...