Gå til innhold

Dag høili


Rosasko

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, O.G. skrev:

Ok, men jeg ser ikke problemet med at hun er gold digger. Hun bør pinadø ha noe igjen for å stuke en fyr som er gammel nok til å være hennes far.

:fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

:fnise: 

Jeg mener det. Hvis jeg skulle begynt på noe med en fyr i sekstiårene, så skulle jeg pinadø tjene på det økonomisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, O.G. skrev:

Ok, men jeg ser ikke problemet med at hun er gold digger. Hun bør pinadø ha noe igjen for å stuke en fyr som er gammel nok til å være hennes far.

I akkurat dette tilfelle er jeg faktisk enig😂 Hun har virkelig fortjent hver eneste krone som orket å være sammen med Harry-Høili. Elsker at hun har fått seg et sukkertøy av et mannfolk nå, og stråler av lykke!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

I akkurat dette tilfelle er jeg faktisk enig😂 Hun har virkelig fortjent hver eneste krone som orket å være sammen med Harry-Høili. Elsker at hun har fått seg et sukkertøy av et mannfolk nå, og stråler av lykke!

Jepp. Kristine er virkelig bare helt nydelig for tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Jeg mener det. Hvis jeg skulle begynt på noe med en fyr i sekstiårene, så skulle jeg pinadø tjene på det økonomisk. 

For ordens skyld: han er 49. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sjøblåse skrev:

Han får nok ikke ei så vakker dame som Kristine igjen 🤭 

Synes da hun Nicole er ganske vakker, om ikke enda flottere enn Kristine faktisk. Hun er mer naturlig. Kristine så annerledes ut når hun ble sammen med Dag enn hva hun gjør nå. Men for all del.. tror ikke det er vanskelig for han å få seg nye vakre damer generelt, det er mange pene gold diggere der ute.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjøblåse skrev:

Han får nok ikke ei så vakker dame som Kristine igjen 🤭 

Nei, det gjør han ikke. Hun er virkelig vakker på utsiden og innsiden. Har møtt henne noen ganger, virkelig en spesiell dame med et stort hjerte. Han får ALDRI en slik kvalitetsdame igjen. Mulig de er pene på utsiden, men ikke som Kristine. Hun virkelig stråler om dagen med gutta sine og den flotte mannen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Nei, det gjør han ikke. Hun er virkelig vakker på utsiden og innsiden. Har møtt henne noen ganger, virkelig en spesiell dame med et stort hjerte. Han får ALDRI en slik kvalitetsdame igjen. Mulig de er pene på utsiden, men ikke som Kristine. Hun virkelig stråler om dagen med gutta sine og den flotte mannen! 

Jøss. Nær venninne av deg eller? Var da voldsomt til hyllest av ei dame du har "møtt noen ganger". Det er mange jeg også har møtt noen ganger, men som ikke var helt de samme når man ble godt kjent. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det som er så utrolig "flott" med Kristine? For meg ser hun ut som en helt gjennomsnittlig "insta-dame" på linje med Lene Orvik og co. Kropp, lepper, bikini og party på "my fave place" står i fokus, samt andre overflatiske verdier. Har hun utdanning eller jobb? Hun passet jo perfekt sammen med Dag Høili. Tydligvis ei dame som ikke er så intressert i å bidra til statskassa eller ta i et tak.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er svensk tydligvis. Og har deltatt bl.a i "Ex on the beach". Type Paradis hotell program. Studerer medisin i Bulgaria. 

Endret av My <3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vitting
2 timer siden, My <3 skrev:

Jøss. Nær venninne av deg eller? Var da voldsomt til hyllest av ei dame du har "møtt noen ganger". Det er mange jeg også har møtt noen ganger, men som ikke var helt de samme når man ble godt kjent. 

Jeg leter også etter denne "utrolige" damen, for det jeg ser på insta er kunstig korreksjon av utseende (botox, restylane et cetera..) og veldig mye fokus på seg selv, utseende, fest, dyre reiser og "perfekte" liv...

Hvorfor studerer man medisin i Bulgaria? Jeg tenker høyt: kan det tilfeldigvis være slik at man kan kjøpe seg lege-utdanning i Bulgaria, mens i Skandinavia må man faktisk ha karakterer og ekte universitetsutdanning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
7 minutter siden, Vitting skrev:

Jeg leter også etter denne "utrolige" damen, for det jeg ser på insta er kunstig korreksjon av utseende (botox, restylane et cetera..) og veldig mye fokus på seg selv, utseende, fest, dyre reiser og "perfekte" liv...

Hvorfor studerer man medisin i Bulgaria? Jeg tenker høyt: kan det tilfeldigvis være slik at man kan kjøpe seg lege-utdanning i Bulgaria, mens i Skandinavia må man faktisk ha karakterer og ekte universitetsutdanning?

Det er mange flinke nordmenn som studerer medisin i Polen så det er ikke sikkert Bulgaria er så gale. Vi tror ofte at den norske utdanningen er best, men det er mange land i Europa som har et mye høyere nivå på undervisning og forelesere enn Norge har. Skjønner at du tenker det om Bulgaria, men mulig mange svensker drar dit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også påfylt dame. Og med så små barn kjemper man vel litt for forholdet? Ser så enkelt ut å finne ny mann så fort. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vitting
3 minutter siden, jentekvinne skrev:

Det er mange flinke nordmenn som studerer medisin i Polen så det er ikke sikkert Bulgaria er så gale. Vi tror ofte at den norske utdanningen er best, men det er mange land i Europa som har et mye høyere nivå på undervisning og forelesere enn Norge har. Skjønner at du tenker det om Bulgaria, men mulig mange svensker drar dit? 

Ja, jeg er klar over det, men tenker allikevel at det må være en grunn til at en person som er med på ex on the beach, drar til Bulgaria for å studere. Karaktersnittet / kravene for å komme inn må jo være noe lavere, eller har han virkelig et høyt karaktersnitt med full generell studiekompetanse og de fagene som kreves for å være lege (jeg tenker litt matematikk, biologi etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentekvinne skrev:

Lurer på hvor Kristine har møtt han nye mannen. Er han norsk og bor i utlandet?

De møttes i Marbella, mens hun var sammen med Dag. Han er svensk, men bor i Bulgaria hvor han studerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Nei, det gjør han ikke. Hun er virkelig vakker på utsiden og innsiden. Har møtt henne noen ganger, virkelig en spesiell dame med et stort hjerte. Han får ALDRI en slik kvalitetsdame igjen. Mulig de er pene på utsiden, men ikke som Kristine. Hun virkelig stråler om dagen med gutta sine og den flotte mannen! 

Kvalitetsdame? Mulig terskelen for å kalle noen «kvalitetsdame» er noe høy hos meg, men for å bære den tittelen bør man ha mer å slå i bordet med enn Kristine. Hvilke verdier er det hun har som gjør at hun er en kvalitetsdame? Synes det bare er selfier med muse filter og trutmunn på både snap og insta.. hun jobber ikke, har ikke utdanning, eller bidrar med noe som helst il samfunnet? Ok, hun shopper med eksmannens penger og bidrar til å betale skatt og mva av det? Jeg vil heller kategorisere henne under «enkel dame» tittelen. Hun er pen, men enkel.. som resten av Høili sine damer. Jeg tror ikke Dag er opptatt av at disse damene skal utfordre han intellektuelt akkurat.. de er mer pynt. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Pom skrev:

Kvalitetsdame? Mulig terskelen for å kalle noen «kvalitetsdame» er noe høy hos meg, men for å bære den tittelen bør man ha mer å slå i bordet med enn Kristine. Hvilke verdier er det hun har som gjør at hun er en kvalitetsdame? Synes det bare er selfier med muse filter og trutmunn på både snap og insta.. hun jobber ikke, har ikke utdanning, eller bidrar med noe som helst il samfunnet? Ok, hun shopper med eksmannens penger og bidrar til å betale skatt og mva av det? Jeg vil heller kategorisere henne under «enkel dame» tittelen. Hun er pen, men enkel.. som resten av Høili sine damer. Jeg tror ikke Dag er opptatt av at disse damene skal utfordre han intellektuelt akkurat.. de er mer pynt. 

Enig med deg!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...