Gå til innhold

Dag høili


Rosasko

Anbefalte innlegg

2 timer siden, My <3 skrev:

Og hva er det som er så utrolig "flott" med Kristine? For meg ser hun ut som en helt gjennomsnittlig "insta-dame" på linje med Lene Orvik og co. Kropp, lepper, bikini og party på "my fave place" står i fokus, samt andre overflatiske verdier. Har hun utdanning eller jobb? Hun passet jo perfekt sammen med Dag Høili. Tydligvis ei dame som ikke er så intressert i å bidra til statskassa eller ta i et tak.

Hun er et godt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, O.G. skrev:

Hun er et godt menneske.

Jeg kjenner henne ikke, så kan ikke uttale meg om det. Jeg kommenterer slik hun står frem i sosiale media.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, My <3 skrev:

Jeg kjenner henne ikke, så kan ikke uttale meg om det. Jeg kommenterer slik hun står frem i sosiale media.

Jeg synes hun fremstår som et hyggelig og godt menneske på SM også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg synes hun fremstår som et hyggelig og godt menneske på SM også.

Ok :) deg om det.

Med 5 sekunders scroll på insta så ser jeg: Trutmunn, skjønnhetsfilter, blondiner som lager trutmunn, bikinibilder, poseringer, bamsefilter og andre filter, shopping, posering, kyssebilder, lettkleddbilder, enda mer trutmunn, party, glamour, gull, glitter, noen barnebilder innimellom, ferie, undertøy, og uendelig antall kyssemunnposeringer.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, My <3 skrev:

Ok :) deg om det.

Med 5 sekunders scroll på insta så ser jeg: Trutmunn, skjønnhetsfilter, blondiner som lager trutmunn, bikinibilder, poseringer, bamsefilter og andre filter, shopping, posering, kyssebilder, lettkleddbilder, enda mer trutmunn, party, glamour, gull, glitter, noen barnebilder innimellom, ferie, undertøy, og uendelig antall kyssemunnposeringer.

Jeg ser dagligliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ganske så overflatisk og utseendefokusert dagligliv i så tilfelle..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg ser dagligliv.

Ikke et dagligliv jeg kan relatere meg til ivertfall 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, My <3 skrev:

Ikke et dagligliv jeg kan relatere meg til ivertfall 😂

Kristine har litt mer kroner å rutte med enn deg og meg, men, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brielle
10 timer siden, jentekvinne skrev:

Det er mange flinke nordmenn som studerer medisin i Polen så det er ikke sikkert Bulgaria er så gale. Vi tror ofte at den norske utdanningen er best, men det er mange land i Europa som har et mye høyere nivå på undervisning og forelesere enn Norge har. Skjønner at du tenker det om Bulgaria, men mulig mange svensker drar dit? 

En god barndomsvenninne av meg er lege, og hun studerte i Bulgaria fordi hun ikke kom inn i Norge. Kravene her i Norge er skyhøye, ekstremt vanskelig å komme gjennom nåløyet. Hun hadde drømt om å bli lege siden hun var liten, og hadde jobbet beinhardt for å klare dette, samt gått på en veldig god privatskole i forkant. Men det ble Bulgaria, fordi det var der hun kom inn. Ikke noe negativt om å studere der altså, venninnen min er veldig dyktig og 100% dedikert til yrket. Men det er altså en del lettere å komme inn der, enn i både Norge og Sverige, kravene er lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, O.G. skrev:

Kristine har litt mer kroner å rutte med enn deg og meg, men, men. 

Vel, jeg kan garantere deg at mer penger ikke ville forvandlet meg til en bekreftelsesjunkie med et ekstremt eksponeringbehov. Det går fint an å fronte sunne verdier med en feit bankkonto også.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, My <3 skrev:

Vel, jeg kan garantere deg at mer penger ikke ville forvandlet meg til en bekreftelsesjunkie med et ekstremt eksponeringbehov. Det går fint an å fronte sunne verdier med en feit bankkonto også.

Er det sunne verdier å rakke ned på et annet menneske basert på deres instagramkonto? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, My <3 skrev:

Vel, jeg kan garantere deg at mer penger ikke ville forvandlet meg til en bekreftelsesjunkie med et ekstremt eksponeringbehov. Det går fint an å fronte sunne verdier med en feit bankkonto også.

Nja, du må aldri si aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/24/2018 at 3:27 PM, Pom said:

Skulle han ikke selge huset i Marbella? 

Jo, men tror han angret. Flott hus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Tror det. Flott beliggenhet og ser bedre ut etter at mye av møblene er fjernet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Tror det. Flott beliggenhet og ser bedre ut etter at mye av møblene er fjernet.

Enig! Ser mye bedre ut nå, men de kunne godt ha fjerna alle de stygge maleriene også...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har penger til å kjøpe noe sånt, vil ha noe moderne som de kan flytte rett inn i ikke huset til Liberace. Det er nok en av hovedgrunnene til at huset ikke blir solgt. Beliggenheten er ubetalelig da! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Folk som har penger til å kjøpe noe sånt, vil ha noe moderne som de kan flytte rett inn i ikke huset til Liberace. Det er nok en av hovedgrunnene til at huset ikke blir solgt. Beliggenheten er ubetalelig da! 

Holder helt med! Det er jo så oppstæsjet som det er mulig å få det.. Alle møblene og ikke minst bildene! Jeg likte imidlertid bassenget og treningsavdelingen 😅💦💪🏻.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...