Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det virker som de har fått ringe hjem en gang i uka.. så er de der bare 5-6 uker, så det er vel ikke så nøye.. 

ekstremt skuffa over årets kjendisfarmen egentlig. De får såååå mange goder- godteri, cola på marked, sjokoladekaker, kontakt med utsiden.. 25,000 kr i uka.. helt håpløst.. er da ingen som bryr seg om å vinne utenom Frank sikkert som kun har konkurranseinstinkt i hodet.. de har jo allerede tjent myyyye på å være der... 

nei var myyye bedre i fjor med lothepus, Petter og goli’n ❤️

Anonymkode: 7d8a4...29d

Vinneren får en bil og en hytte. Noe de fleste ikke har bruk for uansett. Så tror Maiken kun tok valget utifra trivsel 

Anonymkode: 77856...591

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Farmen har jo blitt temmelig kjedelig da. 

Alle som arbeider, vieker motiverte, og står på hele tiden...

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vinneren får en bil og en hytte. Noe de fleste ikke har bruk for uansett. Så tror Maiken kun tok valget utifra trivsel 

Anonymkode: 77856...591

Nei, tror de bare vinner en bil på kjendis farmen.. men med 25000x6 da for de som er der til finaleuka- så har de vel fått premien sin likevel. De fleste bor vel også i Oslo og trenger strengt tatt ikke bil 🙈

Anonymkode: 7d8a4...29d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men føler Dennis ikke har så mye sjans uansett hvem han velger. Newton var jo veldig flink i slegge og Stayzmann slår han nok i tautrekking. Frank er uaktuelt å velge og tror ikke han har sjanse mot Pål.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tjah, hvis Stays velger tautrekking såeh...

Anonymkode: 0b847...ae4

Helt sant. Men, tror likevel at det er en større sjanse mot Stays enn de andre. Men, tror nok Dennis må dra hjem ja......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Moongirl skrev:

Helt sant. Men, tror likevel at det er en større sjanse mot Stays enn de andre. Men, tror nok Dennis må dra hjem ja......

Håper han velger Newton og han må dra. Synes det er usmakelig å komme slike trusler. Lurer på om neste storbonde velger henne som førstekjempe. Hun er jo ikke de sin største trussel akkurat 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Newton blir valgt og må dra jeg også. Barnslig og usmakelig å komme med sånne trusler. Maiken er kanskje tidenes mest irriterende storbonde, men han trenger ikke true henne for det. Håper det slår tilbake på ham og han blir sendt hjem. På tide å få splittet killer crew. Jeg liker Dennis, men velger han Pål Anders håper jeg Pål Anders blir. 

Hehe, jeg måtte le av Pål Anders igår, han skulle si "om jeg blir valgt til 1.kjempe" (eller 2.kjempe husker ikke helt hva) og sa "om jeg blir valgt til sånn greie" :hoho: Husker ikke helt ordlyden i det, men han kalte det sånn greie. :fnise: 

Håper Staysman vinner hele sulamitten! Herlig fyr altså! Så blid, morsom og lærevillig, jeg digger ham! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Calandria skrev:

Hun skulle heller valgt Stian, i stedet for Dennis, Stian er usmakelig falt skikkelig hos meg i går.

Det hadde i hvert fall jeg gjort. Hevnen er søt, liksom.

Stian: Hvis du velger en av gutta så velger vi deg neste uke!

Maiken: Truer du meg?

Stian: Nei, det er ikke en trussel...

Jeg er litt nyskjerrig på hvordan han mener at hun egentlig skulle oppfatte det :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sorbus skrev:

Det hadde i hvert fall jeg gjort. Hevnen er søt, liksom.

Stian: Hvis du velger en av gutta så velger vi deg neste uke!

Maiken: Truer du meg?

Stian: Nei, det er ikke en trussel...

Jeg er litt nyskjerrig på hvordan han mener at hun egentlig skulle oppfatte det :klo:

Var det ikke som en "motivasjon"? han sa vel senere i sendingen at det var ikke på topp 5 av det smarteste han hadde gjort, det eneste som kan redde youtube nå, er vis andrekjempen velger øksekast og ingen har trent på det, da er det 50/50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sorbus skrev:

Det hadde i hvert fall jeg gjort. Hevnen er søt, liksom.

Stian: Hvis du velger en av gutta så velger vi deg neste uke!

Maiken: Truer du meg?

Stian: Nei, det er ikke en trussel...

Jeg er litt nyskjerrig på hvordan han mener at hun egentlig skulle oppfatte det :klo:

Jeg hadde oppfattet det som en trussel. Bra Maiken ikke lot seg presse til å velge jentekamp. 

Anonymkode: 77856...591

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Salka skrev:

Håper Newton blir valgt og må dra jeg også. Barnslig og usmakelig å komme med sånne trusler. Maiken er kanskje tidenes mest irriterende storbonde, men han trenger ikke true henne for det. Håper det slår tilbake på ham og han blir sendt hjem. På tide å få splittet killer crew. Jeg liker Dennis, men velger han Pål Anders håper jeg Pål Anders blir. 

Hehe, jeg måtte le av Pål Anders igår, han skulle si "om jeg blir valgt til 1.kjempe" (eller 2.kjempe husker ikke helt hva) og sa "om jeg blir valgt til sånn greie" :hoho: Husker ikke helt ordlyden i det, men han kalte det sånn greie. :fnise: 

Håper Staysman vinner hele sulamitten! Herlig fyr altså! Så blid, morsom og lærevillig, jeg digger ham! 

Hallo, det er ikke trussel. Han kaller en spade for en spade og sier han gir henne en fribillett i finalen om hun vil. At de spiller et spill der inne må de jo få gjøre, for det er jo nettopp hva det er. Velger hun en gutt, så er hun ute. Er jo ikke noe galt i å mene det. 

Trodde folk hadde skjønt greia med farmen-spillet nå, men likevel skal det komme kommentarer hver gang folk prøver å spille. 

Anonymkode: 9f396...e23

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, det er ikke trussel. Han kaller en spade for en spade og sier han gir henne en fribillett i finalen om hun vil. At de spiller et spill der inne må de jo få gjøre, for det er jo nettopp hva det er. Velger hun en gutt, så er hun ute. Er jo ikke noe galt i å mene det. 

Trodde folk hadde skjønt greia med farmen-spillet nå, men likevel skal det komme kommentarer hver gang folk prøver å spille. 

Anonymkode: 9f396...e23

Det er en trussel når han sier hvis hun velger en guttekamp, så velger de henne som førstekjempe.  Greit folk spiller spill, men det var bare teit av han. Han sa jo  selv det ikke var så smart.

Anonymkode: 77856...591

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det Maiken tenker med? Dårlig taktikk å ta ut noen med "lite motivasjon". Hvorfor i alle dager valgte hun ikke Frank? Skal hun liksom slå han i smiing og fysiske øvelser som roing, melkespann osv? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, penny_ skrev:

Hva er det Maiken tenker med? Dårlig taktikk å ta ut noen med "lite motivasjon". Hvorfor i alle dager valgte hun ikke Frank? Skal hun liksom slå han i smiing og fysiske øvelser som roing, melkespann osv? 

Virker ikke som noen tør å velge Frank. Sikkert redd for at han skal bli sur 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Virker ikke som noen tør å velge Frank. Sikkert redd for at han skal bli sur 🙄

I så fall er de en gjeng med pingler :P Hadde skjønt det om han var tidligere drapsdømt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det mote å bare kneppe igjen ene selen på snekkerbuksa, eller har de det så travelt at de aldri rekker å kle på seg? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Farmen falt i underholdningsverdi når Johanne gikk ut (heter hun det, den ene jegertvillingen?), og EE. Nå er det så tamt som det aldri før har vært. Var jeg storbonde nå, ville jeg valgt Frank som førstekjempe. De får jo likevel nok mat, og han har ikke vært i kamp før? Og betegnes som den største utfordreren? Han og Olga.

Hun valgte den som har størst sjanse til å tape. Kommer ikke til å følge med mer.

Endret av Atea
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Marimba skrev:

Er det mote å bare kneppe igjen ene selen på snekkerbuksa, eller har de det så travelt at de aldri rekker å kle på seg? 

Sikkert en ny mote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...