Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, LeilaS skrev:

Litt OT, men trakk Aylar fra forrige sesong? Så ikke den sesongen 

Ja hun trakk seg pga dødsfall i familien😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Maiken som storbonde blir det litt gnisninger likevel og det liker vi jo. :P For en slitsom storbonde hun må ha vært, herregud, maser jo hele tiden! Jeg holdt på å le meg i hjel da action-Frank ramla av hesten, haha! :hoho: Pål Anders var jo flink og Staysman var tøff så redd som han er for hester. Men jeg syns de burde hatt en hjelm der å bruke når de skal ri. Greit det ikke er så 1918, men det er det mye annet også som ikke er.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Salka skrev:

Med Maiken som storbonde blir det litt gnisninger likevel og det liker vi jo. :P For en slitsom storbonde hun må ha vært, herregud, maser jo hele tiden! Jeg holdt på å le meg i hjel da action-Frank ramla av hesten, haha! :hoho: Pål Anders var jo flink og Staysman var tøff så redd som han er for hester. Men jeg syns de burde hatt en hjelm der å bruke når de skal ri. Greit det ikke er så 1918, men det er det mye annet også som ikke er.

Enig. Samme med Gaute når han kommer på hest. Men men

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller, aller fleste som er med på Farmen har vel temmelig lite gårdserfaring fra tidligere...

Men er det med noen som har en del peiling på gård og dyrestell, som står bak kamera og skal følge med? Eller får deltakerne holde på som de selv finner det for godt, uten at noen kan bryte inn dersom noe blir gjort veldig feil?

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, nutella skrev:

Synes litt synd på den hesten, som de drar i kjeften på den.. 

Helt enig. :( Inga er vel den eneste der som har peiling på hest og hun burde lære dem hvordan man både rir frem og stopper hesten. De tror jo tydeligvis at man bremser og stopper ved å dra så hardt som mulig. Har sett det på flere farmensesonger også. Egentlig burde de ikke få ri uten at en kyndig person er til stede, både for dyrevelferdens og sikkerhetens skyld. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De aller, aller fleste som er med på Farmen har vel temmelig lite gårdserfaring fra tidligere...

Men er det med noen som har en del peiling på gård og dyrestell, som står bak kamera og skal følge med? Eller får deltakerne holde på som de selv finner det for godt, uten at noen kan bryte inn dersom noe blir gjort veldig feil?

Anonymkode: 8b14e...89b

Jeg leste en gang at det er veterinærer eller andre dyrekyndige i crewet. Det er noen som følger med på at dyra faktisk får det stellet de skal ha.

Anonymkode: 6b253...710

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 20.17, Calandria skrev:

Kjipt at EE trakk seg :icon_frown: Han var jo den eneste som laget liv der inne.

Enig :/ kommer til å slutte å se nå, er ingen jeg heier noe særlig på denne sesongen og heller ingen interessante karakterer. Tror de mista mange seere nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 23.40, ♥Missy♥ skrev:

Tv2 har skrevet at EE «truet» henne med å forlate farmen dersom hun ikke tapte tvekampen og han ikke ble valgt som storbonde. Hun hadde sagt til EE at hun ikke ville hjem likevel. 

Mira sa også i et klipp hos tv2 at hun også hadde opplevd trusler fra EE. 

Rart å spille spill på denne måten. Unødvendig mye drama. Jeg synes deg var synd at Johanne tapte, selv om hun hadde slitt med en infeksjon på det ene benet siste uken. Men den beste vant likevel.

 

Det var ikke EE som truet Mira, men Mira som truet han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et intervju der EE sa han trodde han kunne vinne hele Farmen hvis han ikke hadde trukket seg :skratte:Det skulle jeg likt å sett

Kjedelig at Aune, Jegertvillingene og EE er ute. Ryker Stian S så er jeg ferdig. Synes Pål er kjedelig. Ville mye heller hatt Mira der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig at Inga Berit ble castet. Ikke er hun kjent og har en så flat og kjedelig personlighet som man sovner av å se på. må jo være den kjedeligste personen som hittil har vært med i farmen Kjendis og gjør ingen ting ut av seg annet enn å mate og stelle dyrene😴 ikke rart seertallene har sunket drastisk siden forrige sesong. Vi kan ene og alene takke mr. Goli, Lothepus og energiske Petter Pilgaard for populariteten sist sesong

Anonymkode: e01e9...ae2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt utrolig at Inga Berit ble castet. Ikke er hun kjent og har en så flat og kjedelig personlighet som man sovner av å se på. må jo være den kjedeligste personen som hittil har vært med i farmen Kjendis og gjør ingen ting ut av seg annet enn å mate og stelle dyrene😴 ikke rart seertallene har sunket drastisk siden forrige sesong. Vi kan ene og alene takke mr. Goli, Lothepus og energiske Petter Pilgaard for populariteten sist sesong

Anonymkode: e01e9...ae2

Er det i det hele tatt noen av årets deltakere som egentlig kan kalles for "kjendiser" da?

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt utrolig at Inga Berit ble castet. Ikke er hun kjent og har en så flat og kjedelig personlighet som man sovner av å se på. må jo være den kjedeligste personen som hittil har vært med i farmen Kjendis og gjør ingen ting ut av seg annet enn å mate og stelle dyrene😴 ikke rart seertallene har sunket drastisk siden forrige sesong. Vi kan ene og alene takke mr. Goli, Lothepus og energiske Petter Pilgaard for populariteten sist sesong

Anonymkode: e01e9...ae2

Gjør ikke annet enn å mate og stelle dyrene? Det er faktisk det viktigste arbeidet på en gård! Stakkars dyrene om ikke hun hadde vært der. De andre har jo ikke snøring. Greit hun ikke gjør så mye ut av seg, men hun trengs der. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det i det hele tatt noen av årets deltakere som egentlig kan kalles for "kjendiser" da?

Anonymkode: 8b14e...89b

Næh, mest bare d kjendiser. Eller jeg ser egentlig ikke på Inga, Lene, Newton og Maiken som kjendis. Virker som Tv2 har hatt problemer med å finne kjendiser til denne sesongen, derfor har gravd langt nedi kjendis sekken 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det i det hele tatt noen av årets deltakere som egentlig kan kalles for "kjendiser" da?

Anonymkode: 8b14e...89b

Staysman kan vel sees på som kjendis, da han er en kjent artist.

Anonymkode: 172a0...a28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...