Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere må ikke tro på at alt er slik det fremstilles. De får "roller" når de blir med i programmet. Likevel kan jo mye uforutsett skje. EE har nok fått beskjed om å spille diva.

Men synd jegertvillingene og EE ikke deltok lenger.

Anonymkode: a15ff...997

Fått innspill om å spille ekstra på å være diva. Tror heller ikke det var tilfeldig at søstrene gikk i tvekamp sammen.

Vet ikke om jeg vil følge med på programmet mer, når alle de tre er ute. Men bare vent, nå kommer de andre til å tre bedre frem, og må¨vise mer av sine mørke sider. Juks og bedrag, men fin underholdning.

Anonymkode: a15ff...997

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere må ikke tro på at alt er slik det fremstilles. De får "roller" når de blir med i programmet. Likevel kan jo mye uforutsett skje. EE har nok fått beskjed om å spille diva.

Men synd jegertvillingene og EE ikke deltok lenger.

Anonymkode: a15ff...997

Så EE har blitt bedt om å være diva i alle programmer han er med i?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, smalls skrev:

Så EE har blitt bedt om å være diva i alle programmer han er med i?

Det er TV, kjære deg :)

Har f.eks møtt Sinnassnekkeren, som for meg framstår som både ydmyk og ordentlig. Mens på TV så er det tydelig hvem som tar plass og lager "show".

Det er rett og slett bare TV. En egen verden hvor vi skal fenges og fascineres..

Anonymkode: 6cb6f...0e6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, smalls skrev:

... Fikk vondt av Inga opp i dette, men bra hun vant. Men Inga ville ikke være med på planen, så skjønner ikke hvorfor han valgte henne til førstekjempe likevel?

...

La oss klargjøre dette :

Den som må FORLATE farmen, bestemmer storbonde. Johanne kom til Erlend med ønske om å bli førstekjempe; det ga ikke Erlend noen som helst fordeler ; han var mere tjent med at det ble guttekamp. Eneste argument for å gi Johanne noen tur hjem , ville kreve at han satt igjen med en fordel. I dette bildet var det fornuftig å finne en som VAR en troverdig motstander til Johanna, og det var kun Inga. Husk at dette handler om en av jegertvillingene som hadde avtalt og sende den ene hjem og fortsatt slo rekorden på melkespann på pur søskenkamp. Det ville ikke vært troverdig å tape mot Maiken.

Så planen var helt grei fra Erlend sin side; Inga skulle bli første kjempe, Inga skulle bli fortalt at dette var en fikset kamp, Johanna skulle tape og velge han som storbonde. Motivasjonen for Inga var at Johanna ville hjem og Inga var i praksis klar for finaleuka, siden Erlend egentlig ønsket guttekamp, så det ville bli sistekampen for jentene. Det var en risiko her, men egentlig ikke ;uansett hvor lite Inga ville like løsningen, var den såpass lukrativ for henne at hun hadde spilt ball.

Problemet er at Erlend i all praksis er ett kvinnfolk; han brukte ikke noe tid for å bygge Johanna eller motivere henne for å fortsette, kun høre på henne og være sympatisk; mens jegertvilligene er halvt menn; spark til dem og de sparker tilbake ; Når Ex-soldaten stayzmann begynte pep talk. var johanna klar for fight. 

For Erlend var dette helt klart en issue; han hadde feilet i hele spillet han hadde lagt opp, og som konsekvens i at han hadde fokusert på å prøve rydde opp, feilet ukesoppdraget. Hans valg å trekke seg handlet i all hovedsak om å ta konsekvensen av at han hadde feilet og rydde opp i eget rot. Ved å trekke seg, frigjorde han begge kjemperene fra noen som helst forplikteleser, der den viktigste var at johanna pr def ikke hadde mulighet til å velge han som storbonde. 

Jeg kan ikke fordra fyren, for han er definisjonen på hva som får folk til å forakte homofile, men akkurat den beslutningen står det respekt av; han kunne ha stått igjen og sutret over å bli lurt og blitt det svake ledd som til og med dennis kunne ha kastet ut i siste tvekamp. I stedet stod han litt rakere enn han ellers har demonstrert, og har sikret at neste tvekamp antagelig blir mellom mere interesante motstandere.

 

Anonymkode: 432d7...765

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere må ikke tro på at alt er slik det fremstilles. De får "roller" når de blir med i programmet. Likevel kan jo mye uforutsett skje. EE har nok fått beskjed om å spille diva.

Men synd jegertvillingene og EE ikke deltok lenger.

Anonymkode: a15ff...997

Gitt hvem de har valgt, trenger de ikke å gi dem roller. Alle er veldig gjenkjennelig fra all tidligere mediadekning, og går du inn å googler dem, fremstår de veldig troverdig. Faktisk har EE fått vist fram mere mennesklige sider i farmen. Han oppfører seg mye mindre Diva aktig enn jeg har sett han før (Og i GKN intervjuet etterpå, der han var mye tilbake til normalen)

Anonymkode: 432d7...765

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skjønner ikke sutringa om penger:

Johanna hadde overtalt Erlend til å gjøre ett trekk som ikke gavnet han; Man kan selvfølgelig kritisere han for ikke å være mann nok til å overtale henne til å bli, men jentungen er voksen og betraktelig mye mer mann enn han; det skal ikke være nødvendig å hjelpe henne til å gjøre rasjonelle beslutninger!!!

Så i situasjonen at spillet var satt igang og Erlends muligheter i spillet var blitt dårligere, hvorfor skulle han ikke foreslå at han og han som var ansvarlig for at problemet oppstod, økonomisk kompenserte for at hun hadde gjordt ett tåpelig valg hun ikke kunne stå for selv? 

Anonymkode: 432d7...765

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.1.2018 den 23.00, AnonymBruker skrev:

Noen som så teaseren til morgendagens episode ikveld? Der viste de hvem som satt satt på benken foran Gaute. Dette bekrefter i hvertfall min teori, uten å komme nærmere inn på det i fare å få kjeft for å spoile (selvom jeg bare spekulerer)

Anonymkode: 2d608...d58

 

På 21.1.2018 den 0.42, AnonymBruker skrev:

De viser jo bare fra de sitter på  2.kjempevalget.. Så lite som avsløres der gitt!

Anonymkode: 597f1...e3c

Jeg hadde rett i min spekulasjon. Erlend trakk seg. Teaseren fra forrige program, i tillegg til reklameteaseren la opp til at Erlend ville trekke seg, så jeg var forberedt på at det ville skjedd. 

Samtidig klarer jeg ikke ta Farmen seriøst, når det er så mye som ikke blir vist, og mye som skjer bak kamera i tillegg. Mye skuespill og løse tråder. Begynner å dabbe av for min del også. Erlend og Mira vil bli savnet, og føler nå at jeg ser på et ræva såpeopera-serie. 

Anonymkode: 2d608...d58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss klargjøre DETTE:

Hun heter Johanne. JohannE. Ikke JohannA.

Anonymkode: 0b847...ae4

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg hadde rett i min spekulasjon. Erlend trakk seg. Teaseren fra forrige program, i tillegg til reklameteaseren la opp til at Erlend ville trekke seg, så jeg var forberedt på at det ville skjedd. 

Samtidig klarer jeg ikke ta Farmen seriøst, når det er så mye som ikke blir vist, og mye som skjer bak kamera i tillegg. Mye skuespill og løse tråder. Begynner å dabbe av for min del også. Erlend og Mira vil bli savnet, og føler nå at jeg ser på et ræva såpeopera-serie. 

Anonymkode: 2d608...d58

Farmen Kjendis er ikke seriøst; det er en mulighet til å se kjendiser i en litt annet format, og la oss være ærlig: Ingen forventet Erlend og Mira i finaleuken. Det faktum at Erlend holdt ut en uke er fucking amazing. 

Konseptet er basert på å bringe sammen Farmen TV-satsing, Sumo, TV2 web og andre TV2 satsniger som GKN og andre talkshow, og det er ikke spesielt med Farmen kjendis, det var det samme med forrige ordinære farmen.

Faktisk er farmen kjendis blitt mere interesant nå, siden det begynner å bli tynt mellom tomhodene og tettere mellom de som faktisk var forventet å sitte til slutt (Selv om jeg hadde satt ganske mye på at jegertvillingene ville ha klart seg bedre)

Anonymkode: 432d7...765

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farmen Kjendis er ikke seriøst; det er en mulighet til å se kjendiser i en litt annet format, og la oss være ærlig: Ingen forventet Erlend og Mira i finaleuken. Det faktum at Erlend holdt ut en uke er fucking amazing. 

Konseptet er basert på å bringe sammen Farmen TV-satsing, Sumo, TV2 web og andre TV2 satsniger som GKN og andre talkshow, og det er ikke spesielt med Farmen kjendis, det var det samme med forrige ordinære farmen.

Faktisk er farmen kjendis blitt mere interesant nå, siden det begynner å bli tynt mellom tomhodene og tettere mellom de som faktisk var forventet å sitte til slutt (Selv om jeg hadde satt ganske mye på at jegertvillingene ville ha klart seg bedre)

Anonymkode: 432d7...765

Jeg er forsåvidt enig med deg. Men skulle ønske det kunne vært mer troverdig. Jeg skjønner jo at alt handler om PR til syvende og sist. Likevel ville jeg hatt med mer mellom linjene. Enkelte har i ettertid sagt det var mye skriking, sabotasje, ukjente planer osv. Noe kan man se på tv.no, men synd de utelater så mye. Jeg hadde troa på jegertvillingene selv, men når de i utgangspunktet ikke engang vil være storbonde engang blir det vanskelig. De allierte seg med Erlend, og spiller korta sine helt fantastisk dårlig. Jeg har litt troa på Newton-fyren. Han virker allsidig. Frank kan nå langt, da han virker godt likt, og flink til smiing og det fysiske som kan være avgjørende rett før finalen. Tror det står mellom de to. 

Anonymkode: 2d608...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende det har vært mye krangling, men ble ikke vist på tv. Kanskje ikke det ble filmet. Håper det kan bli litt intriger frem over. Skal alle være venner, så synes jeg det blir kjedelig. 

Rart å takke ja til å være med, men vil ikke være storbonde. Var vel Johanne som ikke ville. 

Men trakk EE seg når han var med på 71 grader nord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Snuppah00 skrev:

Herreguuud, nå skylder hun på EE for at hun gikk ut. Er det mulig?! :roll: sorry, men er din egen feil 

Men får de vanlige deltakerne i Farmen øl å kose seg med av produksjon?

Ja, opptil flere ganger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett alt av Farmen. Men hvorfor er alle de andre sure for at EE valgte Johanna som førstekjempe når hun selv ville det? At hun velger inga har vel ikke han noe med? 

Anonymkode: 62232...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sett alt av Farmen. Men hvorfor er alle de andre sure for at EE valgte Johanna som førstekjempe når hun selv ville det? At hun velger inga har vel ikke han noe med? 

Anonymkode: 62232...060

UPS. Blandet litt. Johanne som ville EE skulle velge inga så hun skulle velge Johanne igjen. Poenget er det samme, hvorfor blir folk sure for at han gjør som Johanne vil? Det er jo spill, burde de ikke vært sure på Johanne? 

Anonymkode: 62232...060

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra? 
Og hvorfor skulle Stian og EE få noe ut av at hun ble, så mye at de ville betale hun penger for å bli? :klo:

Anonymkode: 243bc...c0e

Jeg har det fra VG: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/On3qVk/ellevilt-farmen-drama-ville-gi-deltaker-penger-for-å-tape-kampen

Erlend Elias ønsket å bli valgt til storbonde av henne. Hvis hun trakk seg, kunne hun ikke velge neste ukes storbonde. Hvis hun derimot ble værende, men tapte tvekampen,  så kunne hun velge ham.

Erlend Elias lovet Stian at hvis han ble valgt til ny storbonde, så skulle han ikke velge ham som førstekjemper.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

VG melder at EE ville betale Johanne FOR å trekke seg.
Ikke at Stian og EE ville betale for at hun ikke skulle trekke seg.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/On3qVk/ellevilt-farmen-drama-ville-gi-deltaker-penger-for-a-tape-kampen

Anonymkode: 243bc...c0e

Artikkelen sier at Erlend Elias ville betale henne for at hun skulle bli værende og for at hun så skulle tape tvekampen:

Det står to steder at han ville betale henne for at hun ikke skulle trekke seg:

1. "Det var da problemene startet for alvor. For når Erlend i tillegg begynte å tilby penger for at Johanne ikke skulle trekke seg og heller tape i kamp - da reagerte de andre kraftig."

2. "Etter hva VG kjenner til tilbød Erlend Johanne 12.500 kroner for å bli værende på gården."

Endret av Testosteron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Men dersom tvillingen faktisk ønsket å reise fra gården, så kunne hun vel bare ha valgt å trekke seg?

 Dermed hadde de sluppet alt dette surret... 

Anonymkode: 8b14e...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Men dersom tvillingen faktisk ønsket å reise fra gården, så kunne hun vel bare ha valgt å trekke seg?

 Dermed hadde de sluppet alt dette surret... 

Anonymkode: 8b14e...89b

Så er det ikke tvillingen de burde være sure på da? Om de skal være sure..

Anonymkode: 62232...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Men dersom tvillingen faktisk ønsket å reise fra gården, så kunne hun vel bare ha valgt å trekke seg?

 Dermed hadde de sluppet alt dette surret... 

Anonymkode: 8b14e...89b

Ja, og det var nettopp derfor Erlend Elias forsøkte å overtale henne til å bli værende mot at han og Stian betalte henne 25 000. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...