Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Winza skrev:

Jeg har ikke hørt sangene hans, synes han virker som en grei fyr. Heier på han 👏 Hvem heier du på da?

Johanne eller Kristine Thybo Hansen :) Digger de! Kjempe gode forbilder (sett bort fra all tobakkrøykingen dems) og fascinerende jenter som samfunnet trenger mer av i stedet for alle plastikkdokkene som bryr seg mer om fillers i lepper enn å lære seg å tenne bål og fiske. :)

Anonymkode: 1f6dd...d31

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

God figur? Det er jeg helt uenig. Synger om øl og puppeknulling, klår tenåringsjenter på rumpa og er utro mot kona si. 

Anonymkode: 1f6dd...d31

De har er åpent forhold 😊 Han sa det selv på Panelet på VGtv. 

Anonymkode: fc041...104

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem jeg heier på enda. Håper Aune blir valgt til førstekjempe med gang og ryker. Makter ikke han.

Der er 2 stykker som jeg aldri har hørt om og det er: Martine og Inger Berit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker dere ikke Aune, damer? Er ikke han den sjarmerende fløtepusen med sin poesi og sine gullkorn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brannslangen said:

Hvorfor liker dere ikke Aune, damer? Er ikke han den sjarmerende fløtepusen med sin poesi og sine gullkorn?

Hvilke gullkorn?

Anonymkode: 9ccb5...d58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Chiubi said:

Ønsker å bli kjendis- Farmen.

Hæ?

Anonymkode: 9ccb5...d58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Brannslangen skrev:

Hvorfor liker dere ikke Aune, damer? Er ikke han den sjarmerende fløtepusen med sin poesi og sine gullkorn?

:hoho::hoho::hoho: nå satte jeg nesten kaffen i halsen! :hoho::skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka said:

nå satte jeg nesten kaffen i halsen!

Oi, huff da! :sprettoy:

Jeg bare trodde at en kunster-type som Aune med sin begeistring for kvinnen fikk saftene til å renne hos dere. Han er kanskje vel myk, men han vet hva han vil ha, er bestemt, og er en språkkunstner av de sjeldne. Han kan nok sjarmere de fleste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Brannslangen skrev:

Oi, huff da! :sprettoy:

Jeg bare trodde at en kunster-type som Aune med sin begeistring for kvinnen fikk saftene til å renne hos dere. Han er kanskje vel myk, men han vet hva han vil ha, er bestemt, og er en språkkunstner av de sjeldne. Han kan nok sjarmere de fleste.

Nei, fysj! Han er helt grusom! Jeg takler ikke fyren og håper han ryker ut først. Men er sikkert noen som liker ham. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Salka skrev:

Nei, fysj! Han er helt grusom! Jeg takler ikke fyren og håper han ryker ut først. Men er sikkert noen som liker ham. :) 

Tipper det er Aune som folk sier er den nye Lothepus, blir Lothemus isåfall :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
3 timer siden, Brannslangen skrev:

Hvorfor liker dere ikke Aune, damer? Er ikke han den sjarmerende fløtepusen med sin poesi og sine gullkorn?

Haha, jeg nærmet meg sakte fosterstilling i sofaen da han holdt sin lille monolog i går. Men på en eller annen syk måte ønsker jeg jo at han blir der litt, slik at vi får sett hvordan han fungerer med de andre der inne :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, chisandra skrev:

Haha, jeg nærmet meg sakte fosterstilling i sofaen da han holdt sin lille monolog i går. Men på en eller annen syk måte ønsker jeg jo at han blir der litt, slik at vi får sett hvordan han fungerer med de andre der inne :icon_lol:

Med Aune på gården kan jeg ikke se Farmen med foreldrene mine :laugh:

Anonymkode: a3363...5fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
3 timer siden, Brannslangen skrev:

Hvorfor liker dere ikke Aune, damer? Er ikke han den sjarmerende fløtepusen med sin poesi og sine gullkorn?

Får makk av ham, ufyselig er han, spørs om jeg orker å se farmen siden han er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Calandria said:

Får makk av ham, ufyselig er han, spørs om jeg orker å se farmen siden han er med.

Herregud, da. Er han så ille? Han er jo en free spirit og en original type. Han kan sikkert bli litt mye til tider, men han er da harmløs.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Calandria skrev:

Får makk av ham, ufyselig er han, spørs om jeg orker å se farmen siden han er med.

Kan hende han ikke er så ille som du tror, jeg likte ikke lothepus før farmen men så viste han seg å være en skikkelig kul fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Calandria skrev:

Får makk av ham, ufyselig er han, spørs om jeg orker å se farmen siden han er med.

Hvordan er han ufyselig? Jeg syns han er en herlig type som er seg selv fullt ut. Bryr seg fint lite om jantelov eller at han ikke er mainstream. Jeg beundrer mennesker som han som gir F i andres meninger og er litt crazy. Det blir spennende å se hvordan han fungerer med andre mennesker der inne. 

Han er nok ikke min type, men hadde nok vært veldig kult å ha han i vennekretsen, så lenge han ikke prøver seg på meg da😂

 

Anonymkode: fb83a...ea8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er han ufyselig? Jeg syns han er en herlig type som er seg selv fullt ut. Bryr seg fint lite om jantelov eller at han ikke er mainstream. Jeg beundrer mennesker som han som gir F i andres meninger og er litt crazy. Det blir spennende å se hvordan han fungerer med andre mennesker der inne. 

Han er nok ikke min type, men hadde nok vært veldig kult å ha han i vennekretsen, så lenge han ikke prøver seg på meg da😂

 

Anonymkode: fb83a...ea8

Takler ikke væremåten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Calandria skrev:

Takler ikke væremåten hans.

Skjønner:) 

Jeg har ikke sett så mye til han enda, så mulig jeg endrer mening. Selv har jeg vært fan av Erlend Elias og han er grunnen til at jeg skal følge med, men det spørs om han får vist seg frem fra sin gode side der inne. 

Anonymkode: fb83a...ea8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...