Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hvem i all verden er denne Vegard Harm? :P

Anonymkode: 9990d...f92

Han ble kjent igjennom appen Vine, og fikk etterhvert jobb i VG Rampelys med Morten Hegseth, og nå driver de også en podcast sammen (Harm & Hegseth) :fnise:

Anonymkode: 172a0...a28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ble kjent igjennom appen Vine, og fikk etterhvert jobb i VG Rampelys med Morten Hegseth, og nå driver de også en podcast sammen (Harm & Hegseth) :fnise:

Anonymkode: 172a0...a28

Begge er ukjente for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Winza skrev:

Begge er ukjente for meg :P

Hehe ja det skjønner jeg godt, tror ikke så altfor mange vet av de, iallefall ikke om man er i den eldre generasjonen eller ikke henger så mye på sosiale medier:P De er veldig unge, spesielt Vegard, da han er bare 21 år! Hvis du kjenner en ungdom (enten i familie eller bekjent) som er mye på sosiale medier og du spør tilfeldig om de vet hvem Vegard Harm er, tror jeg nok du får svar ganske fort! :fnise:

Anonymkode: 172a0...a28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank Løke seiler vel opp som en klar favoritt i denne utgaven. Ung, sterk og lynskarp. Hvor mye kunnskap han har om gårdsdrift vet jeg ikke, men tror han ikke har noe mindre enn de andre, så han kommer nok med sin karakter til å dominere ukesoppdragene og dra store deler av lasset. Er de andre strategiske så tenker de vel at det bare er å få ham så fort som mulig hjem. Men kan noen stoppe ham i tvekamp? Tviler.

Neida, dere, jeg kårer med dette allerede Frank Løke som vinner av Kjendis-Farmen 2018! :hoppendeglad:

Endret av Brannslangen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, chisandra said:

Huske på introduksjonen av deltakerne kl 21:40 på tv2 i kveld, da

Yes, den skal jeg få med meg. Gleder meg faktisk til Kjendis-Farmen. Jeg fikk ikke med meg den som gikk i 2016, men den skal sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var mange bra her. Det er bare å glede seg til Staysman & gjengen skal underholde oss utover vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎16‎.‎12‎.‎2017 den 12.35, Winza skrev:

Hvem heiet du på før? 

Av de som er med i år så håper jeg Stian vinner, han har vist en god figur på tv og i media de siste årene og vist at han ikke bare er en typisk paradise hotel person :)

God figur? Det er jeg helt uenig. Synger om øl og puppeknulling, klår tenåringsjenter på rumpa og er utro mot kona si. 

Anonymkode: 1f6dd...d31

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎12‎.‎2017 den 22.08, AnonymBruker skrev:

 Hvem er de tvillingene som skal være med på Farmen?

 De er altså tvillinger, som er jegere. Men hva så, hva er det som liksom gjør dem til kjendiser? :P

Anonymkode: 8b14e...89b

 

På ‎16‎.‎12‎.‎2017 den 22.23, AnonymBruker skrev:

 De er altså kjendiser fordi de har vært med på ett TV-program, hvor de holder på med jakt? :P  

Anonymkode: 8b14e...89b


De har hatt flere suksessfulle tv programmer og vært kjente skikkelser i Nordland i mange år, etter tv programmene også i sørnorge.  De er godt likt i mange norske hjem og man skal vel ha levd mer eller mindre uten tv, aviser og magasiner de siste årene for å IKKE vite hvem de er. 


Jeg stussa mer på hun blonde krølltoppen, som visstnok var med i top model for herrans år siden og ikke engang vant, aldri hørt navnet eller sett dama. 

Anonymkode: 1f6dd...d31

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt på noen som er med. Går litt under kategorien å kjendis for meg. Hun Top Model jenta som var med i 2013 og bonden som var med på Jakten På Kjærligheten for ørten år siden. Har hørt om han Dennis, men aldri sett noe på han eller fulgt han på SoMe

Anonymkode: 1829d...dd7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun Hotell Cæsar dama (husker ikke navnet) har vel ikke vært noe særlig i media på lenge. Husker ho bare somAlex i Hotell Cæsar på 90 tallet :P

Anonymkode: 1829d...dd7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

God figur? Det er jeg helt uenig. Synger om øl og puppeknulling, klår tenåringsjenter på rumpa og er utro mot kona si. 

Anonymkode: 1f6dd...d31

Jeg har ikke hørt sangene hans, synes han virker som en grei fyr. Heier på han 👏 Hvem heier du på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun Hotell Cæsar dama (husker ikke navnet) har vel ikke vært noe særlig i media på lenge. Husker ho bare somAlex i Hotell Cæsar på 90 tallet :P

Anonymkode: 1829d...dd7

Lene Elise Bergum

Anonymkode: 188db...df6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stusser litt på noen som er med. Går litt under kategorien å kjendis for meg. Hun Top Model jenta som var med i 2013 og bonden som var med på Jakten På Kjærligheten for ørten år siden. Har hørt om han Dennis, men aldri sett noe på han eller fulgt han på SoMe

Anonymkode: 1829d...dd7

Enig, men hun bonden har jo hatt et eget vellykka tv program etter jakten på kjærligheten. Det er mange spesielt middelaldrene som har fulgt med på det (Bønder i byen) Litt sånn Skavlan generasjonen, og den garden som gjerne ser på Farmen også. 

Anonymkode: 1f6dd...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...