Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er hun fra top model?

Anonymkode: da1e3...327

Hvorfor har du spørsmålstegn til slutt? Du vet da godt at hun har vært med i Top Model.

Anonymkode: 3d253...19a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du spørsmålstegn til slutt? Du vet da godt at hun har vært med i Top Model.

Anonymkode: 3d253...19a

Fordi h*n lurte vel? Er ikke alle som vet at hun har vært med i Top Model, inkludert meg...

Anonymkode: 172a0...a28

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, halvehimmelen skrev:

Er jeg den eneste som synes Lene er voldsomt slitsom og irriterende?

Synes hun klager og maser om noe hele tiden, det blir rett og slett litt for mye for meg. 

Jeg synes ikke hun ee veldig masete og klagete, men hun vkrker stresset. Spesielt under den middagen. Da stresset hun fælt. Hun virker som en dame som ikke lar seg pille på nesen 

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du spørsmålstegn til slutt? Du vet da godt at hun har vært med i Top Model.

Anonymkode: 3d253...19a

Fordi jeg lurte, har aldri sett topp model

Anonymkode: da1e3...327

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du spørsmålstegn til slutt? Du vet da godt at hun har vært med i Top Model.

Anonymkode: 3d253...19a

Det er noen av oss som har litt vansker med navn, det er lettere og huske, modellen, dama fra hodet over vannet/hotel cæsar, jegertvillingene, etc...  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, makkapakka skrev:

Ullevålseter kan være krevende på sin måte. Ser så søt og snill ut, men han er jammen meg firkanta også. 

Mira Craig med latinamerikansk temperament, det blir nok en utfordring for de helnorske..

Frank kommer garantert ikke til å like at Pål Anders kommer inn, for han blir en stor utfordrer med mye styrke og kunnskap om alt. Også en ledertype og ikke helt enkel å ha med å gjøre ja...

Tror han skal slite med å bli værende pga.de ser på han som en stor trussel..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Moongirl skrev:

Frank kommer garantert ikke til å like at Pål Anders kommer inn, for han blir en stor utfordrer med mye styrke og kunnskap om alt. Også en ledertype og ikke helt enkel å ha med å gjøre ja...

Tror han skal slite med å bli værende pga.de ser på han som en stor trussel..

Jeg tror ikke Frank tenker det. Han ser nok bare på det som en utfordring at det kommer en sterk konkurrent, men de andre som ikke er like sterk som Frank, vil nok heller velge Mira. 

Anonymkode: fb83a...ea8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

De to unge jentene, Maiken og Martine virker som snille og flinke piker som er opptatt av å bli likt. Maiken virker påtatt feminin, som kokett søker oppmerksomhet. Martine virker konfliktsky, og derfor bruker hun valget til kamp på å rose de andre deltagerne.

Frank er en mann som ikke lett lar seg begeistre og bli revet med. Han har jo sitt rykte å leve opp til! En snodig fyr, som jeg tror det bor mye mer i enn det vi har sett så langt. Bør senke guarden litt.

Erlend Elias. Oh yeah. Et friskt pust! Herlig fyr! Pynter og fikser og ordner, men er vel av typen som velger minste motstands vei. Håper han blir der lenge og vil blomstre!

Tvillingene er søte og artige. 

Stian og Stian. Så langt kjedelige og ikke interessante.

Lene Alice. Stresset og snakker mye. Tror hun kan komme frem og bli mer interessant etter hvert.

Dennis. Wow! Han tror jeg kan få sitt livs reise om han blir med videre! Åpen og sympatisk.

Inga. Flink med dyr og gård, og jeg tror det er derfor TV2 fikk henne med. Helt ok, sympatisk, snill og dyktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Citronella skrev:

De to unge jentene, Maiken og Martine virker som snille og flinke piker som er opptatt av å bli likt. Maiken virker påtatt feminin, som kokett søker oppmerksomhet. Martine virker konfliktsky, og derfor bruker hun valget til kamp på å rose de andre deltagerne.

Frank er en mann som ikke lett lar seg begeistre og bli revet med. Han har jo sitt rykte å leve opp til! En snodig fyr, som jeg tror det bor mye mer i enn det vi har sett så langt. Bør senke guarden litt.

Erlend Elias. Oh yeah. Et friskt pust! Herlig fyr! Pynter og fikser og ordner, men er vel av typen som velger minste motstands vei. Håper han blir der lenge og vil blomstre!

Tvillingene er søte og artige. 

Stian og Stian. Så langt kjedelige og ikke interessante.

Lene Alice. Stresset og snakker mye. Tror hun kan komme frem og bli mer interessant etter hvert.

Dennis. Wow! Han tror jeg kan få sitt livs reise om han blir med videre! Åpen og sympatisk.

Inga. Flink med dyr og gård, og jeg tror det er derfor TV2 fikk henne med. Helt ok, sympatisk, snill og dyktig.

Bra oppsummert. Helt enig!

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Citronella skrev:

De to unge jentene, Maiken og Martine virker som snille og flinke piker som er opptatt av å bli likt. Maiken virker påtatt feminin, som kokett søker oppmerksomhet. Martine virker konfliktsky, og derfor bruker hun valget til kamp på å rose de andre deltagerne.

Frank er en mann som ikke lett lar seg begeistre og bli revet med. Han har jo sitt rykte å leve opp til! En snodig fyr, som jeg tror det bor mye mer i enn det vi har sett så langt. Bør senke guarden litt.

Erlend Elias. Oh yeah. Et friskt pust! Herlig fyr! Pynter og fikser og ordner, men er vel av typen som velger minste motstands vei. Håper han blir der lenge og vil blomstre!

Tvillingene er søte og artige. 

Stian og Stian. Så langt kjedelige og ikke interessante.

Lene Alice. Stresset og snakker mye. Tror hun kan komme frem og bli mer interessant etter hvert.

Dennis. Wow! Han tror jeg kan få sitt livs reise om han blir med videre! Åpen og sympatisk.

Inga. Flink med dyr og gård, og jeg tror det er derfor TV2 fikk henne med. Helt ok, sympatisk, snill og dyktig.

God oppsummering, er akkurat samme inntrykket jeg sitter med. Det blir spennende fremover, håper Kristine får bli og vi får mer av "jegertrillingene" :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 10.14, Vinglass skrev:

Hadde ikke hun «hundejenta» i fjor Tonje vippe extension i fjor ? Syns ikke det passet helt villmarksstempelet hennes. Tenker sminkeløs i villmarka ;p 

Har dere glemt Ida gran Jansen sine eviglange og fyldige vipper i første sesong? Da snakker vi extension! 

Anonymkode: 0b15d...690

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere glemt Ida gran Jansen sine eviglange og fyldige vipper i første sesong? Da snakker vi extension! 

Anonymkode: 0b15d...690

Aner ikke hvem hun er.

Uansett så ser det veldig rart ut med edderkoppbein og blankskurt fjes i kombinasjon. Skulle ønske folk hadde selvtillit nok til å rett og slett se ut som de gjør uten å føle at de må se så "smashing" ut hele tiden. Må være veldig slitsomt.

Dessuten vinner det naturlige alltid over det kunstige, I årets sesong er f eks jegertvilling Kristine et godt eksempel på det. Ujålete og kjempesøt uten sminke :)

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ, pål anders? Utfordrere, hvem snakker dere om? Ser farmen kjendis på sumo. Og det har ikke kommet så langt??

Anonymkode: fd203...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ, pål anders? Utfordrere, hvem snakker dere om? Ser farmen kjendis på sumo. Og det har ikke kommet så langt??

Anonymkode: fd203...b88

Det er ikke sendt enda, men det er allerede bekreftet at det kommer to utfordrere til gården i mandagens episode - Mira Craig og Pål Anders Ullevålseter.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/L016V1/mira-craig-klar-for-farmen-kjendis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 9.29, AnonymBruker skrev:

Kristine sa jo selv at hun var sliten og ikke så veldig motivert for å være der grunnet dette. Jeg tror det var derfor Martine valgte henne, ikke fordi hun var sliten, men fordi hun var den eneste som hadde vist misnøye til oppholdet. Altså at Martine valgte den personen som akkurat nå hadde minst lyst til å være der, fordi hun synes det ble feil å velge noen i det hele tatt.

Anonymkode: ef977...3ff

Jeg fikk ikke med meg at Kristine sa at hun "ikke var motivert for å være der" eller "viste misnøye til oppholdet" slik du beskriver. Hun sa hun var sliten grunnet søvnmangel og ikke hadde sovet ordentlig siden hun ankom gården. Da synes jeg det er veldig spesielt å velge nettopp henne. Og så etterpå prøve å være såå unnskyldende og søt overfor Kristine for at hun hadde valgt henne. Falskt og kvalmt.

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler

Det sto i VG at Kristine ble tatt ut av gården for å gå til lege pga søvnmangel og klump i brystet, de kom fram til at hun reagerte på pipen og da fikk de utdelt rizzla papir. Har ikke sett de røyke rullings der inne ennå så jeg mistenker derfor at hun kommer tilbake fra tvekampen. Noen andre som tenker det samme? 

Lufter en teori. 

Anonymkode: 0b15d...690

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Det sto i VG at Kristine ble tatt ut av gården for å gå til lege pga søvnmangel og klump i brystet, de kom fram til at hun reagerte på pipen og da fikk de utdelt rizzla papir. Har ikke sett de røyke rullings der inne ennå så jeg mistenker derfor at hun kommer tilbake fra tvekampen. Noen andre som tenker det samme? 

Lufter en teori. 

Anonymkode: 0b15d...690

Leste at det var Johanne (mistenkt lungebetennelse). Ikke Kristine.

Anonymkode: bfbde...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste at det var Johanne (mistenkt lungebetennelse). Ikke Kristine.

Anonymkode: bfbde...7f0

My mistake, da falt den teorien i grus! Håper hvertfall hun kommer tilbake etter tvekampen. 

Anonymkode: 0b15d...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk ikke med meg at Kristine sa at hun "ikke var motivert for å være der" eller "viste misnøye til oppholdet" slik du beskriver. Hun sa hun var sliten grunnet søvnmangel og ikke hadde sovet ordentlig siden hun ankom gården. Da synes jeg det er veldig spesielt å velge nettopp henne. Og så etterpå prøve å være såå unnskyldende og søt overfor Kristine for at hun hadde valgt henne. Falskt og kvalmt.

Anonymkode: bfbde...7f0

Vel, jeg fikk det med meg. :) Hun sier det ikke til oss før valget, men Martine og Kristine har tydleligvis snakket om uten at akkurat dette ble vist på TV. Etter valget til Martine når de snakker sammen så sier Kristine at hun skjønner valget hennes, og at hun også ville valgt "seg selv" i samme situasjoner også snakker de om at Kristine hadde snakket om at hun viste misnøye og ikke var like motivert som de andre.

Husk at ikke alt blir vist på TV. :) Martine og Kristine snakket mer om hvordan Kristine hadde det før valget ble gjort.

Anonymkode: ef977...3ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...