Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

På vei til fødeavdelingen nå. Proteiner, blodtrykk på 170/110 og ødem 3++. Kommune jordmoren sa jeg var mamma før jeg aner det.... Håper for alt i verden at de settter meg i gang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

13 timer siden, Paibunn skrev:

Oi! Lykke til ❤

 

13 timer siden, Pupsilure skrev:

Masse lykke til! ❤

 

11 timer siden, lille_frosk skrev:

Lykke lykke til!!

 

10 timer siden, plastfolien skrev:

Lykke til!! :hoppendeglad:

 

9 timer siden, Metzili skrev:

Lykke til !!

 

9 timer siden, lillemeg90 skrev:

Lykke til! ❤ vi heier på deg!

 

9 timer siden, Aryamili skrev:

Ååh lykke til! ❤️

Tusen takk dere! :hjerte: Tenk nå skjer det snart. 

Etter en «god» natts søvn blir det igangsettelse med ballong i 09.00-10.00 tiden i dag. Skriver «god» med hermetegn da jeg har fått tildelt fødestue, og fødesengen er jo ikke akkuratt som sengen hjemme. I tillegg har jeg hatt MYE murringer i natt... Ble undersøkt vaginalt i går kveld. Så tipper kroppen reagerte på det. Hadde 1 cm åpning, men ikke helt moden dessverre. Men ikke helt umoden heller. 

Spent på hvor lang tid dette tar. Men i løpet av uken regner jeg med hun er her 😍 Nå gleder jeg meg bare til mannen kommer med frokost etterpå!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Tyah said:

 

 

 

 

 

 

Tusen takk dere! :hjerte: Tenk nå skjer det snart. 

Etter en «god» natts søvn blir det igangsettelse med ballong i 09.00-10.00 tiden i dag. Skriver «god» med hermetegn da jeg har fått tildelt fødestue, og fødesengen er jo ikke akkuratt som sengen hjemme. I tillegg har jeg hatt MYE murringer i natt... Ble undersøkt vaginalt i går kveld. Så tipper kroppen reagerte på det. Hadde 1 cm åpning, men ikke helt moden dessverre. Men ikke helt umoden heller. 

Spent på hvor lang tid dette tar. Men i løpet av uken regner jeg med hun er her 😍 Nå gleder jeg meg bare til mannen kommer med frokost etterpå!

ååå så spennende! Jeg blir å titte innom her flere ganger nå kjenner jeg. Snart er hun her 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da 😀 tenk, nå er du sikkert igangsatt! Blir det ballong da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Metzili skrev:

ååå så spennende! Jeg blir å titte innom her flere ganger nå kjenner jeg. Snart er hun her 😍

Ja, forhåpentligvis iløpet av morgendagen værtfall 😅

4 timer siden, lillemeg90 skrev:

Så spennende da 😀 tenk, nå er du sikkert igangsatt! Blir det ballong da eller?

Ja, fikk satt inn ballong for 3 timer siden! Så nå er det bare å vente 🙈 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering. Vannet gikk kl. 09.00 i dag. Har hatt en del rier av meg selv. Har 3-4 cm åpning nå, og epiduralen er satt. Blir drypp på meg nå for å stimulere frem mer og kraftigere rier. Håper hun kommer i løpet av dagen :hjerte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...