Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, blomst12 skrev:

Den er jo kjempepositiv. Så gøy endring fra helt negativ test på morgenen!! Jeg har og ofte fått sterkere på kvelden! Gratulerer så masse:) 

 

Jeg tror ikke helt på den siden den er veldig positiv og i morges var den blenda! Det var min siste BT og så må ut å kjøpe en CB!

32 minutter siden, snehvit88 skrev:

Helt klart positiv😃 Gratulere!!!

Håper det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sjokoladepiken skrev:

Gratulerer så masse!!😊❤️

 

1 time siden, Kaiaermeg skrev:

Gratulerer ❤️

 

24 minutter siden, plastfolien skrev:

Æææ så gøy!! Grattis❤️

Har så lyst til å takke dere, men er ikke sikker enda 😥 CB tidlig viste svaaak postitiv og rfsu negativ. Kjøper test i morgen tidlig og tester. Håper virkelig jeg er gravid ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tyah skrev:

 

 

Har så lyst til å takke dere, men er ikke sikker enda 😥 CB tidlig viste svaaak postitiv og rfsu negativ. Kjøper test i morgen tidlig og tester. Håper virkelig jeg er gravid ❤️

Åå gleder meg til å titte innom her i morgen tidlig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, plastfolien skrev:

Åå gleder meg til å titte innom her i morgen tidlig!! 

Spørs om jeg får sove i natt 😂 såg testen din fra i kveld, så gøy med steeerk strek 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en følelsesmessig karusell denne dagen har vært. Først ble jeg skuffet over negativ test og brun utflod i dag morges. Så gikk forhåpningene gradvis opp gjennom dagen da jeg ikke fikk TR og mensmurringene ikke tok seg opp slik de pleier å gjøre. Tenkte da at jeg likesågodt kunne kjøre min siste test da jeg kom hjem (har jo bare svidd av 11 tester på 5 dager før IKM 😂) Det kom veldig overraskende på meg da den lyste positiv. Jeg kunne ikke tro det! Måtte derfor løpe på butikken å kjøpe to nye. Resultatet var en svaaak positiv clearblue og en negativ RFSU. Dette var bare 1,5 time etter jeg tisset sist. Jeg har fortsatt håp. TR har ikke kommet, jeg har svake mensmurringer, vondt i korsryggen og ømme bryst (dette symptomet kom i kveld). Løper ned på butikken i morgen tidlig og tester. Kryss fingrene for meg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Tyah skrev:

For en følelsesmessig karusell denne dagen har vært. Først ble jeg skuffet over negativ test og brun utflod i dag morges. Så gikk forhåpningene gradvis opp gjennom dagen da jeg ikke fikk TR og mensmurringene ikke tok seg opp slik de pleier å gjøre. Tenkte da at jeg likesågodt kunne kjøre min siste test da jeg kom hjem (har jo bare svidd av 11 tester på 5 dager før IKM 😂) Det kom veldig overraskende på meg da den lyste positiv. Jeg kunne ikke tro det! Måtte derfor løpe på butikken å kjøpe to nye. Resultatet var en svaaak positiv clearblue og en negativ RFSU. Dette var bare 1,5 time etter jeg tisset sist. Jeg har fortsatt håp. TR har ikke kommet, jeg har svake mensmurringer, vondt i korsryggen og ømme bryst (dette symptomet kom i kveld). Løper ned på butikken i morgen tidlig og tester. Kryss fingrene for meg! ❤️

Noen tester er mer sensitive enn andre. RFSU stavtest(den i matbutikk) test tidlig er veldig sensitiv. Der står bak på pakkene hvor sensitive.

Er selv i pp1 og er såå utålmodig og allerede helt utslitt. :( er 8dpo idag og har negativ test så har gitt opp denne perioden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neiiii. Det er så dumt når man får forhåpninger med positiv test også negativ igjen :cry3:Men du. Husk at håpet fortsatt ikke er helt ute enda. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig med negativ digital, når den andre var så positiv :( håper det bare var for tidlig med den digitale! Hvis ikke, ville jeg klagd dit du bestilte strimlene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten dere 😘 Det er godt å ha ett sted å lufte alt som foregår. Jeg er sikker på at når det klaffer er de vonde følelsene glemt. Skjønner ikke hva som skjedde med testen fra babyplan i går. Ingen tegn til TR enda, litt brunlig utflod i dag og svak mensmurring. 

Samboer og jeg hadde i utgangspunktet tenkt å la vær å prøve i mars for å unngå desember termin (føles veldig feil å skrive det) men nå har vi ombestemt oss. Barnet er selvfølgelig like ønsket uansett termin og vi skal prøve hver måned til det klaffer. Niesen min er desemberbarn og hun er helt nydelig ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom TR på syklusdag 34. 14 dager etter eggløsning. Jeg har bestilt eggløsningsstester fra BT og er klar for PP2. Det blir derfor lite oppdateringer fra denne prøveren her fremover. Men jeg kommer til å oppdatere når jeg går inn i den fertile uken rundt 28 januar ☺️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til i neste prøveperiode og lykke til med eggløsningsjakten så ser vi deg nok snart her igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering: TR er noe hærk..  Idag fikk jeg også vite at en kollega av min samboer fortalte at han hadde begynt å søke jobber. Det var jo ikke sikkert de hadde jobb neste år... 😵 Samboer er ansatt i fylkeskommunen og de vurderer visst å legge ned en klasse på den skolen han jobber på. Katastrofe tenking på meg med en gang. Om han mister jobben og ikke får ny må vi selge huset, og jeg vil ikke flytte med barn, samt jeg er redd vi mister hele egenkapitalen om vi selger med tap og ikke får kjøpt ny leilighet/hus 😥 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...