Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6-10 dager dpo

Blendahvit test på morgenurin. Brukte strips som jeg kjøpte på butikken normal. 50,- for 5 stk. Står på pakken at det må testes etter IKM og det står ingenting om hvor sensitive de er. Derfor har jeg ett lite håp enda, betraktelig mindre enn i går. Nå reiser jeg på jobb og etterpå drar jeg og mannen på fjellet. Skal prøve å glemme prøving og testing, og bare slappe av og nyte kvalitetstid med mannen :ninuskapus:

Ha en super helg alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse med tur på fjellet! Håpet er ikke ute før TR kommer :hjerte: Håper du klarer å legge fra deg tankene og koble litt ut med masse kos og avslapning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-11 dager dpo

Jeg har hatt en veldig fin tur med mannen på fjellet. Måtte reise hjem i dag da det er meldt skikkelig dårlig vær i morgen, men vi koste oss med aking og titting på stjerner i går og laaaang langrennstur i dag 😊 Hadde vært så koselig å hatt med seg en liten tass 😍 Fortsatt svake murringer i mage og korsryggen. Har hatt gulaktig utflod nå i 3 dager, og i dag var den mer lysebrun så tror TR nærmer seg dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 9.53, lille_frosk skrev:

Kos deg masse med tur på fjellet! Håpet er ikke ute før TR kommer :hjerte: Håper du klarer å legge fra deg tankene og koble litt ut med masse kos og avslapning. 

 

På 5.1.2018 den 16.40, plastfolien skrev:

Gooood tur på fjellet :hjerte:

Tusen takk dere to ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpet er ikke helt ute enda før TR har kommet da. Jeg krysser fortsatt fingrene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-12 dager DPO

Mensmurringene tok seg veldig opp i går kveld. Nesten samme styrke som de pleier å være rett før TR. Men da pleier TR å komme innen 1-2 timer. I morges har TR ikke ankommet, og mensmurringene kommer og går. 

Tester ikke før om værtfall to dager da er jeg mest sannsynlig 10-14 dager DPO 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tyah skrev:

8-12 dager DPO

Mensmurringene tok seg veldig opp i går kveld. Nesten samme styrke som de pleier å være rett før TR. Men da pleier TR å komme innen 1-2 timer. I morges har TR ikke ankommet, og mensmurringene kommer og går. 

Tester ikke før om værtfall to dager da er jeg mest sannsynlig 10-14 dager DPO 😅 

Spennende!! Jeg hadde sykt mye menssmerter de første par månedene av graviditeten sist ;)

Edit: Utrolig irriterende at typiske symptomer på tidlig graviditet er akkurat de samme som for mensen ...

Endret av lille_frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det var her da! Her vil jeg gjerne følge med videre.

Mensmurringer er jo ofte et av de første symptomene man får når man er gravid, så alt håp er ikke ute enda :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig frustrerende med disse mensmurringene som kan både være symptom eller TR som nærmer seg. Uansett hva det er så vil jeg bare ha ett svar snart 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9-13 dager DPO

I skrivende stund er jeg svimmel og kvalm. Lite matlyst i går og i dag. Samt mye luft i magen. Svak mensmurring. Holder jeg på å bli syk!? Vurderer å dra hjem fra jobb, såpass dårlig er jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test nå i formiddag. Endelig fått strimmeltestene fra BT. Tester igjen i morgen tidlig. Mensmurringene har tatt seg opp i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Gravid2018 skrev:

Følger med😁

Du er veldig velkommen 😄

2 timer siden, plastfolien skrev:

Så spennende!! Tenk om vi begge får positiv i morgen :ninuskapus:

 

1 time siden, Gakkepus skrev:

Lykke til! Håper på to blå😄 

 

Tusen takk dere to 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-14 dager dpo

Blendahvit test på meg i dag også. Vanlig strimmeltest fra BT. Jeg har så og si gitt opp denne PP... Men ingen tegn til TR heller, sååå kjedelig 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelig. Det kan jo dessverre ta litt tid før man får regelmessig mens etter pilleslutt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

18 minutter siden, plastfolien skrev:

Æsj så kjedelig. Det kan jo dessverre ta litt tid før man får regelmessig mens etter pilleslutt :( 

Ja, det er jo sant, men var så sikker på at jeg hadde EL, da siste testen jeg tok før jeg gikk tom var så godt som positiv. Kan være EL var litt senere en antatt eller så er det kluss og uregelmessig mens på meg. Får bare vente å se! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...