Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår

Tyah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43 minutter siden, -Mala- skrev:

Hurra! :strix:

Jeg er så glad på dere vegne, dere fortjener det sånn :hjerte:

Tusen takk @-Mala- :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, plastfolien skrev:

Hurra for økning! Det må jo være veldig positivt 😍

Ja, håper det 😍 målte HCG hos legen i dag og skal tilbake på onsdag for å måle igjen. Får svar på torsdag/fredag 😄 Legen var positiv og mente det var en festeblødning! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Graviditetsutfloden er på plass, det er mye av den og den er hvit/gul:fnise: I tillegg har jeg faktisk begynt å bli små kvalm, brystene er ømme og ryggen verker. Ja, og jeg har fått kviser :) Har også «mens» murringer som kommer og går. Humørsvigninger har jeg også, stakkars mannen :laugh: 

Jeg har bestilt time til TUL den 3. August, da er jeg 6-7 uker :hjerte:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var god lesning! :yvonne: Det var slik at du avbestilte gynekologen på onsdag eller blir den i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Tonio skrev:

Dette var god lesning! :yvonne: Det var slik at du avbestilte gynekologen på onsdag eller blir den i tillegg?

:yvonne: Den har jeg avbestilt ja! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med her siden desember og bare yeyyy!!! At man kan være så glad for en graviditet man strengt tatt ikke har noe særlig med utenom på nett! Gledelige nyheter (og perfeeeekt tid å føde på da du! Når er menstermin?):hoppendeglad:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, blomst12 skrev:

Jippi:):) 

:yvonne:

30 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Så herlig, @Tyah❤️

Ja, det er fantastisk :hjerte:

29 minutter siden, Anonym. skrev:

Har fulgt med her siden desember og bare yeyyy!!! At man kan være så glad for en graviditet man strengt tatt ikke har noe særlig med utenom på nett! Gledelige nyheter (og perfeeeekt tid å føde på da du! Når er menstermin?):hoppendeglad:

Så hyggelig :ninuskapus: Menstermin er 23.03.18! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Lavterskel skrev:

Gratulerer så mye:strix:Endelig var det deres tur!

Tusen takk :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, bondekone skrev:

Gratulerer så mye! Dette var gøy lesing :) 

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kommer meg forbi disse nervepirrende ukene frem til uke 13. Jeg prøver å nyte det at jeg er gravid, men jeg må innrømme at jeg er det nervevraket. Jeg sjekker etter blod hver gang jeg er på toalettet, vil ikke ha sex (selv om jeg vet det er trygt) og jeg har nå funnet ut at jeg sikkert kommer til å drepe spiren med flyturen på 4,5 time ned til Hellas pga. stråling. Jeg er helt sikker på det og har derfor pakket ned bind og hele pakken.... Og forbereder meg på å ligge på hotellrommet med smerter og blødninger de neste to ukene...

Så er det en del av meg som sier at dette kommer til å gå bra, og at jeg må nyte 1. Trimester fordi jeg ikke får denne nervepirrende, spennende og fantastiske delen av svangerskapet tilbake :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...